Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Płock: Dostawa środków dydaktycznych i wyposażenia do przedszkoli na terenie miasta Płock w ramach projektu Wesołe Przedszkole
Numer ogłoszenia: 16357 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych i wyposażenia do przedszkoli na terenie miasta Płock w ramach projektu Wesołe Przedszkole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dydaktycznych i wyposażenia do przedszkoli na terenie miasta Płock w ramach projektu Wesołe Przedszkole.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 39.16.21.00-6, 31.71.00.00-6, 37.50.00.00-3, 37.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) Terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) Zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę. b) Zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Plac Stary Rynek 1,09-400 Płock-Biuro Obsługi Klienta-stanowisko nr 1(wejście od ul. Zduńskiej 3).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Plac Stary Rynek 1,09-400 Płock-Biuro Obsługi Klienta-stanowisko nr 1(wejście od ul. Zduńskiej 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu Wesołe Przedszkole. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki dydaktyczne symboliczne do MP nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne symboliczne do MP nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki dydaktyczne symboliczne i techniczne (wzrokowo-słuchowe) do MP nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne symboliczne i techniczne (wzrokowo-słuchowe) do MP nr 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki dydaktyczne symboliczne i techniczne (wzrokowo- słuchowe) do MP nr 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne symboliczne i techniczne (wzrokowo- słuchowe) do MP nr 31.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki dydaktyczne wzrokowo-słuchowe do MP nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne wzrokowo-słuchowe do MP nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.00.00-4, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki dydaktyczne wzrokowo-słuchowe do MP nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne wzrokowo-słuchowe do MP nr 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki dydaktyczne wzrokowo-słuchowe do MP nr 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne wzrokowo-słuchowe do MP nr 31.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie do MP nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie do MP nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki dydaktyczne do MP nr 16 w ramach programu Zabawy z kinezjologią.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne do MP nr 16 w ramach programu Zabawy z kinezjologią.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki dydaktyczne do MP nr 31 w ramach programu O uśmiech dziecka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne do MP nr 31 w ramach programu O uśmiech dziecka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki dydaktyczne techniczne do MP nr 3- projektor multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dydaktyczne techniczne do MP nr 3- projektor multimedialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dozór i ochrona mienia znajdującego się na terenie (obiekcie) Cmentarza komunalnego w Płocku przy ul. Bielskiej 66 w 2025 roku.
- Bieżąca konserwacja pomieszczeń biurowych i sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Płocku.
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Usługi poligraficzne - Sukcesywne wykonywanie i dostawa "Biuletynu Muzealnego" Muzeum Mazowieckiego w Płocku nr 64,65,66,67.
- Usługi poligraficzne - Sukcesywne wykonywanie i dostawa "Biuletynu Muzealnego" Muzeum Mazowieckiego w Płocku nr 64,65,66,67.
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz instalacji zewnętrznych przy ul. Dobrzyńskiej w Płocku "
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół objętych projektem: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
- Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień
- Przedłużenie i zakup subskrypcji z podziałem na 8 części (Microsoft 365 Business Premium Veeam Backup, SUSE Linux Enterprise Server, with secure elementsEDR i EPP, Adobe Cloud, Promox, VPN,Fortigate).
- Subskrypcja roczna Microsoft 365 wraz z usługą wdrożenia
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
- Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu TIK w ramach projektu pt. "Wyrównujemy szanse uczniów z obszaru gminy Zadzim",
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.