Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Jelenia Góra: Dostawa sprzętu audiowizualnego i komputerowego dla Osiedlowego Domu Kultury w Jeleniej Górze w ramach Projektu POZYTYWNE PROJEKTY.
Numer ogłoszenia: 1635 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Osiedlowy Dom Kultury , ul. Komedy Trzcińskiego 12, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 31 831, faks 75 75 410 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://odk.karkonosze.com/, http://www.zoomfestival.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego i komputerowego dla Osiedlowego Domu Kultury w Jeleniej Górze w ramach Projektu POZYTYWNE PROJEKTY..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu audiowizualnego i komputerowego dla Osiedlowego Domu Kultury w Jeleniej Górze w ramach Projektu Pozytywne Projekty w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 w terminie od 1 listopada 2013 r. do 15 czerwca 2015 r. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na Części. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujący sprzęt i urządzenia: Część 1: Kamery cyfrowe wraz z oprzyrządowaniem, Część 2: Sprzęt do rejestracji dźwięku na planie filmowym (zestaw), Część 3: Sprzęt komputerowy do cyfrowego montażu filmów, Część 4: Zestaw obiektywów przeznaczonych do pracy z już posiadaną kamerą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń serwisowych wynikających z gwarancji. Wymagany minimalny okres gwarancji dla każdej Części zamówienia określono szczegółowo w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 4. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostarczony sprzęt i urządzenia przeznaczone do zasilania z sieci elektroenergetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających. 5. Sprzęt i urządzenia objęte zamówieniem muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku. 6. Sprzęt i urządzenia objęte zamówieniem, przeznaczone do zasilania z sieci elektroenergetycznej, muszą być oznakowane znakiem CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, lub z europejska aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi. 7. Dla urządzeń zasilanych z sieci elektroenergetycznej dyrektywą o podstawowym znaczeniu jest tzw. Dyrektywa niskonapięciowa (73/23/EWG LVD wraz ze zmianami wprowadzonymi Dyrektywą 93/68/EWG, tekst jednolity: 2006/95/WE). Jej zapisy zostały przeniesione do prawodawstwa polskiego Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 r., nr 155, poz. 1089)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 32.33.00.00-5, 30.20.00.00-1, 32.35.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust.1, pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (wzór formularza Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału stanowi załącznik nr 4 do Części I SIWZ Instrukcji Dla Wykonawcy). Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa, może być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez Pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. Ocena zostanie dokonana na podstawie reguły spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust.1, pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (wzór formularza Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału stanowi załącznik nr 4 do Części I SIWZ Instrukcji Dla Wykonawcy). Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa, może być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez Pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. Ocena zostanie dokonana na podstawie reguły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania potencjałem technicznym zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust.1, pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (wzór formularza Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału stanowi załącznik nr 4 do Części I SIWZ Instrukcji Dla Wykonawcy). Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa, może być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez Pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. Ocena zostanie dokonana na podstawie reguły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust.1, pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (wzór formularza Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału stanowi załącznik nr 4 do Części I SIWZ Instrukcji Dla Wykonawcy). Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa, może być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez Pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. Ocena zostanie dokonana na podstawie reguły spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust.1, pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (wzór formularza Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału stanowi załącznik nr 4 do Części I SIWZ Instrukcji Dla Wykonawcy). Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa, może być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez Pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. Ocena zostanie dokonana na podstawie reguły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanych przed dostawcę urządzeń (np. specyfikację techniczną, kartę katalogową lub inny dokument wystawiony przez producenta) w celu potwierdzenia, że oferowane w ramach dostawy sprzęt i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy będzie możliwa gdy: 1) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy; 2) zmiana dotyczy dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zagwarantować dostawcy przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością: - terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); - terminowej realizacji projektu; pod warunkiem, że dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), 3) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, 4) zmniejszenie zakresu dostarczanego sprzętu i urządzeń oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. 3. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://odk.karkonosze.com/, http://www.zoomfestival.pl/ (zakładka zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osiedlowy Dom Kultury, ul. K.Trzcińskiego 12, 58-506 Jelenia Góra (SIWZ nieodpłatne).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 14:00, miejsce: Osiedlowy Dom Kultury, ul. K.Trzcińskiego 12, 58 - 506 Jelenia Góra, sekretariat (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach projektu: POZYTYWNE PROJEKTY w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kamery cyfrowe wraz z oprzyrządowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1) Kamkorder cyfrowy z rejestracją obrazu Full-HD 1080p 2) Torba do przenoszenia kamery oraz akcesoriów 3) Statyw naramienny do kamer (rig) 4) Statyw zwykły z głowicą i torbą 5) Wózek do prowadzenia kamer (slide) 6) System do ustawiania ostrości obrazu (Follow-Focus) 7) Osłona przeciwświetlna obiektywu kamery (MatteBox) 8) Kamera cyfrowa do zdjęć ekstremalnych z oprzyrządowaniem Szczegółowe wymagania Zamawiającego zostały określone w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do rejestracji dźwięku na planie filmowym (zestaw).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zestaw sprzętowy pozwalający na rejestrację dźwięku na planie filmowym: 1) Mikrofon kierunkowy typu shotgun do zastosowań filmowych i telewizyjnych 2) Rejestrator cyfrowy przenośny do nagrań audio w terenie 3) Mikser przenośny stereo do nagrań audio w terenie 4) Mikrofonowy zestaw bezprzewodowy (Mikroport) 2szt. 5) Tyczka do mikrofonu (teleskopowa) 6) Osłona przeciwwietrzna (Cepelin) 7) Słuchawki zamknięte dynamiczne wokółuszne Szczegółowe wymagania Zamawiającego zostały określone w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt komputerowy do cyfrowego montażu filmów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w tej części jest sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem: laptop i komputer stacjonarny z przeznaczeniem do montażu elektronicznego w rozdzielczości Full HD w technice audio-video oraz obróbki fotografii i grafiki: 1) Laptop 2) Komputer stacjonarny 3) Monitor LED 24 cale FULL HD 4) Kompleksowy pakiet oprogramowania - 2 szt. 5) Pakiet oprogramowania biurowego 32-bit/x64 PL 2 szt. 6) Dysk zewnętrzny do komputera 2 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego zostały określone w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw obiektywów przeznaczonych do pracy z już posiadaną kamerą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zestaw obiektów, które są przeznaczone do pracy z już posiadaną przez Zamawiającego kamerą cyfrową Panasonic AG-AF101 E i muszą w pełnym zakresie współpracować ze wskazanym sprzętem: 1) Obiektyw szerokokątny o kompaktowym rozmiarze 2) Teleobiektyw 3) Obiektyw stałoogniskowy 4) Obiektyw do filmowania w trudnych warunkach oświetleniowych Szczegółowe wymagania Zamawiającego zostały określone w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 32.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.