Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Włocławek: DIZ/38/2008 Dostawa rękawic medycznych
Numer ogłoszenia: 163728 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, fax 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ/38/2008 Dostawa rękawic medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa rękawic medycznych w następującym asortymencie: ZADANIE 1 rękawice foliowe w op. po 100 sztuk - łączna ilość na 2 lata 4800 op. (rozmiar M - 3600 op. ; rozmiar L - 1200 op.) ZADANIE 2 rękawice diagnostyczne w op. po 100 sztuk - łączna ilość na 2 lata 39360 op. ( rozmiar S - 5760 op.; rozmiar M - 33600 op.) ZADANIE 3 rękawice chirurgiczne - łączna ilość par na 2 lata 115 200 nr 6 7 200 par nr 7 45 600 par nr 7,5 36 000 par nr 8 19 200 par nr 8,5 7 200 par ZADANIE 4 rękawice chirurgiczne specjalistyczne a/ bezlateksowe: łącznie na 2 lata 16 800 par nr 7 4 800 par nr 8 10 080 par nr 8,5 1 920 par b/ lateksowe do zabiegów mikrochirurgicznych :łącznie na 2 lata 4 800 par nr 7 720 par nr 7,5 1 440 par nr 8 960 par nr 8,5 1 680 par c/ lateksowe do zabiegów ortopedycznych: łącznie na 2 lata 2 400 par nr 8 1 200 par nr 8,5 1 200 par
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw materiałów medycznych, w tym rękawic medycznych. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie dostaw rękawic medycznych Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w zakresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej 3 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonane za łączną kwotę brutto : 100 000,00 zł 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków z art. 22 ustawy pzp należy złożyć; a. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy- zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; 4. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; 5. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; 6. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; 7. wykaz wykonanych dostaw materiałów medycznych, z zaznaczeniem, że są w tym dostawy rękawic medycznych dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 3 dostawy), zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; 8. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; 9. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004r., Nr 93, poz.896 ), tzn. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, - świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu - świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania bądź pozytywną opinię o wyrobie medycznym. Uwaga: wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 10. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć próbki oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia (co najmniej 6 m-cy). Każda z próbek musi być opisana w języku polskim. Próbki należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na adres Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87- 800 Włocławek, Zamówienia Publiczne, pokój 303. Dostarczone próbki winny być umieszczone w odrębnym od Oferty opakowaniu i odpowiednio oznaczone: -PRÓBKI do przetargu DIZ-38-2008 na dostawę rękawic medycznych Zadanie....-. Do Oferty należy dołączyć protokół ilości dostarczonych próbek. Próbki są materiałem zużywalnym, dlatego też nie podlegają zwrotowi. Rodzaje i ilości próbek są następujące: po 10 sztuk - par do każdego z zadania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena przydatności - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek adm. pokój 303).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek adm. pokój 303).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 rękawice foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakowane w op. po 100 sztuk - łączna ilosć na 2 lata - 4 800op. rozmiar M 3 600 op. na 2 lata rozmiar L 1 200 op.na 2 lata.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena przydatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 rękawice diagnostyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakowane w op. po 100 sztuk - łączna ilość na 2 lata 39 360 op. rozmiar S 5 760 op.na 2 lata rozmiar M 33 600 op. na 2 lata.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena przydatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 rękawice chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna ilość par na 2 lata - 115 200 par rozmiary nr 6 7 200 par nr 7 45 600 par nr 7,5 36 000 par nr 8 19 200 par nr 8,5 7 200 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena przydatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 rękawice chirurgiczne specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/ bezlateksowe - łączna ilość par na 2 lata 16 800 par nr 7 4 800 par nr 8 10 080 par nr 8,5 1 920 par b/ lateksowe do zabiegów mikrochirurgicznych - łączna ilość par na 2 lata 4 800 par nr 7 720 par nr 7,5 1 440 par nr 8 960 par nr 8,5 1 680 par c/ lateksowe do zabiegów ortopedycznych - łączna ilość par na 2 lata 2 400 par nr 8 1 200 par nr 8,5 1 200 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena przydatności - 20
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych (w tym diagnostycznych z uchwytami ściennymi) w 9 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu.
- ZP/32/2024 Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Rękawice sterylne chirurgiczne, niesterylne, diagnostyczne oraz do procedur wysokiego ryzyka.
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.