eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzkoSprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadaniaBudowa krytej wielozadaniowej p³ywalni przy Szkole Podstawowej Nr 3 im. Stanis³awa Betleja w K³odzku ul. Jana Paw³a II

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-25

K³odzko: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania: Budowa krytej wielozadaniowej p³ywalni przy Szkole Podstawowej Nr 3 im. Stanis³awa Betleja w K³odzku ul. Jana Paw³a II
Numer og³oszenia: 163707 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska K³odzko , pl. Boles³awa Chrobrego 1, 57-300 K³odzko, woj. dolno¶l±skie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania: Budowa krytej wielozadaniowej p³ywalni przy Szkole Podstawowej Nr 3 im. Stanis³awa Betleja w K³odzku ul. Jana Paw³a II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania: Budowa krytej wielozadaniowej p³ywalni przy Szkole Podstawowej Nr 3 im. Stanis³awa Betleja w K³odzku ul. Jana Paw³a II. Zakres robót objêtych nadzorem inwestorskim obejmuje budowê krytej p³ywalni wraz z zagospodarowaniem terenu w oparciu o sporz±dzony projekt budowlany oraz projekty wykonawcze pe³nego zakresu robót. Koszt robót budowlanych objêtych nadzorem wynosi - 18.330.500,00 z³. brutto. Umowny termin wykonania robót budowlanych objêtych nadzorem inwestorskim to 18.02.2011 r. Okres sprawowania nadzoru inwestorskiego ustala siê do dnia 21.03.2011 r., nie krócej jednak ni¿ do dnia wykonania wszelkich obowi±zków wynikaj±cych z odbioru koñcowego nadzorowanych robót budowlanych. Nadzór obejmuje wykonanie pe³nego zakresu czynno¶ci okre¶lonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z pó¼niejszymi zmianami), a w szczególno¶ci: 1. Nadzór nad realizacj± zgodno¶ci robót budowlanych z przyjêtym harmonogramem (obowi±zkowy pobyt kierownika zespo³u inspektorów na budowie w celu kontroli postêpu i jako¶ci robót - minimum trzy dni w tygodniu). 2. Kontrolowanie rozliczeñ finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów za³±czonych do rozliczenia robót. 3. Przygotowanie danych do wystawienia not OT i danych do sprawozdañ GUS. 4. Zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ do projektu sygnalizowanych przez Zamawiaj±cego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnieñ lub wyja¶nieñ. 5. Dokonywanie czynno¶ci odbioru koñcowego inwestycji lub odpowiedniej czê¶ci okre¶lonej w umowie z wykonawc± robót i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynno¶ci sprawuj±cy nadzór zobowi±zuje siê do: 1) potwierdzenia gotowo¶ci do odbioru, 2) dokonania odbiorów czê¶ciowych oraz odbioru koñcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiaj±cemu lub wyznaczonemu przez niego u¿ytkownikowi, 3) przekazania Zamawiaj±cemu protoko³ów odbioru i badañ niezbêdnych do uzyskania decyzji o pozwolenie na u¿ytkowanie oraz dokumentacji powykonawczej. 6. Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych podczas odbioru. 7. Zapewnienie ci±g³o¶ci nadzoru bez wzglêdu na urlop wypoczynkowy, chorobê i inne okoliczno¶ci losowe dotycz±ce osób/osoby sprawuj±cych/sprawuj±cej nadzór inwestorski. 8. Wype³nienie wszystkich dodatkowych obowi±zków zwi±zanych z realizacj± inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja, pe³nienie nadzoru nad ewentualnymi dodatkowymi robotami budowlanymi itp.), które nie zosta³y ujête w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a s± konieczne do nale¿ytego wykonania lub zakoñczenia zamówienia. Wykonawcy za realizacjê Zamówienia przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie rycza³towe - patrz rozdzia³ D. Wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia obci±¿aj± Wykonawcê..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 21.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotycz±ce wadium. 1. Zamawiaj±cy ustala wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (piêæ tysiêcy z³otych i 00/100 groszy) 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych w art. 45, ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieni±dzach Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek Zamawiaj±cego PBS w Strzelinie /o K³odzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacj± Wadium - Nadzór inwestorski, budowa krytej p³ywalni w K³odzku. Potwierdzenie wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. 3. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustaw± formach zamawiaj±cy sk³ada wraz z ofert±. Termin wniesienia wadium w innych formach ni¿ w pieni±dzu up³ywa wraz z terminem sk³adania ofert. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiaj±cego okre¶la art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy: 1. Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: 4. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczêciem niniejszego postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie minimum jedn± us³ugê sprawowania kompleksowego nadzoru inwestorskiego lub inwestora zastêpczego nad robotami budowlanymi obejmuj±cym wykonanie obiektu kubaturowego o powierzchni u¿ytkowej minimum 2000 m2, Nale¿y podaæ warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania us³ugi oraz za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie - referencje wy³±cznie od Inwestora nadzorowanych robót; 5. Dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ oraz w ni¿ej wymienionych specjalno¶ciach instalacyjnych: - w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych i wentylacyjnych, - w zakresie instalacji oraz sieci wodoci±gowych, kanalizacyjnych, - w zakresie instalacji oraz sieci elektrycznych oraz energetycznych W/w osoby winny byæ cz³onkami w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego, posiadaæ minimum piêcioletnie do¶wiadczenie w swojej specjalno¶ci oraz stosowne za¶wiadczenia. 7. O¶wiadcz±, ¿e spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 PZP oraz nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. 8. Zgodnie z art. 26 ust. 2 za³±cz± dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 2, 5, 5a (je¿eli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 2, 3 Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z pó¼n. zm.). Komisja przetargowa, powo³ana przez Zamawiaj±cego, dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych w ofercie, potwierdzaj±cych spe³nienie wymaganych warunków wg zasady spe³nia/nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wype³niony i podpisany formularz oferty wg ZA£¡CZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZA£¡CZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2 za³±cz± dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt 2, 5, 5a (je¿eli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt. 2, 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z pó¼n. zm): a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt a, b, d sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie; dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt c sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt. 13, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug nadzoru nad robotami budowlanymi, o których mowa w rozdziale B.1 punkt 5 niniejszej SIWZ wg ZA£¡CZNIKA NR 4 do SIWZ. Referencje potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie robót musz± pochodziæ wy³±cznie od poprzednich Zamawiaj±cych/ Inwestorów. Nie mog± to byæ dokumenty wystawione przez g³ównego wykonawcê dla podwykonawcy. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, wg ZA£¡CZNIKA NR 3 do SIWZ, 9. Pisemne zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³; 10. Kwalifikacje osób, o których mowa w punktach 8, 9 nale¿y potwierdziæ kopiami uprawnieñ zawodowych oraz za¶wiadczeniami o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego wraz z adnotacj± o aktualnym ubezpieczeniu od odpowiedzialno¶ci cywilnej. 11. Wykaz czê¶ci zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór stanowi za³±cznik nr 5 (nale¿y okre¶liæ zakres). 12. Dowód wniesienia wadium. (wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 13. Polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 14. Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy powinien zostaæ zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 15. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie pe³nomocnictwa winny byæ sk³adane w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 16. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 3 winien do³±czyæ ka¿dy podmiot wystêpuj±cy wspólnie. 17. W przypadku do³±czenia do oferty kopii dokumentu, kopia musi byæ potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê lub pe³nomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 18. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 19. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ lub nie spe³ni jednego b±d¼ wiêcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postêpowania z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 20. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±. 21. Dokumenty przetargowe, które zosta³y otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiaj±cy. 22. Za³±czniki powinny zostaæ wype³nione (b±d¼ przepisane z zachowaniem formy i tre¶ci i wype³nione) przez Wykonawcê bez dokonywania jakichkolwiek zmian skutkuj±cych zmian± ich sensu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl /gospodarka/ zamówienia publiczne.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta w K³odzku pl. Boles³awa Chrobrego 1, 57-300 K³odzko, pok. 217.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta w K³odzku pl. Boles³awa Chrobrego 1, 57-300 K³odzko, pok. 101 Biuro Obs³ugi Ludno¶ci w godzinach 7.30-15.30.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.