eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogoźnoBudowa boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo w ramach zadania Remont świetlicy wiejskiej wraz z budową boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Rogoźno: Budowa boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo w ramach zadania Remont świetlicy wiejskiej wraz z budową boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo
Numer ogłoszenia: 163534 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo w ramach zadania Remont świetlicy wiejskiej wraz z budową boiska do piłki nożnej w miejscowości Słomowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska do piłki nożnej wymaga następujących robót: - ogrodzenie z siatki wysokości 1,50 m na słupkach stalowych z rur o średnicy 70 mm w rozstawie 2,1 m, obsadzonych w gruncie, długość ogrodzenia 214,070 m; - furtka o wymiarach 100,0 x 150,0 cm w środku przęsła ogrodzenia (od strony świetlicy); - wrota z furtką wysokości 1,5 m, szerokość wrót 3,0 m i furtki 1,0 m z siatki w ramach stalowych na gotowych słupkach z pasem dolnym z blachy o wysokości 25,0 cm; - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - niwelacja terenu o pow. 0,298 ha; - mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (gruntu zadarnionego) spycharką o objętości 238,14 m3, zdjętą darń należy wykorzystać do wzmocnienia nasypów; - przemieszczenie spycharkami mas ziemnych w gruncie kat. III na odległość do 60,0 m o objętości 1 786,05 m3; - przygotowanie mieszanek do budowy nawierzchni trawiastych z torfu, ziemi żyznej, pospółki wykonywane mechanicznie o objętości 446,513 m3; - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III o objętości 84,0 m3; - wykonanie trawników dywanowych siewem trawą boiskową z nawożeniem przy uprawie mechanicznej na gruncie kat. III o pow. 0,298 ha; - jednokrotne zagęszczenie warstwy wegetacyjnej walcem gładkim o powierzchni 0,298 ha; - utwardzenie pod szatnię kontenerową o powierzchni 30,705 m2 polegające na: Mechanicznym wykonaniu koryta w gruncie kat. III głębokości 20,0 cm; Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III o objętości 84,0 m3; Podbudowie betonowej B 7,5 z dylatacją gr. 20,0 cm; - dostawa i montaż 2 szt. bramek do piłki nożnej o szer. 5,0 m wraz z siatkami; - dostawa i montaż 12 szt. ławek o konstrukcji z kątownika i listew drewnianych odpornych na warunki atmosferyczne, bez oparcia, montowane na stałe do podłoża o wymiarach ok. 1,70 m x 0,40 m i wys. 0,40 m; - dostawa i montaż 2 szt. koszy na śmieci metalowych, obudowanych elementami z drewna odpornego na warunki atmosferyczne, wym. min. 0,75 m, śr. 0,30 m, pojemność kosza 30 l; - dostawa i montaż szatni kontenerowej usytuowanej na płycie betonowej, wykonanie: masywna rama z profili stalowych z narożnikami kontenerowymi, panele ścienne z blachy ocynkowanej z izolacją cieplną i akustyczną o orientacyjnych wymiarach 7,355 x 2,435 x 2,591. W kontenerze należy przewidzieć 2 okna o powierzchni nie mniejszej niż 1 m2 każde oraz 1 szt. drzwi o wym. 1,0 x 2,0 m. Zamówienie obejmuję również utrzymanie trawy do pierwszego koszenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno ul. Nowa 2, 64-610 Rogożno. Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wskaże, że wykonał co najmniej trzy roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje/będzie dysponował.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dostarczy wykaz osób, którymi dysponuje/będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał w formie oświadczenia, że dysponuje/będzie dysponował osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego w następujących branżach konstrukcyjno budowlanej min. osoba.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogozno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. 15 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.