eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańuzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sal wykładowych ze składaniem ofert częściowych - liczba zadań2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Poznań: uzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sal wykładowych ze składaniem ofert częściowych - liczba zadań: 2
Numer ogłoszenia: 163627 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: uzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sal wykładowych ze składaniem ofert częściowych - liczba zadań: 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Temat 1: uzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sal wykładowych A, B w budynku Coll. Maximum ul. Wojska Polskiego 28 i Sali F w budynku Technologii Drewna Akademii Rolniczej . Dostawa polega na dostarczeniu urządzeń i podłączeniu ich do elementów istniejących już w salach A, B i F - sale wyremontowane z ułożonym okablowaniem, szafą sprzętową, biurkiem wykładowcy, wbudowaną w biurko tablicą sterującą z wyposażeniem elektronicznym i oprogramowaniem przystosowanym do obsługi systemu wizyjnego w oparciu o cechy funkcjonalne Tascam AV 452. Temat 2 : uzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sali wykładowej w Coll. Gawęckiego Akademii Rolniczej ul. Wołyńska 33, polegające na dostarczeniu urządzeń i podłączeniu ich do istniejących elementów w Sali, w postaci nagłośnienia, mikrofonów pojemnościowych, systemu rejestracji dźwięku, projektora, komputera, klimatyzacji, oświetlenia. Zadanie nr 2: Dostawa projektorów multimedialnych o rozdzielczości XGA przeznaczonych na doposażenie sal seminaryjnych - 10 szt. Minimalne parametry wymagane przez zamawiającego określono w SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.00.00 - Sprzęt fotograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz załączą do oferty nw. dokumenty i oswiadczenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty, b) oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ustawy Pzp, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 - Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, ze oferowane urządzenia dostarczone w ramach poszczególnych zadań spełniają normy CE dla urządzeń elektrycznych i posiadają oznakowanie CE; Dla Zadania nr 1 - Dokument potwierdzający autoryzację Wykonawcy wystawiony przez producenta na system centralnego sterowania potwierdzający legalność oferowanego oprogramowania sterującego urządzeniami i uprawnienie Wykonawcy do jego instalacji. f) Wykaz dostaw (minimum dwie o wartości minimum 200 tys zł. brutto każda), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie g) opis parametrów technicznych oferowanego urządzenia, z podaniem typu i producenta, h) kalkulacja cenowa, i) ZADANIE NR 1 Temat nr 1 i temat nr 2 Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na cały dostarczony sprzęt i wykonaną instalację podłączenia i skonfigurowania za pomocą oprogramowania oraz spełnić dodatkowe warunki, ZADANIE NR 2 Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczone projektory i 2000 godzin gwarancji na żywotność lampy ( w trybie normal). Zaoferowaną żywotność lampy w ramach gwarancji Wykonawca potwierdza dokumentem w postaci karty katalogowej publikowanej przez producenta projektora w języku polskim (dopuszczalne tłumaczenie). j) zaparafowany wzór umowy wraz z protokołem odbioru,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 4 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza, pok. 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: uzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sal wykładowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat 1: uzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sal wykładowych A, B w budynku Coll. Maximum ul. Wojska Polskiego 28 i Sali F w budynku Technologii Drewna Akademii Rolniczej . Dostawa polega na dostarczeniu urządzeń i podłączeniu ich do elementów istniejących już w salach A, B i F - sale wyremontowane z ułożonym okablowaniem, szafą sprzętową, biurkiem wykładowcy, wbudowaną w biurko tablicą sterującą z wyposażeniem elektronicznym i oprogramowaniem przystosowanym do obsługi systemu wizyjnego w oparciu o cechy funkcjonalne Tascam AV 452. Temat 2 : uzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sali wykładowej w Coll. Gawęckiego Akademii Rolniczej ul. Wołyńska 33, polegające na dostarczeniu urządzeń i podłączeniu ich do istniejących elementów w Sali, w postaci nagłośnienia, mikrofonów pojemnościowych, systemu rejestracji dźwięku, projektora, komputera, klimatyzacji, oświetlenia. Minimalne parametry wymagane przez zamawiającego określono w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.00.00-9, 36.11.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: uzupełnienie wyposażenia edukacyjnego sal wykładowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektorów multimedialnych o rozdzielczości XGA przeznaczonych na doposażenie sal seminaryjnych - 10 szt. Minimalne parametry wymagane przez zamawiającego określono w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.