eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie usługi odbioru, przewozu oraz dostawy pakietów depozytowych (korespondencja i akta) pomiędzy Oddziałem ZUS w Olsztynie i podległymi mu Terenowymi Jednostkami Organizacyjnymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Olsztyn: Wykonanie usługi odbioru, przewozu oraz dostawy pakietów depozytowych (korespondencja i akta) pomiędzy Oddziałem ZUS w Olsztynie i podległymi mu Terenowymi Jednostkami Organizacyjnymi.
Numer ogłoszenia: 16338 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie , Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, faks 089 5350228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi odbioru, przewozu oraz dostawy pakietów depozytowych (korespondencja i akta) pomiędzy Oddziałem ZUS w Olsztynie i podległymi mu Terenowymi Jednostkami Organizacyjnymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi odbioru, przewozu oraz dostawy pakietów depozytowych (korespondencja i akta) pomiędzy Oddziałem ZUS w Olsztynie i podległymi mu Terenowymi Jednostkami Organizacyjnymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, i na dowód tego złożą: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania. b) Odpowiednie oświadczenie. c) Aktualny wypis z Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na dowód tego złożą: a) Odpowiednie oświadczenie. b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na przewożeniu przesyłek kurierskich w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na przewożeniu przesyłek kurierskich o wartości minimum 70 000,00 zł brutto rocznie każde. c) Wykonawca na potwierdzenie powyższego załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na dowód tego złożą: a) Odpowiednie oświadczenie. b) Przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem) ich odpisy lub kserokopie: 1. Formularz ofertowy - oryginał 2. Formularz cenowy - oryginał 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych -oryginał 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na przewożeniu przesyłek kurierskich w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na przewożeniu przesyłek kurierskich o wartości minimum 70 000,00 zł brutto rocznie każde 5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł. 7. Aktualny wypis z Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania. 9. Dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę - także spółek cywilnych 10. Regulamin świadczenia usług przewozowych i pocztowych. 11. Aktualny cennik Wykonawcy, z jednoznacznym wskazaniem części, rozdziału, strony, pozycji tabeli na podstawie której dokonano wyliczenia należności jednostkowej za usługę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, pok. 203, 10-001 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: ZUS Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, pok. 203, 10-001 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.