To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-19
Górki Wielkie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych.
Numer ogłoszenia: 163647 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152465 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich, Ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie, tel. 33 853 92 78, faks 33 853 99 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich z podziałem na 11części: Część I Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin; CPV 15.11.00.00-2 Część II Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego, CPV 15.11.20.00-6 Część III Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych; CPV 15.50.00.00-3 Część IV Zamówienia - dostawa mrożonek; CPV 15.33.11.70-9 Część V Zamówienia - dostawa warzyw i owoców; CPV 03.20.00.00-3 Część VI Zamówienia - dostawa ziemniaków; CPV 03.21.00.00-6 Część VII Zamówienia - dostawa jaj; CPV 03.14.25.00-3 Część VIII Zamówienia - dostawa ryb CPV 15.20.00.00-0 Część IX Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych; CPV 15.80.00.00-6 Część X Zamówienia - dostawa soków ; CPV Część XI Zamówienia - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. CPV 15.81.00.00-9 2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego. Dostawa powinna nastąpić w dniu wyznaczonym przez zamawiającego w godzinach 7,00 - 9,00 i realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Dostarczony towar powinien być w początkowym okresie terminie przydatności do spożycia 3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być wysokiej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP. 4. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: -świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych i ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 5.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 6. Zamawiający zastrzega sobie że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z kalendarzowych świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych). 8. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ). 10. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają że oferowany produkt powinien być równoważny do wskazanych tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz nie gorsze wartości smakowe...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.21.00.00 - Zboża i ziemniaki 03.14.25.00 - Jaja 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa mięsa i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Mięsnego Błachut Hurtownia Wędlin i Mięsa, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74678,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77403,58
Oferta z najniższą ceną: 77403,58 / Oferta z najwyższą ceną: 77403,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa mięsa drobiowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
- Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka, ul. Łęgowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24399,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24747,46
Oferta z najniższą ceną: 24747,46 / Oferta z najwyższą ceną: 25775,92
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa produktów nabiałowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andersen Poland Sp. z.o.o., Ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27915,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26262,93
Oferta z najniższą ceną: 26262,93 / Oferta z najwyższą ceną: 33142,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawa mrożonek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
- Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka, ul. Łęgowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6506,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5433,76
Oferta z najniższą ceną: 5433,76 / Oferta z najwyższą ceną: 5900,25
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: dostawa warzyw i owoców.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41005,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28151,93
Oferta z najniższą ceną: 28151,93 / Oferta z najwyższą ceną: 44270,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: dostawa ziemniaków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8139,60
Oferta z najniższą ceną: 8139,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8139,60
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: dostawa ryb.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16915,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13150,82
Oferta z najniższą ceną: 13150,82 / Oferta z najwyższą ceną: 16644,60
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: dostawa pozostałych artykułów spożywczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha, ul. Cieszyńska 493, 43-385 Jasienica, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34375,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34288,13
Oferta z najniższą ceną: 34288,13 / Oferta z najwyższą ceną: 51391,36
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: dostawa soków.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andersen Poland Sp. z.o.o. Ul. Kolbego 13 32 -600 Oświęcim, Ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11391,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11151,00
Oferta z najniższą ceną: 11151,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11670,75
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W USTRONIU
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W USTRONIU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców Społem, ul. 3 Maja 4, 43-450 Ustroń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4899,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4040,45
Oferta z najniższą ceną: 4040,45 / Oferta z najwyższą ceną: 4040,45
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu - postępowanie ponowne
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.