eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › ZMIANA STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Lubin: ZMIANA STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN
Numer ogłoszenia: 163580 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 114034 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Łokietka, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZMIANA STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubin obejmujący obszar Gminy Lubin w jej granicach administracyjnych. W projektowanej zmianie studium należy uwzględnić wnioski osób fizycznych i instytucji w sprawie zmiany studium i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubin, inwestycje wynikające z uwarunkowań zewnętrznych oraz wytyczne z przyjętych przez Radę Gminy dokumentów programowych jak: Program Ochrony Środowiska dla Gminy Lubin, Plan Gospodarki Odpadami dla Gminy Lubin, Program Opieki nad Zabytkami Gminy, Strategia Rozwoju Gminy. Podstawowe informacje o Gminie: obszar - 29015 ha, liczba mieszkańców - 11707, liczba sołectw - 31, liczba miejscowości - 31.W skład studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wchodzą opracowania stanowiące załącznik do uchwały: I. Część opisowa studium, składająca się z uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego i kierunków zagospodarowania przestrzennego; II. Część graficzna składająca się z dwóch rysunków w skali 1:20 000 dla całego obszaru gminy: a. rysunek nr 1 w skali 1: 20 000 - uwarunkowania zagospodarowania przestrzennego, b. rysunek nr 2 w skali 1: 20 000 - kierunki zagospodarowania przestrzennego. Końcową dokumentację studium należy sporządzić w 6 egzemplarzach wraz z opracowaniem w zapisie elektronicznym przekazanym na płycie CD. Część tekstową opracowania należy dostarczyć w formacie Microsoft Word*.doc. Część graficzną opracowania należy sporządzić z zachowaniem następujących zasad: Mapy cyfrowe i całe opracowanie należy przygotować w układzie odniesienia 1992; Wersja rastrowa w formacie *.tif z plikiem nagłówkowym odniesienia * .tfw, w 256 kolorach, kompresja LZW, rozdzielczość minimum 300 dpi, w układzie odniesienia 1992. Dopuszczalny format * .hmr z zachowaniem powyższych parametrów; Wersja wektorowa w formacie * .dgn (Bentley Microstation V8) wraz z mapami topograficznymi w formacie * .tif lub * .hmr z binarną głębią kolorów. Oferta obejmuje udział Wykonawcy w działaniach formalno - prawnych, łącznie z przygotowaniem i wysłaniem niezbędnych pism oraz sporządzenia wszystkich wymaganych właściwymi przepisami dokumentów proceduralnych. W ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa do opracowania będącego przedmiotem umowy do utrwalania, zwielokrotnienia i rozpowszechnienia na wszystkich polach eksploatacji jak w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zm. ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APU Tomasz Rodkiewicz, ul. Abramowskiego 68, 51-663 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 68500.00 / oferta z najwyższą ceną: 163930.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.