eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 - Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) - Etap III C

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Gorzów Wielkopolski: Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 - Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) - Etap III C
Numer ogłoszenia: 163400 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113942 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 - Wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) - Etap III C.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp. ul. Małyszyńska 180 -Etap III, na działce nr 85/1, położonej na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, przy ul. Małyszyńskiej 180, obręb - 7 Chróścik gm. Gorzów Wlkp., której właścicielem jest ZUO Sp. z o. o. W ramach inwestycji wymagane jest wykonanie następujących prac zgodnie z założeniami dokumentacji projektowo-wykonawczej, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, oraz normami technologicznymi, jakościowymi, sanitarnymi i ppoż, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej dla tego typu obiektów. Zakres przedmiotu zamówienia dla części I i II obejmuje w szczególności Część I Przebudowa wiaty nr 12 dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180- przebudowa wiaty do kompostowania, w tym obudowa ścian, przebudowa świetlików dachowych, wykonanie i montaż bram przesuwnych. Część II Roboty budowlane związane z wymianą nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie ubytków w betonowej posadzce remont kanałów odciekowo-wentylacyjnych, w tym wymiana nawierzchni asfaltowej przed wiatą na nawierzchnię betonową o pow. 497,13 m2, uzupełnienie fragmentów betonowej posadzki w wiacie kompostowania, objętość ca 225 dm3 tj. czyszczenie hydrodynamiczne, uzupełnienie posadzki drobnoziarnistym betonem zastępczym, remont 20 sztuk kanałów odciekowo - wentylacyjnych (długość pojedynczego kanału 23,5 m). ciśnieniowe mycie kanałów i przygotowanie podłoża pod uzupełnienie ubytków reprofilacja powierzchni betonowych (uzupełnienie ubytków) betonami zastępczymi wymiana kątowników, (Kanał betonowy o szerokości 20 cm. Głębokości 20-66 cm. Zmiana głębokości na odcinku 23 ,5 m. Góra kanału okuta kątownikiem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II, w tym opis pozostałych prac, obowiązków i czynności oraz elementy wyposażenia, zamawianych urządzeń, wraz z ich parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawierają Projekty budowlano-wykonawcze, branżowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót (całość dokumentacji zawarta w TOM II SIWZ Załączniki od A do C). Zakres zamówienia obejmuje również: a)zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, b)obsługę geodezyjną, c)koszty pomiarów, badań, nadzorów, odbiorów z wyłączeniem odbiorów i nadzorów wykonywanych przez Zamawiającego, d) uporządkowanie terenu wokół budowy po zakończeniu prac budowlanych e) inne czynności i koszty ich realizacji niewymienione w ppkt od a) do c), ale konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa, niniejszym SIWZ i załączonym wzorem umowy oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis pozostałych prac, obowiązków i czynności oraz elementy wyposażenia, zamawianych urządzeń, wraz z ich parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawierają Projekty budowlano-wykonawcze (załącznik nr 1 do DT), branżowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych( załącznik nr 2 do DT), przedmiary robót (załącznik nr 2 do DT) (całość dokumentacji zawarta w TOM II SIWZ). W zakresie części I i II Wykonawca jest zobowiązany (a)do przedłożenia wraz z Formularzem oferty Harmonogramu rzeczowo-finansowego prac, oraz do jego aktualizacji przed podpisaniem umowy, oraz w każdym przypadku, gdy pojawią się zmiany, związane z terminem wykonania prac, (b)podzielić realizację robót na etapy nie powodujące konieczności wstrzymania prac zakładu i znaczących utrudnień. W tym celu Wykonawcy (części I i II) zobowiązani są w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy do pisemnego uzgodnienia kolejności wykonywanych prac (uzgodnienia harmonogramu rzeczowego robót) z Wykonawcami robót odpowiednio dla części I i II, oraz z Zamawiającym, tak by wykonywane prace nie ingerowały w bieżącą pracę zakładu, oraz w prace drugiego Wykonawcy i jego Podwykonawców, (c)wszelkie roboty budowlane prowadzić w wydzielonych i oznakowanych strefach uzgodnionych z Zamawiającym i Inżynierem na 14 dni przed ich rozpoczęciem, (d)termin wykonania robót budowlanych uzgodnić z Zamawiającym, oraz wskazanym przez Zamawiającego innym Wykonawcą i jego Podwykonawcami. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) dla części I i II 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Wyburzenia, rozbiórki, roboty ziemne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45213250-0 Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45222100-0 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 2.Podstawowe parametry zamówienia: Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Adres robót budowlanych: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180, 66-400 Gorzów Wlkp. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia przez wykwalifikowany personel techniczny. Podczas odbioru nastąpi weryfikacja wszystkich zadeklarowanych prac przez Wykonawcę, a wymaganych w dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi oraz opisy techniczne w języku polskim (KŚT, DTR, katalogi części itp.) w wersji papierowej i elektronicznej. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na prace stanowiące przedmiot zamówienia (Minimalny wymagany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy). a)Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzy oferty- załącznik nr 3 do IDW, licząc od dnia odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy na zasadach określonych odpowiednio w art. 5561 § 1 i § 3 Kodeksu cywilnego. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady. Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę. W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego Wykonawca po wezwaniu pisemnym przez Zamawiającego obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania na zasadach i w terminach określonych w Karcie Gwarancyjnej. W przypadku, gdy w okresie gwarancji (Okresie Zgłaszania Wad) Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności bądź pozostaje w zwłoce w stosunku do terminów określonych w Karcie Gwarancyjnej Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad promocji Projektów, określonych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, i wykonania oznakowania przedmiotu zamówienia, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, oraz zgodnie z zasadami określonymi i zamieszczonymi na stronie internetowej http://www.pois.gov.pl/. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4.Wizja lokalna Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem zakładu. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania, ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami Rozdziału XIII.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 Priorytet II: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi, Działanie 2.1: Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa wiaty nr 12 dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180- przebudowa wiaty do kompostowania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Werta Sp. z o. o., ul. Szybowcowa 28, 70-843 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470075,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 558912,90

  • Oferta z najniższą ceną: 495444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 558912,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Roboty budowlane związane z wymianą nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie ubytków w betonowej posadzce remont kanałów odciekowo-wentylacyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Werta Sp. z o. o., ul. Szybowcowa 28, 70-843 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151203,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177894,33

  • Oferta z najniższą ceną: 177894,33 / Oferta z najwyższą ceną: 250489,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.