Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Namysłów: Dostawy pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluchomajtek dla dzieci.
Numer ogłoszenia: 163532 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Oleśnicka 10/3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 410 30 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluchomajtek dla dzieci..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluchomajtek dla dzieci (Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 21.22.21.21-9 Pieluszki dla niemowląt; 21.22.22.00-7 Szpitalne wyroby papierowe) do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Oleśnickiej 10 w Namysłowie przez okres 12 miesięcy - szczegółowy wykaz pieluchomajtek określa załącznik nr 6 do formularza oferty. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). Lp. Nazwa artykułu j.m. Ilość orientac. 1. Pieluchomajtki dla dorosłych, rozmiar medium (m) szt. 22 000 2. Pieluchomajtki dla dorosłych, rozmiar large (l) szt. 24 000 3. Pieluchomajtki dla dorosłych, rozmiar small (s) szt. 3 000 4. Pieluchomajtki dla dorosłych, nocne (l) szt. 2 000 5. Pieluchomajtki dla dorosłych, nocne (m) szt. 2 000 6. Pieluchomajtki dla dzieci waga 2-5kg szt. 5 000 Poz. 1. Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni, posiadające: falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, 2 ściagacze taliowe przód i tył, absorbent moczu z zawartością substancji neutralizującej zapach, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik nasączenia pieluchomajtki, chłonność 1700ml (badana metodą ISO 11948). Obwód pasa 75-110 cm. Poz. 2. Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni, posiadające: falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, 2 ściągacze taliowe przód i tył, absorbent moczu z zawartością substancji neutralizującej zapach, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik nasączenia pieluchomajtki, chłonność 2100ml (badana metodą ISO 11948). Obwód pasa 100-150 cm. Poz. 3. Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni, posiadające: falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, 2 ściągacze taliowe przód i tył, absorbent moczu z zawartością substancji neutralizującej zapach, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik nasączenia pieluchomajtki, chłonność 1300ml (badana metodą ISO 11948). Obwód pasa 55-80 cm. Poz. 4. Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni, posiadające: falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, 2 ściągacze taliowe przód i tył, absorbent moczu z zawartością substancji neutralizującej zapach, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik nasączenia pieluchomajtki, chłonność 2700ml (badana metodą ISO 11948). Obwód pasa 100-150 cm. Poz. 5. Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni, posiadające: falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, 2 ściągacze taliowe przód i tył, absorbent moczu z zawartością substancji neutralizującej zapach, przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik nasączenia pieluchomajtki, chłonność 2400ml (badana metodą ISO 11948). Obwód pasa 75-110 cm. Poz. 6. Falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału. Absorbent moczu z zawartością substancji neutralizującej zapach i wiążący amoniak. Przylepiec wielokrotnego użytku bez lateksu. Warstwa przepuszczająca powietrze. Wycięcie na pępowinę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn przyszpitalny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9, 21.22.22.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują stałe ceny przez cały czas obowiązywania umowy, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy zaproponują max. 3 dniowy termin realizacji danej partii dostawy, którzy zaoferują produkty posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, którzy wykonali minimum jedno zadanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno¬ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6. dokument wniesienia wadium, 7. cennik - pieluchomajtki, 8. oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP, 9. w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *, 10. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza*.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
- Bieżące utrzymanie porządku na gminnych terenach zielonych w sołectwie część 1) Jastrzębie część 2) Woskowice Małe w ramach zadania pn. "Utrzymanie porządku na terenach gminnych"
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Kompetencje dzieci krokiem ku nowoczesnej edukacji" .
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opakowań z włókniny i krepiny
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.