eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubeniaPrzebudowa (modernizacja) drogi gminnej Straszydle - Dymka w km 0+000-0+860

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Lubenia: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej Straszydle - Dymka w km 0+000-0+860
Numer ogłoszenia: 163476 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubenia, Lubenia 131, 36-042 Lubenia, woj. podkarpackie, tel. 017 8503914, 8755096, fax 017 8755099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lubenia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej Straszydle - Dymka w km 0+000-0+860.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje wykonanie podbudowy i nawierzchni drogi gminnej Straszydle - Dymka na odcinku 860 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.Spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm) i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn zm.). ponadto: 2.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami drogowymi (zgodnie za art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Osoba ta musi posiadać przynależność do izby zawodowej, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe. 3.Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności : minimum 2 roboty polegające na przebudowie (modernizacji ) dróg o wartości minimum 160 000,00 zł brutto każda Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość, aby Wykonawca wykonywał roboty, o których mowa w pkt 3 w charakterze podwykonawcy. 4.Wykonawca musi spełniać warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo Zamówień Publicznych z 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. Ocena będzie dokonana metodą wyboru spełnia /nie spełnia , na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lubenia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Lubenia, Lubenia 131, 36-042 Lubenia, pok. Nr 16 ,w godz. od 8 00 - 15 00 od poniedziałku do piątku, Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 20,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Lubenia, Lubenia 131, 36-042 Lubenia, pok. Nr 2 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.