To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-15
Olsztyn: INFORMATYZACJA WOJEWÓDZKIEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA DZIECIĘCEGO W OLSZTYNIE - ETAP III
Numer ogłoszenia: 163550 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108228 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INFORMATYZACJA WOJEWÓDZKIEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA DZIECIĘCEGO W OLSZTYNIE - ETAP III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest: - Zadanie nr 1 - dostawa zestawów komputerów stacjonarnych, które będą wykorzystywae dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna - ilość zamawiana 22 zestawy - Zadanie nr 2 - dostawa, instalacja, konfiguracja, integracja, wdrożenie oraz uruchomienie modułu -Żywienie- w posiadanym przez szpital systemem informatycznym. Dostawa ma obejmować wszystkie elementy składowe związane ze sprzętem i oprogramowaniem, w zakresie zapewniającym prawidłowe współdziałania modułów ww systemu z modułem, który stanowi przedmiot zamówienia - ilość zamawiana 1 moduł - Zadanie nr 3 - dostawa, instalacja, konfiguracja, urządzeń aktywnych (switch). Dostawa ma obejmować wszystkie elementy składowe związane ze sprzętem i oprogramowaniem, które są niezbędne do uruchomienia i właściwego działania urządzeń aktywnych (switch) - ilość zamawiana 6 szt. - Zadanie nr 4 - dostawa, instalacja, konfiguracja, urządzenia aktywnego (switch światłowodowy). Dostawa ma obejmować wszystkie elementy składowe związane ze sprzętem i oprogramowaniem, które są niezbędne do uruchomienia i właściwego działania urządzenia aktywnego (switch światłowodowy) - ilość zamawiana 1 szt. - Zadanie nr 5 - dostawa urządzeń niezbędnych do zabezpieczenia w zasilanie awaryjne urządzeń aktywnych znajdujących w punktach dystrybucyjnych (powiązane z zakupem urządzeń aktywnych) odpowiedzialnych za przesyłanie danych w szpitalnej sieci komputerowej - ilość zamawiana 14 szt. - Zadanie nr 6 - Dostawa serwerów i modernizacja pomieszczenia serwerowni. Zamówienie obejmuje dostawę, instalacje, konfigurację, integrację (wraz przeniesieniem zasobów bazy danych z funkcjonujących i posiadanych przez Szpital serwerów na nowe dostarczone w ramach przedmiotowego zamówienia, w tym instalacja, konfiguracja, integracja z istniejącymi systemami szpitalnymi) nowej serwerowni z istniejącą w szpitalu infrastrukturą elektryczną, informatyczną oraz posiadanym szpitalnym systemem informatycznym. Dostawa ma obejmować wszystkie elementy związane ze sprzętem i oprogramowaniem niezbędne do uruchomienia nowej serwerowni z zachowaniem działania starej. Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać w formule -Zaprojektuj i wykonaj-, roboty budowlane i instalacyjne w pomieszczeniu Serwerowni WSSD w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 18 w zakresie: klimatyzacji, zabezpieczenia antywłamaniowego i zasilania Serwerowni w celu zapewnienia warunków wymaganych dla pomieszczeń Serwerowni (warunków dot. zasilania, pracy urządzeń ich ochrony) . Modernizację należy wykonać w oparciu o Opis wyposażenia SERWEROWNI dot. rodzaju, funkcji użytkowych i jego przeznaczenia. - Zadanie nr 7 - dostawa drukarek sieciowych - 14 szt. (kod CPV - 30200000-1, 48000000-8, 48761000-0, 31430000-9, 48219000-6, 48820000-2, 72610000-9, 48180000-3, 48516000-8, 48514000-4, 45000000-7, 45331220-4, 45315300-1, 45312100-8, 45421000-4, 45410000-4, 71200000-0). 30232110-8).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WARMIA-MAZURY na lata 2007 - 2013. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Osi Priorytetowej 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego Działania 7.2 - Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych Poddziałanie 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli Umowa nr UDA-RPWM.07.02.01-28-023/13-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wioletta Wisniewska prowadząca działaność gospodarczą pod nazwą PHU INGWAR WIOLETTA WIŚNIEWSKA, Pana Tadeusza 20a/35, 10-461 oLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48676,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59856,72
Oferta z najniższą ceną: 59856,72 / Oferta z najwyższą ceną: 59856,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
- CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o., Do Dysa 9, 20-149 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73750,80
Oferta z najniższą ceną: 73750,80 / Oferta z najwyższą ceną: 73750,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMA NORD Sp. z o.o., łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26988,00
Oferta z najniższą ceną: 26988,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28597,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMA NORD Sp. z o.o., Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18204,00
Oferta z najniższą ceną: 18204,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24796,80
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiolettą Wisniewską prowadząca działaność gospodarczą pod nazwą PHU INGWAR WIOLETTA WIŚNIEWSKA, Pana Tadeusza 20A/35, 10-461 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7404,60
Oferta z najniższą ceną: 7404,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7404,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COMPUGROUP MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
- CompuGroup Polska Sp. z o.o., Do Dysa 9, 20-149 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 381951,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 470229,00
Oferta z najniższą ceną: 470229,00 / Oferta z najwyższą ceną: 470229,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wioletta Wisniewska prowadząca działaność gospodarczą pod nazwą PHU INGWAR WIOLETTA WIŚNIEWSKA, Pana Tadeusza 20A/35, 10-461 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15346,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9471,00
Oferta z najniższą ceną: 9471,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9471,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.