eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWybudowanie parkingów w systemi Parkuj i Jedź

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Warszawa: Wybudowanie parkingów w systemi Parkuj i Jedź
Numer ogłoszenia: 163508 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. , ul. Lubelska 1, 03-802 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4738716, faks 022 4738814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Inwestora Zastępczego www.mazowieckie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybudowanie parkingów w systemi Parkuj i Jedź.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu dla samochodów osobowych, budki parkingowej oraz wiaty na rowery w systemie Parkuj i Jedź w Mińsku Mazowieckim oraz w Radomiu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej wymienione zadania tj.: 1) Zadanie nr 1 - wybudowanie parkingu dla samochodów osobowych, budki parkingowej oraz wiaty na rowery w systemie Parkuj i Jedź w Radomiu; 2) Zadanie nr 2 - wybudowanie parkingu dla samochodów osobowych, budki parkingowej oraz wiaty na rowery w systemie Parkuj i Jedź w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Zadanie nr 1 1)Projekt budowlano - wykonawczy - 5 tomów: - projekt zagospodarowania terenu, projekt budki parkingowej, wiaty na rowery, ogrodzenia, inwentaryzacja rampy przeznaczonej do rozbiórki; - przyłącze kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz wody wraz z instalacją wewnętrzną na potrzeby placu postojowego oraz drogi dojazdowej; - sieci elektryczne parkingu; - budowa placu postojowego oraz drogi dojazdowej - część drogowa; - roboty budowlane związane z remontem fragmentu istniejącego placu manewrowego na działce nr 3/114 oraz utwardzeniem powierzchni fragmentu gruntu pomiędzy placem manewrowym, a działką nr 3/35 przy ul. Prażmowskiego w Radomiu - część drogowa; 2)Projekt docelowej organizacji ruchu; 3)Przedmiar robót (przedmiar robót zagospodarowania terenu, budki parkingowej, wiaty na rowery, ogrodzenia, zieleni, kanalizacji deszczowej wraz, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodno - kanalizacyjnej, przyłącza wody, rozbiórka toru i rampy kolejowej; przedmiar robót sieci elektrycznych parkingu, przedmiar robót budowy placu postojowego oraz drogi dojazdowej); 4)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zagospodarowania terenu, budki parkingowej, wiaty na rowery, ogrodzenia, inwentaryzacja rampy przeznaczonej do rozbiórki; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz wody wraz z instalacją wewnętrzną; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje elektryczne i teletechniczne; szczegółowe specyfikacje techniczne budowy placu postojowego oraz drogi dojazdowej) Zadanie nr 2 1)Projekt budowlano - wykonawczy - 4 tomy: - Projekt zagospodarowania terenu oraz projekt budowlano - wykonawczy parkingu, budki parkingowej oraz wiaty na rowery; - Projekt budowlano - wykonawczy - część drogowa, budowa zjazdu publicznego; - Projekt budowlany przyłącza wodociągowego, kanalizacji deszczowej i sanitarnej; - Projekt budowlany sieci elektryczne parkingu 2)Projekt tymczasowej organizacji ruchu; 3)Przedmiar robót (przedmiar robót zagospodarowania terenu, budki parkingowej, wiaty na rowery, ogrodzenia, zieleni, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodno - kanalizacyjnej, przyłącza wody; przedmiar robót sieci elektrycznych parkingu, przedmiar robót budowy placu postojowego oraz budowy zjazdu); 4)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zagospodarowania terenu, budki parkingowej, wiaty na rowery, ogrodzenia; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje elektryczne i teletechniczne; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót część drogowa). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcom, w przypadku braku takiej informacji Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że nie określił żadnej części, która nie może być powierzona podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielnia zamówień uzupełniających w wysokości do 15% wartości robót podstawowych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.21.33.12-3, 45.11.12.91-4, 45.34.20.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.24.60-4, 45.33.20.00-3, 45.23.21.00-3, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.61.10-9, 45.31.62.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: dla Zadania nr 1 - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla zadania nr 2 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie bądź przebudowie dróg, ulic lub chodników, swoim zakresem obejmującej w szczególności ułożenie kostki brukowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1200 m 2 o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 netto zł, oraz udokumentowania, że wskazana w wykazie robota została wykonana należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, mającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2010r. Nr 243 poz. 1623, z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia za jedno i wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 800 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowieckie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o. 03-802 Warszawa ul. Lubelska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o. 03-802 Warszawa ul. Lubelska 1 pok 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającym jest Województwo Mazowieckie , 03-719 Warszawa ul. Jagiellońska 26 w imieniu Zamawiajacego jako Inwestor Zastepczy występuje Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o. 03-802 Warszawa ul. Lubelska 1 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie Inwestora Zastępczego: www.mazowieckie.com.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybudowanie parkingu dla samochodów osobowych, budki parkingowej oraz wiaty na rowery w systemie Parkuj i Jedź w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wybudowanie parkingu dla samochodów osobowych, budki parkingowej oraz wiaty na rowery w systemie Parkuj i Jedź w Radomiu 1)Budowę parkingu na 198 miejsc postojowych w tym 12 miejsc dla osób niepełnosprawnych 2)Rozbiórkę nieczynnej rampy kolejowej długości 256,7 m oraz rozbiórkę części nieczynnego toru kolejowego nr 13 na odcinku 257 m; 3)Budowę kozła oporowego, jako zakończenie pozostającej po rozbiórce części toru nr 13 stacji Radom; 4)Budowę budki parkingowej, usytuowanej od strony wjazdu głównego wraz z instalacją elektryczną i wodno - kanalizacyjną; 5)Budowę wiaty na rowery; 6)Budowę ogrodzenia panelowego, wyposażonego w dwie bramy: wjazdową - przesuwną oraz bramę rozwieralną dwuskrzydłową przy wjeździe awaryjnym; 7)Montaż tablic i znaków informacyjnych; 8)Budowę kanału deszczowego (kanalizacja deszczowa); 9)Budowę przyłącza wodociągowego włączonego do istniejącej sieci wodociągowej; 10)Budowę kanalizacji sanitarnej (ściekowej); 11)Budowę drogi dojazdowej; 12)Wykonanie sieci oświetleniowej oraz zainstalowanie monitoringu, zamontowanie instalacji kontroli dostępu. Wykonawca na trzy dni przed przystąpieniem do rozbiórki nieczynnego toru kolejowego winien powiadomić Naczelnika Sekcji Eksploatacji Radom (ISE Radom) o jej rozpoczęciu. Po dokonaniu rozbiórki w/w toru Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do przetransportowania odzyskanych elementów nawierzchni torowej (tj. podkłady, szyny, śruby, podkładki, łubki itp.) na tor składowy 401 w Radomiu (oddalony od miejsca rozbiórki o ok. 2 km) i przekazania w/w elementów za protokołem zdawczo - odbiorczym przedstawicielowi PKP Polskie Linie Kolejowe S.A - Zakład Linii Kolejowych w Skarżysku Kamiennej - Sekcja Eksploatacji Radom. Zamawiający informuje, że na terenie przeznaczonym na budowę parkingu znajduje się środek trwały w postaci drogi dojazdowej. Należy dokonać demontażu płyt betonowych i złożenia ich w wyznaczonym miejscu przez PKP S.A. Rejon Utrzymania Nieruchomości w Radomiu nr 3. Wszystkie koszty związane z rozbiórką toru, drogi i rampy, jak również koszty utylizacji odpadów powstałych z rozbiórki rampy ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.21.33.12-3, 45.11.12.91-4, 45.34.20.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.24.60-4, 45.33.20.00-3, 45.23.21.00-3, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.61.10-9, 45.31.62.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wybudowanie parkingu dla samochodów osobowych, budki parkingowej oraz wiaty na rowery w systemie Parkuj i Jedź w Mińsku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - wybudowanie parkingu dla samochodów osobowych, budki parkingowej oraz wiaty na rowery w systemie Parkuj i Jedź w Mińsku Mazowieckim 1)Budowę parkingu na 140 miejsc postojowych w tym 8 miejsc dla osób niepełnosprawnych 2)Budowę budki parkingowej, usytuowanej od strony wjazdu głównego wraz z instalacją elektryczną i wodno - kanalizacyjną; 3)Budowę wiaty na rowery; 4)Budowę ogrodzenia panelowego, wyposażonego w dwie bramy: wjazdową - przesuwną oraz bramę rozwieralną dwuskrzydłową przy wjeździe awaryjnym; 5)Budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej; 6)Montaż tablic i znaków informacyjnych; 7)Budowę kanału deszczowego (kanalizacja deszczowa); 8)Budowę przyłącza wodociągowego włączonego do istniejącej sieci wodociągowej; 9)Budowę kanalizacji sanitarnej, bezodpływowego zbiornika na ścieki bytowo - gospodarcze; 10)Wykonanie sieci oświetleniowej oraz zainstalowanie monitoringu, zamontowanie instalacji kontroli dostępu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.21.33.12-3, 45.11.12.91-4, 45.34.20.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.24.60-4, 45.33.20.00-3, 45.23.21.00-3, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.61.10-9, 45.31.62.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.