Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Kędzierzyn-Koźle: Utrzymanie czystości na działkach gminnych oraz koszenie traw 2009÷2010.
Numer ogłoszenia: 163502 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na działkach gminnych oraz koszenie traw 2009÷2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowych na 411 działkach gminnych o łącznej powierzchni 115,95 ha. Zamówienie obejmuje: a. Zbieranie śmieci b. Uporządkowanie terenu c. Wywóz odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów d. Koszenie traw, e. Zbieranie siana f. Wywóz siana na Miejskie Składowisko Odpadów Zakres i opis szczegółowy przedmiotu zamówienia: Zadanie polega na: a) wykonywaniu prac porządkowych na działkach gminnych w miesiącach: - od stycznia do grudnia - działki gminne - 1 raz w tygodniu, wg typowania Wydziału Ochrony Środowiska i Infrastruktury Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle. b) koszenie traw, zebranie skoszonej trawy i jej wywóz: w okresach (kwiecień- maj, czerwiec- lipiec, sierpień - wrzesień) - do 4 razy w roku c) zbieranie śmieci, d) uporządkowanie terenu, e) wywóz odpadów na Miejskie Składowisko. Wykaz działek gminnych określa załącznik do SIWZ, który podlegać będzie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN).Miejsce,sposób i forma złozenia wadium opisana jest w pkt.8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., 1. Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadanie pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodach wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27-09-2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. nr 112, poz.1206). I tak: - o kodzie nr 20.03.01, - o kodzie nr 20.03.04, - o kodzie nr 20.02.01, - o kodzie nr 20.02.02., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp, Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 15.05.2006r.do 15.05.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług o charakterze: utrzymanie czystości działek, placów, terenów na wartość łączną, co najmniej 700 000 zł. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. 2.Dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami jak niżej: - kosiarki spalinowe - 3 szt. - kosy spalinowe - 3 szt. - samochód skrzyniowy min. 1,5 tony - 1 szt. - piła spalinowa - 1 szt. , Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 700 000 zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ , WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA, 1.Wniesienie wymaganego wadium 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 30.05.2010r. 3.Udzielenie na wykonywane usługi minimum 14 miesięcy gwarancji (11 m-cy na czas realizacji umowy i 3 m-ce po zakończeniu umowy). 4.Wykonawca nie może powierzać wykonania usługi podwykonawcom. 5.Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/awarii , w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 6.Przeprowadzenia przegladu terenów, na których będą realizowane roboty objęte zamówieniem. 7.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 8.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą -wpis aktualny na dzień- Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci -Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal - ., Dokument pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.01, nr 20.03.04, nr 20.02.01, nr 20.02.02., Posiadanie pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodach: nr 20.03.01, nr 20.03.04, nr 20.02.01, nr 20.02.02 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27-09-2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz.1206) powinien być wydany przez właściwego Starostę. Pozwolenie musi być ważne co najmniej przez cały okres zwiazania ofertą., Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego., Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie ZUS lub KRUS właściwego dla siedziby Wykonawcy, Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy , Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2)., Wykaz zadań wykonanych okresie od 15.05.2006r do 15.05.2009r,, Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 15.05.2006r do 15.05.2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach w/w wykazu tj. nazwa zadania, zamawiający miejsce realizacji, okres realizacji, wartość zadania., Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń., Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, (sporządzony wg wzoru druk nr 8), jakimi dysponuje Wykonawca, z podziałem na sprzęt własny oraz sprzęt, którym na podstawie innych tytułów prawnych wykonawca dysponuje lub będzie mógł dysponować (należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń) w okresie realizacji zamówienia. , Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 700 000 zł., Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 700 000. zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. , Formularz oferty, Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Ogólne warunki umowy, Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem -akceptuję-) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem )2 gwiazdki., Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul.Planetorza 2 ,pok.Nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul.Planetorza 2 ,pok.Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa wraz z audytem energetycznym dla termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu
- Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem
- Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dokumentacji projektowej) - B.O. - II postępowanie
- Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowych miejsc opieki w Żłobku nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całoroczne utrzymanie rabat i donic oraz utrzymanie nowych nasadzeń drzewna terenie Gminy Bytom.
- Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka drzew, pielęgnacja terenów zielonych) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku na płycie Rynku oraz nawierzchni dróg i chodników
- Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni
- Wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem placów zabaw, siłowni plenerowych i placów zabaw dla psów usytuowanych na terenach będących w administrowaniu przez Gminę Piaseczno w 2025r
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.