To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Sulechów: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Miejskiego Sulechów
Numer ogłoszenia: 16366 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 502896 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Miejskiego Sulechów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Zamówienie obejmuje dostawę artykułów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część zamówienia jest finansowana w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Faktyczna ilość oraz asortyment artykułów zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewni dostawę do siedziby Zamawiającego. Zamawiający będzie mógł odbierać za-mówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości artykułów. 3. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków finansowych w budżecie Zamawiającego przeznaczonych na realizację tego zadania, w zależności od oferowanych cen jednostkowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Wszędzie tam gdzie Zamawiający użył nazw własnych dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.30.00.03 - 22.30.00.03 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.85.30.00 - Pojemniki na akta 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.76.41 - Papier termograficzny 30.19.97.63 - Nalepki przeciwkradzieżowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część zamówienia jest finansowana w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH DRUKPEX Katarzyna Sznajderowska, Lidia Sznajderowska, ul. Jana Pawła II 33, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44422,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35943,87
Oferta z najniższą ceną: 35943,87 / Oferta z najwyższą ceną: 37470,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Roboty sprzętem na terenie gminy Sulechów
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i plastycznych
- Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
- Dostawa druków medycznych robionych wg wzoru i książek narkotycznych dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.