eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleCa³odobowa ochrona fizyczna obiektu Izby Celnej w Opolu.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-25

Opole: Ca³odobowa ochrona fizyczna obiektu Izby Celnej w Opolu.
Numer og³oszenia: 163651 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Opolu , ul. Szpitalna 3b-5-7, 45-010 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006706, faks 077 4006707.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ic.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa ochrona fizyczna obiektu Izby Celnej w Opolu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie sta³ej, ca³odobowej ochrony obiektu, mienia i osób Izby Celnej w Opolu. Izba Celna w Opolu, ul. Szpitalna 3b-5-7 - kompleks trzech budynków zabudowanych kamienicami nr 3b, nr 5 i nr 7 , pomiêdzy budynkami 5 i 7 znajduje siê przeszklony ³±cznik - parking obok budynku 3b ogrodzony, zamykany bram± i furtk± - jedno stanowisko ochrony ca³odobowo Szczegó³owy sposób sprawowania ochrony reguluje za³±cznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia; 1.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpniania potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia; 1.5. posiadaj± aktualn± koncesjê MSWiA na prowadzenie: - dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej; 1.6. posiadaj± wdro¿ony system zarz±dzania jako¶ci± w oparciu o normê ISO 9001 lub równowa¿ny; 1.7. posiadaj± polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê za jedno zdarzenie nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³otych; 1.8. wykonali lub wykonuj± us³ugi z zakresu fizycznej ochrony obiektu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenia zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Co najmniej trzy z wymienionych us³ug powinny byæ o warto¶ci przekraczaj±cej 100 000,00 z³ brutto ka¿da oraz potwierdzone, ¿e zosta³y nale¿ycie wykonane (s± wykonywane) stosownymi dokumentami. 2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, o którym mowa w punkcie 3, Wykonawcy, których oferta bêdzie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawiaj± umowê reguluj±c± wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. Umowa ma zawieraæ nastêpuj±ce postanowienia: okre¶lenie celu zawarcia umowy, zakresu i rodzaju prac do wykonania przez poszczególne podmioty, ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania podmiotów w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zapis dotycz±cy solidarnej odpowiedzialno¶ci podmiotów wystêpuj±cych wspólnie za realizacjê, niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowi±zanie o braku mo¿liwo¶ci rozwi±zania zawartej umowy oraz dokonywania zmian w tre¶ci tej umowy bez zgody Zamawiaj±cego. 5. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie warunki okre¶lone w punktach 1.1. do 1.4 musz± spe³niæ wszyscy Wykonawcy. 6. Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje siê odpowiednio przepisy dotycz±ce Wykonawcy. 7. Ocena spe³nienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nast±pi na podstawie przed³o¿onych w ofercie o¶wiadczeñ i dokumentów, których wykaz zosta³ okre¶lony w punkcie IV niniejszej specyfikacji. 8. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt.1÷10 oraz art. 24 ust.2, pkt 1÷4. 9. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±. Ocena spe³niania warunków dokonana bêdzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spe³nia - nie spe³nia)..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz warunków okre¶lonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegaj±cych siê o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie nastêpuj±cych dokumentów: 1.1. wype³niony i podpisany formularz ofertowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ, 1.2. podpisane o¶wiadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 i 24 ustawy, wed³ug wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ, 1.3. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 1.4. aktualna koncesjê wydan± przez MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej sta³ej lub dora¼nej, wydan± na podstawie ustawy z dnia 22-08-1997r. o ochronie osób lub mienia. 1.5. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.6. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.7. aktualnych za¶wiadczeñ w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 1.8. aktualny dokument potwierdzaj±cy posiadanie wdro¿onego systemu zarz±dzania jako¶ci± opartego na normach ISO serii 9001 lub równowa¿nego. 1.9. polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, 1.10. o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e przez ca³y okres trwania umowy posiadaæ bêdzie polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê za jedno zdarzenie nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³otych - za³±cznik nr 4 do SIWZ, 1.11. wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug z zakresu fizycznej ochrony obiektu - za³±cznik nr 5 do SIWZ - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenia zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi zosta³y nale¿ycie wykonane. Co najmniej trzy z wymienionych us³ug powinny byæ o warto¶ci przekraczaj±cej 100 000,00 z³ brutto - do wykazu nale¿y do³±czyæ referencje potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ugi, 1.12. dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie osób podpisuj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. W przypadku oferty z³o¿onej przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.2, do 1.7 sk³ada ka¿dy z podmiotów. 3. Wymienione w punkcie 1 dokumenty mog± byæ przedstawione w formie orygina³u albo kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 4. Oferta, o¶wiadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcê musz± byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez stosownie umocowanego pe³nomocnika Wykonawcy (przy czym orygina³ pe³nomocnictwa lub uwierzytelniona kopia musz± byæ do³±czone do oferty). Kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez ustanowionego nim pe³nomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic.opole.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 114.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 112 lub przes³aæ na adres Izby.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.