Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Tychy: Wykonanie usług uzupełniających do zamówienia podstawowego pn.: Usługi związane z utrzymaniem terenów zielonych, sprzątaniem oraz odśnieżaniem na terenach nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Numer ogłoszenia: 163563 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług uzupełniających do zamówienia podstawowego pn.: Usługi związane z utrzymaniem terenów zielonych, sprzątaniem oraz odśnieżaniem na terenach nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług, których zakres obejmuje wycinkę i nasadzenie 5 sztuk drzew..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowe KRYSPIN Krystyna Górka, ul. Łukasiewicza 27 a, 43-241 Łąka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2594,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2801,69
Oferta z najniższą ceną: 2801,69 / Oferta z najwyższą ceną: 2801,69
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług, których zakres obejmuje wycinkę i nasadzenie drzew - Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Usługi związane z utrzymaniem terenów zielonych, sprzątaniem oraz odśnieżaniem na terenach nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach (składające się z 6. zadań), Zamówienie uzupełniające dot. ZADANIA NR 3 - Utrzymanie terenów zielonych, sprzątanie oraz odśnieżanie na terenach nieruchomości administrowanych przez ROM Nr III. - Ogłoszenie o zamówieniu podstawowym zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2014/S 212-375775 w dniu 04.11.2014 r.) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z Decyzją nr IKO. 6131.412.2015.KM z dnia 23 lipca 2015 r. Prezydenta Miasta Tychy w sprawie usunięcia i nasadzenia 2 szt. drzew oraz Decyzją nr IKO. 6131.640.2015.KM z dnia 1 października 2015 r. Prezydenta Miasta Tychy w sprawie usunięcia i nasadzenia 3 szt. drzew. 2) Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w SIWZ. 3) Zakres zamówienia uzupełniającego (dla zadania nr 3) polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień jak w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (Sprawa DTE-340/ 198/10/2014) 4) Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w terminie nie przekraczającym okresu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług tj.: Przedsiębiorstwu Usługowemu KRYSPIN Krystyna Górka ul. Łukasiewicza 28 a , 43 - 241 Łąka; - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia podstawowego ( w tym dla zadania nr 3) zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2015/S 011- 015236 z dnia 16.01.2015 r. 5) Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. 6) Uzasadnienie prawne art. 67 ust. 1 pkt. 6) Ustawy - PZP: Zamawiający może udzielić zamówienie z wolnej ręki , w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Konserwacja budynków i lokali będących własnością Tyskiego TBS Sp. z o.o. oraz obsługa pogotowia lokatorskiego.
- Remont żelbetowego zbiornika 401 D na odpady płynne o pojemności 250 m3
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpożarowe w pomieszczeniu znajdującym się w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obsługi Mieszkańców nr III położonego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
- Dostawa przełączników sieciowych
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług doradczych w zakresie wykonania dokumentacji projektowej dla przebudowy budynków przeznaczonych na Centralny Azyl dla Zwierząt wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
- Zad 1: Zakup, dostarczenie i posadzenie 115 sztuk drzew działkach gminnych. Zad 2: Zakup, dostarczenie, posadzenie 8 sztuk drzew oraz 55 sztuk krzewów na działkach gminnych.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- USŁUGA PEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY PRZYGOTOWANIU I REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: "BUDOWA ULICY UMULTOWSKIEJ [...]
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.