Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Żyrardów: Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ul. 1-go Maja
Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego wraz z budową kanalizacji sanitarnej
w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 163725 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 858 15 67, faks 46 858 15 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ul. 1-go Maja Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego wraz z budową kanalizacji sanitarnej w podziale na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ulicy 1-go Maja. Zakres zadania: wykonanie jezdni wykonanie zatoki autobusowej, wykonanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych wykonanie miejsc postojowych wykonanie terenów zielonych tj. humusowanie z obsadzeniem trawą oraz nasadzenie krzewów Zadanie 2 Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów oraz budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granicy działek w pasie drogowym w ul. Środkowej na odc. od posesji nr 38b do posesji nr 44, na części działki nr ewid. 4184. Zakres zadania: frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; wykonanie dwóch warstw z betonu asfaltowego; dobudowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami; przebudowa chodników i zjazdów; budowa zatoki autobusowej; zagospodarowanie terenów zielonych; uporządkowanie terenu po zakończonych robotach; obsługa geodezyjna inwestycji; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ). Przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy, a podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.24.54-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 wadium w wysokości 15 000,00 zł zadanie nr 2 wadium w wysokości 20 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożą stosowne oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu zamawiający uzna Dla zadania nr 1 remont lub przebudowę drogi asfaltowej wraz z chodnikami o wartości minimum 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych); Dla zadania nr 2 budowę lub przebudowę drogi asfaltowej wraz z chodnikami i budową kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożą stosowne oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje on: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w branży drogowej (dla zadania 1 i 2) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w branży sanitarnej (dla zadania nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wyzażą, że dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na poziomie nie mniejszym niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 1 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 2. 1 500 000,00 zł. (słownie jeden milion pięćset tysięcy 00/100 zł.) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 1 i 2 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 1 1 000 000,00 sł. (słownie : jeden milion 00/100 zł.) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 2 1 500 000,00 zł. (słownie jeden milion pięćset tysięcy 00/100 zł.) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 1 i 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - przedłuzony okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określone we wzorze umowy- zał. do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl; www.bip.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, Pl. Jana Pawła II nr 1 pok. 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Pl. Jana Pawła II nr 1 Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 -Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ulicy 1-go Maja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: wykonanie jezdni wykonanie zatoki autobusowej wykonanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych wykonanie miejsc postojowych wykonanie terenów zielonych tj. humusowanie z obsadzeniem trawą oraz nasadzenie krzewów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. porzedłużony okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów oraz budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granicy działek w pasie drogowym w ul. Środkowej na odc. od posesji nr 38b do posesji nr 44, na części działki nr ewid. 4184..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; wykonanie dwóch warstw z betonu asfaltowego; dobudowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami; przebudowa chodników i zjazdów; budowa zatoki autobusowej; zagospodarowanie terenów zielonych; uporządkowanie terenu po zakończonych robotach; obsługa geodezyjna inwestycji;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. porzedłużony okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Modernizacja dróg powiatowych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz serwera NAS do Starostwa Powiatowego i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym , zabudową siatkową"
- Remont drogi powiatowej nr 4726W w gm. Mszczonów na odcinkach: 1) od km 0+018 do km 0+860 - o dł. 842mb, 2) od km 0+912 do km 2+887 - o dł. 1975 mb
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miasta Żyrardowa.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.