Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Busko-Zdrój: DOSTAWA WARZYW i OWOCÓW
Numer ogłoszenia: 163421 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW i OWOCÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określają poszczególne załączniki do SIWZ Pakiet I - Dostawa warzyw korzeniowych - zgodnie z formularzem cenowym - załącznik Nr 1, Pakiet II - Dostawa warzyw i nowalijek - zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 2. Pakiet III - Dostawa jabłek - zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 3. Pakiet IV - Dostawa owoców sezonowych - zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz cenowy - załączniki Nr 1 Nr 2 Nr 3 Nr 4 do SIWZ 2.Formularze oferty, oddzielnie dla każdej z części, z cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą do Zamawiającego - załącznik Nr 5 do SIWZ. 3.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załącznika nr 6 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wymagane zezwolenia i opinie uprawniające do obrotu produktami żywnościowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu składek do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik Nr 7 do SIWZ. 7.Podpisany projekt Umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 8.Raport z badań laboratoryjnych jabłek w zakresie pozostałości środków chemicznych - dotyczy Pakietu III - Dostawa jabłek 9. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://21wszur.tbu.pl/bip/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, bud. nr 2 KORAL p. 52.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw korzeniowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i nowalijek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załaącznik nr 2 so SIWZ dostawa 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.600-800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jabłek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ, dostawa 1 raz w tygodniu, do uzgodnienia w godz. 9 - 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa owoców sezonowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ, dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek środa, piątek w godz. 6-8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa leków do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Usługi na kompleksowe ubezpieczenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój (powtórzenie)
- Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szaniec
- USŁUGĘ WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE PRZEJĘCIA OBOWIĄZKU ZAPEWNIENIA RECYKLINGU (II postępowanie)
- "Budowa ul. Zachodniej nr 314133T w Busku-Zdroju"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r. - Warzywa i owoce.
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.