Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-02
Iłowa: Kompleksowy program poprawy bezpieczeństwa na drogach gminnych przez przebudowę nawierzchni i montaż urządzeń poprawiających bezpieczeństwo-etap III w miejscowościach: Czerna, Klików, Czyżówek, Szczepanów, Konin Żagański, Borowe, Kowalice, Wilkowiska, Żaganiec, Jankowa Żagańska, Iłowa
Numer ogłoszenia: 163472 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iłowa , ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, woj. lubuskie, tel. 68 368 14 00, faks 68 368 14 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy program poprawy bezpieczeństwa na drogach gminnych przez przebudowę nawierzchni i montaż urządzeń poprawiających bezpieczeństwo-etap III w miejscowościach: Czerna, Klików, Czyżówek, Szczepanów, Konin Żagański, Borowe, Kowalice, Wilkowiska, Żaganiec, Jankowa Żagańska, Iłowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W wyniku realizacji niniejszego zadania zostaną zrealizowane następujące elementy dróg: Czyżówek drogi gminne nr 001824F, 001868F, 001871F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 1619 m2 Długość drogi po przebudowie: 523m, Jankowa Żagańska droga gminna nr 001840F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 600 m2 Długość drogi po przebudowie: 200m Konin Żagański droga gminna nr 001836F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 255 m2 Długość drogi po przebudowie: 85m Żaganiec droga gminna nr 001872F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 570 m2 Długość drogi po przebudowie: 190m Borowe drogi gminne nr 001844F, 001845F, 001851F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 5430 m2 Długość drogi po przebudowie: 1810m Wilkowisko drogi gminne nr 001863F, 001864F, Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 444 m2 Długość drogi po przebudowie: 138m Kowalice drogi gminne nr 001853F, 001854F, 001855F, 001856F, 001857F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 7116 m2 Długość drogi po przebudowie: 2330m Szczepanów drogi gminne nr 001828F, 001829F, 001832F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 1458 m2 Długość drogi po przebudowie: 470m Klików droga gminna nr 001822F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 2720 m2 Długość drogi po przebudowie: 885m Czerna drogi gminne nr 001817F, 001819F, 001820F Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie: 1568 m2 Długość drogi po przebudowie: 496m Iłowa - drogi gminne nr: 101105F - ul. Dolanowo Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 498 m2 Długość drogi po przebudowie : 160 m 101112F - ul. 1 Maja Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 395 m2 Długość drogi po przebudowie : 125 m 101122F - ul. Traugutta Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 378 m2 Długość drogi po przebudowie : 120 m 101127F - droga od ul. Kolejowej do Żeromskiego Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 305 m2 Długość drogi po przebudowie : 95 m 101128F - droga od ul. Dolanowo do ul. Żaków Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 2485 m2 Długość drogi po przebudowie : 820 m 101129F - droga od ul. Ogrodowej do stacji PKP Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 1155 m2 Długość drogi po przebudowie : 330 m 101130F - ul. Pałacowa Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 685 m2 Długość drogi po przebudowie : 130 m 101131F - droga od ul. Żagańskiej do ul. Poniatowskiego Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 602 m2 Długość drogi po przebudowie : 195 m 101132F - droga od ul Młyńskiej do ul. Żeromskiego Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 1026 m2 Długość drogi po przebudowie : 340 m 101134F - droga boczna od ul. Ogrodowej ( dojazd do garaży ) Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 374 m2 Długość drogi po przebudowie : 120 m 101135F - droga boczna od ul. Traugutta Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 462 m2 Długość drogi po przebudowie : 150 m 101136F - droga boczna od ul. Żaków Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 770 m2 Długość drogi po przebudowie : 250 m 101137F - droga boczna od ul. Traugutta ( działka nr 1145/4) Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 374 m2 Długość drogi po przebudowie : 120 m 101139F - droga boczna od ul. Żagańskiej Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 295 m2 Długość drogi po przebudowie : 95 m 101141F - ul. Nadrzeczna Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 732 m2 Długość drogi po przebudowie : 240 m 101142F - ul. Piaskowa Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 1110 m2 Długość drogi po przebudowie : 360 m 101145F - ul. Hutnicza Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 316 m2 Długość drogi po przebudowie : 100 m 101147F - droga na części działki nr 163 od DW nr 296 do końca działki nr 164/3 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 435 m2 Długość drogi po przebudowie : 140 m 101148F - droga od DW 296 na części działki nr 217/5 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 358 m2 Długość drogi po przebudowie : 115 m 101149F - droga na działce nr 79/1 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 738 m2 Długość drogi po przebudowie : 240 m 101150F - droga na działce nr 255/1 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 825 m2 Długość drogi po przebudowie : 270 m 101151F - droga na działce nr 527 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 355 m2 Długość drogi po przebudowie : 100 m 101152F - droga na działce nr 631 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 368 m2 Długość drogi po przebudowie : 120 m 101153F - droga na działce nr 860 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 602 m2 Długość drogi po przebudowie : 195 m 101154F - droga na działce nr 834 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 235 m2 Długość drogi po przebudowie : 75 m 101156F - droga na działce nr 1222 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej drogi po przebudowie : 235 m2 Długość drogi po przebudowie : 75 m Ogółem całkowita długość dróg po przebudowie : 12 207 mb ( tj. 12,207 km ) Ogółem nowa nawierzchnia asfaltowa dróg po przebudowie: 37 894 m2 UWAGA: Przy składaniu ofert w Przedmiarze robót oraz w Kosztorysie ofertowym należy pominąć poz. od 194 do 208 (droga nr 001814F w m. Czerna nie jest objęta niniejszym zamówieniem) Technologia robót obejmuje : roboty pomiarowe i tyczenia w rejonie pasa robót; korytowanie do głębokości 20 cm wraz z odwozem nadmiaru gruntu do 3km i wbudowaniem w pobocza ; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji do 32 mm i grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu; wykonanie warstwy klinująco - profilującej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm ; wykonanie nawierzchni zamykającej ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm; oznakowanie pionowe dróg (słupki i tarcze); plantowanie terenu i regulacja poboczy; wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych. Projektowane parametry dróg gminnych na terenie gminy: Szerokość jezdni: 3,00 do 4,00m Dopuszczalna prędkość normatywna: 30-50 km/h Spadek poprzeczny przebudowywanych dróg : 1,5% - 2% zależnie od istniejącego ukształtowania terenu Odprowadzenie wód opadowych poprzez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne na pobocze, do rowów, do istniejących wpustów drogowych, Nawierzchnie dróg: warstwa zamykająca ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 5cm Chodniki istniejące po przebudowie ( ul. Pałacowa w Iłowej ) szerokości 120 cm z kostki betonowej typu polbruk , wydzielone linią krawężnika betonowego 15x30 cm Urządzenia poprawiające bezpieczeństwo użytkowania : znaki drogowe ze słupkami stalowymi. Dokładny opis zakresu i technologii wykonania znajduje się w załączonej, uproszczonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od daty składania ofert. FORMY WNOSZENIA WADIUM: 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Iłowej konto nr : 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium przetargowe na Kompleksowy program poprawy bezpieczeństwa na drogach gminnych przez przebudowę nawierzchni i montaż urządzeń poprawiających bezpieczeństwo-etap III w miejscowościach : Czerna, Klików, Czyżówek, Szczepanów, Konin Żagański, Borowe, Kowalice, Wilkowiska, Żaganiec, Jankowa Żagańska, Iłowa. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego (pok. 2) najpóźniej w dniu 17.07.2015r. do godz. 12:00 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie , a kopię załączyć do oferty. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 17.07.2015 r. do godz. 12.00. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona (kopię dowodu wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11). 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi się wykazać w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej 2 zadania podobne z rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia o wartości min. 2 500000 zł. netto każde. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie w ramach jednej umowy robót drogowych, przebudowy lub remontu zawierających między innymi wykonanie podbudowy tłuczniowej i nawierzchni asfaltowej o pow. min.25 000 m2. Wykonawca musi dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, w szczególności 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych lub uprawnienia konstr.- budowlane zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2013r poz. 1409 z późn. zm.) lub inne odpowiadające ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne ubezpieczenie OC. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku do oferty należy dołączyć: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł - wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty 2. Kosztorys ofertowy 3. Dowód wpłacenia wadium 4. Wykaz robót jakie wykonawca powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 6 ( jeśli dotyczy ) 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z ustawą Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie 6. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Udzielona gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. 2) Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 3) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej, d) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową, e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie. 4) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d) siły wyższej, klęski żywiołowej, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, f) zmiany w trakcie wykonywania umowy przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, lub tych zmian dokona Zamawiający, g) jeżeli jednostki administracji nie zachowają wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami terminów odpowiedzi na wnioski, h) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 2) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, i) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., 2) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 68-120 Iłowa ul. Żeromskiego 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa; pokój: sekretariat Urzędu , I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych etap II 2012 - 2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.