eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójDOSTAWA WARZYW i OWOCÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Busko-Zdrój: DOSTAWA WARZYW i OWOCÓW
Numer ogłoszenia: 163421 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW i OWOCÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określają poszczególne załączniki do SIWZ Pakiet I - Dostawa warzyw korzeniowych - zgodnie z formularzem cenowym - załącznik Nr 1, Pakiet II - Dostawa warzyw i nowalijek - zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 2. Pakiet III - Dostawa jabłek - zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 3. Pakiet IV - Dostawa owoców sezonowych - zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz cenowy - załączniki Nr 1 Nr 2 Nr 3 Nr 4 do SIWZ 2.Formularze oferty, oddzielnie dla każdej z części, z cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą do Zamawiającego - załącznik Nr 5 do SIWZ. 3.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załącznika nr 6 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wymagane zezwolenia i opinie uprawniające do obrotu produktami żywnościowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu składek do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik Nr 7 do SIWZ. 7.Podpisany projekt Umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 8.Raport z badań laboratoryjnych jabłek w zakresie pozostałości środków chemicznych - dotyczy Pakietu III - Dostawa jabłek 9. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://21wszur.tbu.pl/bip/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, bud. nr 2 KORAL p. 52.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw korzeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i nowalijek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załaącznik nr 2 so SIWZ dostawa 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.600-800.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jabłek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ, dostawa 1 raz w tygodniu, do uzgodnienia w godz. 9 - 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa owoców sezonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ, dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek środa, piątek w godz. 6-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.