To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-24
Nowy Sącz: Ogrodnik terenów zieleni. Nr postępowania: DOR-271-12/13.
Numer ogłoszenia: 163442 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127042 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogrodnik terenów zieleni. Nr postępowania: DOR-271-12/13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie ogrodnik terenów zieleni. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 17 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: 06.05.2013 r. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 105 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I teoretyczno - zawodowy - obejmujący 35 godzin zegarowych zajęć; 1.2. Moduł II - zajęcia praktyczne - obejmujący 70 godzin zegarowych zajęć. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni przed podpisaniem umowy następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretyczno - zawodowej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych, który powinien zawierać: a) datę (poszczególne dni szkolenia), b) godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, c) liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, d) tematykę zajęć, e) miejsce realizacji szkolenia, f) imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, g) ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Przygotowanie harmonogramu zajęć praktycznych zawierającego: a) wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, b) tematykę zajęć, c) liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, d) godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, e) miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), f) imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numer telefonu do opiekuna stanowiskowego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć praktycznych nie później niż trzy dni przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie do testu sprawdzającego wiedzę kursantów i do wykonywania pracy w zawodzie ogrodnik terenów zieleni. 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012, poz. 186) 5. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 5.1. MODUŁ I teoretyczno - zawodowy - 35 godzin zegarowych zajęć z podstaw teoretyczno-zawodowych w pracy na stanowisku ogrodnika, obejmujący co najmniej: 1) Szkolenie BHP: a) zasady bezpiecznego używania maszyn i narzędzi; b) praca w grupie; c) przygotowanie stanowiska pracy; d) ochrona przeciwporażeniowa. 2) Podstawy ogrodnictwa: a) zakładanie ogrodu; b) siew, sadzenie, pikowanie, wysadzanie i przesadzanie roślin w gruncie, inspektach, szklarniach. 3) Roślinoznawstwo: a) ochrona roślin; choroby i szkodniki; b) zabiegi uprawowe i pielęgnacyjne roślin; c) zabiegi zabezpieczające przed zimą; d) nasiona; e) rośliny jednoroczne, dwuletnie i wieloletnie; f) pnącza; g) trawniki; h) zioła; i) byliny; j) drzewa i krzewy. 4) Uprawa gleby: a) rodzaje gleb; b) podłoża; c) nawozy; d) warstwy gleby; e) odkażanie ziemi ogrodniczej i podłoży; f) uprawa roślin w pojemnikach. 5) Urządzanie i pielęgnowanie terenów zielonych: a) aranżacja przestrzeni - projektowanie terenów zielonych; b) planowanie roślinności; c) pielęgnacja poszczególnych roślin. 6) Narzędzia i maszyny używane w ogrodnictwie: a) narzędzia ogrodnicze i ich zastosowanie; b) maszyny w ogrodnictwie; c) cięcie roślin. Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł I zajęcia teoretyczno-zawodowe spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały: wykształcenie związane z ogrodnictwem - wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, prowadziła/prowadziły co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.2. MODUŁ II - zajęcia praktyczne - 70 godzin zegarowych zajęć, obejmujący co najmniej następujące zagadnienia z zakresu: 1) siew, sadzenie, pikowanie, wysadzanie i przesadzanie roślin w gruncie, inspektach, szklarniach; 2) dobór gleby; 3) dobór nawozów; 4) pielęgnacja roślin, bylin, drzew i krzewów; 5) dokonywanie cięć formujących krzewy i drzewa; 6) pielęgnacja roślin sadzonych w pojemnikach; 7) prawidłowa obsługa narzędzi i maszyn używanych w ogrodnictwie tj: kos spalinowych, wykaszarek, kosiarek; 8) pielęgnacja trawników; 9) planowanie terenów zielonych; 10) przygotowywanie terenu do obsadzeń: orka, nawożenie, grabienie; 11) wykonywanie czynności pielęgnacyjnych przy materiale roślinnym: walka z chwastami i nawożenie organiczne i mineralne; 12) obsługa urządzeń nawadniających uprawy gruntowe; 13) wykonywanie prac pomocniczych przy tworzeniu kwietników, rabat, parterów bylinowych oraz ich obsadzanie roślinami wskazanymi przez kierownictwo robót; 14) usuwanie skutków zimy w parkach, zieleńcach i na ulicach. Zamawiający wymaga, aby opiekunowie w poszczególnych miejscach praktyk - posiadali wykształcenie: zasadnicze zawodowe i co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub średnie i 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia albo wyższe zawodowe, podyplomowe, magisterskie i 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. Zajęcia praktyczne muszą być realizowane w przedsiębiorstwach zajmujących się pielęgnacją terenów zieleni. Zamawiający wymaga wyznaczenia w każdym miejscu odbywania zajęć praktycznych, w którym kursanci będą odbywać zajęcia praktyczne opiekuna stanowiskowego. Liczba przedsiębiorstw, w których będą realizowane zajęcia praktyczne nie może być mniejsza niż 4, natomiast liczba kursantów w poszczególnych miejscach może wynosić od 3-10. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie wystawioną przez opiekuna stanowiskowego w danej firmie, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W NOWYM SĄCZU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W NOWYM SĄCZU
- Stowarzyszenie Zakład Doskonalenia Zawodowego w Nowym Sączu, ul. Reja 11, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13800,00
Oferta z najniższą ceną: 13800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29060,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.