Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Warszawa: Opracowanie i produkcja materiałów informacyjnych w formie drukowanej
w ramach projektu Wsparcie zatrudnienia osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy II Działanie 1.4 SPO RZL schemat b)
Numer ogłoszenia: 163606 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie , al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, faks 022 5055275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz Celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i produkcja materiałów informacyjnych w formie drukowanej w ramach projektu Wsparcie zatrudnienia osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy II Działanie 1.4 SPO RZL schemat b).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie i produkcja materiałów informacyjnych w formie drukowanej polega na: a) składzie DTP publikacji i związanych z nią pracach wydawniczych i korektorskich, b) druku w ilości 311.000 egzemplarzy (w tym 1.000 sztuk dla Zamawiającego) wg następujących parametrów: -format: A5 -40 stron razem z okładką -kolor (4+4) - CMYK, bez zdjęć, tylko teksty i loga, tekst drukowany kolorem czarnym, procesowym -papier kredowy, matowy o gramaturze 135, -okładka papier kredowy, matowy o gramaturze 135 -zszywane (oprawa zeszytowa - dwie zszywki) c) dostarczeniu: -do siedziby Zamawiającego (Biuro PFRON) 1.000 egz. publikacji, -pozostałych publikacji przeznaczonych do Rzeczpospolitej na adres: Drukarnia Presspublica Sp. z o.o., Koninko k. Poznania, ul. Drukarska 1, Gadki 62-023, Warszawa Print Sp. z o.o. Drukarnia Offsetowa Prasy, ul. Drukarska 2, Jaworowa, Raszyn 05-090 -przeznaczonych do Gazety Prawnej na adres: Drukarnia Agora, ul. Daniszewska 27, Warszawa 03-230. 2. Treść merytoryczną do insertu dostarczy Zamawiający..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.20.00 - Usługi składu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 niniejszej Specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, wymaganych od Wykonawców, które należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do Specyfikacji część A). UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcjum/spółka cywilna) 1. W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokument wymieniony w punkcie 10 podpunkt 1 Specyfikacji. 2. Oświadczenie wymienione w punkcie 10 podpunkt 2 Specyfikacji (załącznik nr 2 do Specyfikacji, część B), może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w podpunkcie 3. 3. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 4. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 5. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 6. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w punkcie 16 podpunkt 5 Specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, al. Jana Pawła II nr 13, 00-838 Warszawa, pok. nr 802.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, al. Jana Pawła II nr 13, 00-838 Warszawa, partrer, pok. nr 2 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Działanie 1.4 schemat b).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji wpisanych do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.