eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębicePrace leczniczo - pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Poddębice: Prace leczniczo - pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach.
Numer ogłoszenia: 163526 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Poddębic, ul. Łódzka 17/21/105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/678-44-66, 678-25-80, fax 043 6783995.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-gmina.poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace leczniczo - pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawierają szczegółowe przedmiary prac stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w okresie 3 ostatnich latach/ a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/, przed dniem wszczęcia postępowania wykonali usługi / prace leczniczo-pielęgnacyjne/ na terenach zieleni zabytkowej o wartości minimum 500 000 zł /przynajmniej w 2 kolejnych latach/ - wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 10 osobami bezposrednio uczestniczącymi przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. - wykażą, że dysponują urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj: · ciągnik z przyczepą - 2 szt. · samochód samowyładowczy o masie powyżej 8t - 1 szt. · samochód samowyładowczy o masie powyżej 1,5 tony - 2 szt. · koparko - ładowarka - 1 szt. · piły spalinowe - 10 szt. · rębak - 2 szt. · podest roboczy lub podnośnik montażowy (wysokość min 21m) · atestowane uprzęże alpinistyczne - 10 szt. · agregat prądotwórczy - 1 szt. · frezarka do pni zagęszczarka do gruntu c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej składanej oferty. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków winni złożyć następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy, 2) kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie szczegółowych przedmiarów robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie. Należy załączyć również opinię Konserwatora Przyrody lub Konserwatora Zabytków o wykonanych pracach. 7) Wykaz osób, przy pomocy których wykonywany będzie przedmiot tego zamówienia posiadających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia określone przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579). a/ Osoba kierująca pracami powinna posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów , obejmujących wiadomości w tym zakresie oraz odbyć po ukończeniu tych studiów co najmniej 12- miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków,(§ 8 ust. 3 rozporządzenia j.w.) b/ Pracownicy wykonujący pracę o charakterze technicznym, powinni posiadać średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków.( § 8 ust. 4 rozporządzenia j.w.) Powyższe wymagania Wykonawca powinien potwierdzić stosownymi dokumentami. 8) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, Na dowód posiadania sprzętu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, dowodów zakupu (faktur). W przypadku najmu lub dzierżawy oprócz w/w dokumentów należy przedstawić odpowiednie umowy. 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) polisę oc , 11) zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-gmina.poddebice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach, ul. Łódzka17/21, 99-200 Poddębice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice, pok. nr 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.