To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Pobiedziska: Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 163475 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97638 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Obsługa prawna powinna być prowadzona w zakresie określonym przepisami ustawy o radcach prawnych (Dz.U. z 2002 r., nr 123, poz. 1059 ze zmianami) i polegać winny na: a) bieżącym doradztwie prawnym , b) sporządzaniu opinii i ekspertyz prawnych, c) udzielaniu porad i konsultacji prawnych, d) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów umów i porozumień, e) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów decyzji, postanowień i ugód administracyjnych wydawanych (zatwierdzanych) przez Zamawiającego w granicach przysługujących mu kompetencji f) opiniowaniu pod względem formalnoprawnym projektów uchwał Rady Miejskiej a jeżeli wystąpi konieczność -przygotowanie projektów uchwał, g) uczestnictwie lub reprezentacji Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych z parterami handlowymi klienta, bakami i innymi podmiotami, h) doradztwu, sporządzaniu opinii, kontroli umów w zakresie zamówień publicznych, i) udziale w sesjach Rady Miejskiej oraz jeżeli to konieczne to udział w Komisjach j) reprezentacji Gminy Pobiedziska w zakresie: -z uczestnictwa w postępowaniu nadzorczym (przygotowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia, wyjaśnienia i stanowiska) -zaskarżania rozstrzygnięć nadzorczych do WSA -zastępstw procesowych w postępowaniu przed WSA i NSA, -zastępstw w sprawach odwołań wniesionych przez strony postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - uczestnictwa w prowadzonych przez Gminę negocjacjach w sprawie nawiązania zmiany lub rozwiązania stosunków prawnych j) wdrażaniu nowych regulacji prawnych: - analizy skutków prawnych zmian w przepisach prawa samorządowego dla Gminy - przygotowania projektów niezbędnych aktów prawnych i innych dokumentów związanych z wejściem w życie nowych przepisów. 2. Usługi wymienione w ust. 1 lit. a , c- g świadczone będą w terminie możliwie najkrótszym, maksymalnie do 5 dni roboczych. 3. Usługi wymienione w ust. 1 lit b. świadczone będą w terminie do 10 dni roboczych. 4. Usługi wymienione w ust. 1 lit. h. świadczone będą w terminie możliwie najkrótszym, maksymalnie do 2 dni roboczych. 5. Pomoc prawna udzielana będzie w siedzibie Zamawiającego trzy razy w tygodniu w godzinach pracy urzędu minimum 4 godziny w ciągu jednego pobytu (12 godzin tygodniowo). Pozostała działalność może być wykonywana w siedzibie radcy prawnego bądź adwokata. 6. Liczba godzin w siedzibie Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych może ulec zwiększeniu do 20 godzin tygodniowo bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 7. Usługa w siedzibie Zamawiającego pełniona będzie wyłącznie przez Radcę Prawnego bądź Adwokata.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MAGDALENA ADAMCZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MAGDALENA ADAMCZEWSKA
- Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Adamczewska, ul. Powstańców Wlkp. 46, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56088,00
Oferta z najniższą ceną: 51564,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144648,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.