eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDruk notatników oraz teczek papierowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Katowice: Druk notatników oraz teczek papierowych
Numer ogłoszenia: 163611 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135777 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk notatników oraz teczek papierowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawy notatników A4 pion w ilości 100 sztuk oraz teczek papierowych (ofertowych) w ilości 100 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozostałe warunki wykonania zamówienia: 1. Wykonanie projektów, układów graficznych powinno być zgodne z opisem zawartym w siwz. 2. Projekt, układ graficzny wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wykonawca pobierze ze wskazanych stron internetowych wzory logotypów o których mowa w pkt 12 oraz uzgodni i przedstawi Zamawiającemu wzór przedmiotu zamówienia zawierający m. in.: projekt, układ graficzny w terminie do 4 dni od dnia zawarcia umowy. 4. Zamawiający zgłosi uwagi do projektu w terminie do 2 dni od dnia otrzymania go od Wykonawcy. 5. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi Zamawiającego do ww. wzorów w terminie do 2 dni licząc od dnia przekazania uwag przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad druku, które nie wynikły z winy Zamawiającego na własny koszt. 8. Wraz z zawarciem umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie do projektów i układów graficznych, zgodnie z zapisem § 6 umowy. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. 10. W terminie 5 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia, zostanie sporządzony protokół zdawczo - odbiorczy, zwany dalej protokołem podpisany przez osoby upoważnione przez obie strony. 11. Notatnik (każda strona) i teczka papierowa zostaną opatrzone logo Województwa Śląskiego, logo Programu Operacyjnego, logo Unii Europejskiej, wraz z danymi teleadresowymi Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. 12. Zasady kolorystyki i układu graficznego logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Województwa Śląskiego Śląskie. Pozytywna energia oraz Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny zostaną zaprojektowane ściśle według wytycznych zawartych na stronach - (Kolory logotypów - wersja pełno kolorowa): - dla logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz logo Unii Europejskiej: http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Logo.aspx, - dla logo województwa śląskiego www.slaskie.pl/logo.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW BATER, Dębowa 16 A, 40-103 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2183,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1074,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1074,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2175,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.