Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Oborniki: ZPD/05/16 Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej
oraz preparatów do pielęgnacji dłoni
Numer ogłoszenia: 163549 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/05/16 Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej oraz preparatów do pielęgnacji dłoni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej oraz preparatów do pielęgnacji dłoni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. 3. Zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych; posiadać potwierdzenie dokonania zgłoszenia/powiadomienia albo złożony wniosek o przeniesienie danych wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych Dz. U. z dnia 17.06.2010r). W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do zaoferowanego wyrobu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w wyznaczonym terminie do przedstawienia ww. dokumentów. 4. Dostarczony przez Wykonawcę materiały higieniczne muszą posiadać odpowiednie okresy ważności, które pozwolą Zamawiającemu na swobodne użytkowanie przez okres minimum 6 miesięcy liczonych od terminu dostawy towaru. 5. Zamawiający wymaga przesyłania faktury za dostarczony towar na adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info. 6. Podane jest średnie zużycie materiałów higienicznych przez okres 12 miesięcy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wyceny asortymentu w innym opakowaniu niż wskazany w SIWZ. Należy wówczas ilość opakowania przeliczyć tak, aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ, podając wartość do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadą matematyczną -) ułamek kończący się cyfrą od 1 do 4 zaokrąglić należy w dół, -) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę. 8. W przypadku, gdy z treści opisu przedmiotu zamówienia wynika, że Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający przyjmuje w ofercie te przedmioty lub równoważne, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.75.00.00-2, 33.77.12.00-1, 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1, 33.77.00.00-8, 39.52.00.00-3, 18.44.40.00-3, 39.51.20.00-4, 39.51.25.00-9, 33.71.13.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ c) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 lub 3A SIWZ d) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ e) Oświadczenie na temat powiązań kapitałowych - załącznik nr 6 do SIWZ f) Pełnomocnictwo do potwierdzania dokumentów i składania oświadczeń (jeśli dotyczy) g) Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia (np. katalogi, ulotki itp.) h) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie ustalenia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.oborniki.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Budynek F, wejście B, pokój nr 16 lub klossowskamagdalena@szpital.oborniki.info.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 2) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, Budynek F, wejście B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w Siedzibie Zamawiającego, Budynek F, wejście B w sali konferencyjnej nr 17, dnia 04.08.2016r. o godz. 11:00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosmetyki dla niemowląt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.75.00.00-2, 33.77.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula operacyjna jednorazowego użytku dla pacjenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch przedni wzmocniony, fartuch dla odwiedzających, podkłady włókninowe, higieniczne prześcieradła nieprzemakalne, poszwa włókninowa, jednorazowe pokrycie higieniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6, 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy podkład chłonny na stół operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład wysokochłonny, foliowe ochraniacze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Majtki do kolonoskopii jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet bielizny operacyjnej wykonany z włókniny bawełnopodobnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy sterylny podkład porodowy, jednorazowa mata absorbcyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny, jednorazowy worek dla noworodka chroniący przed hipotermią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety sterylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw serwet uniwersalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta z wyciągiem w kształcie U, osłona na przewody, leginsy chirurgiczne, kieszeń i taśma samoprzylepna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna osłona na ramię C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna serweta do operacji kończyny górnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji kończyn, zestaw do operacji stawu biodrowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zabiegów urologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.51.80.00-6, 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cesarskiego cięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.51.80.00-6, 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zabiegów ginekologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.51.80.00-6, 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji ortopedycznych i do operacji biodra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch chirurgiczny sterylny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza i spodnie operacyjne bawełniane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież operacyjna wielokrotnego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna pościelowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.25.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna noworodkowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do pielęgnacji dłoni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papierowych artykułów higienicznych
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
więcej: Ochronne nakrycia głowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.