eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockUsługi hotelarskie, gastronomiczne, konferencyjne i rekreacyjne dla uczestników Projektu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Poddziałanie7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, pn.:Aktywna integracja w powiecie płockim na rok 2013 części od I do VIII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Płock: Usługi hotelarskie, gastronomiczne, konferencyjne i rekreacyjne dla uczestników Projektu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Poddziałanie7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, pn.:Aktywna integracja w powiecie płockim na rok 2013 części od I do VIII
Numer ogłoszenia: 163728 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123438 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 28, faks 24 267 68 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie, gastronomiczne, konferencyjne i rekreacyjne dla uczestników Projektu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Poddziałanie7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, pn.:Aktywna integracja w powiecie płockim na rok 2013 części od I do VIII.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usług hotelarskich, gastronomicznych, konferencyjnych i rekreacyjnych (w zależności od części) dla uczestników Projektu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Poddziałanie7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, pn.: Aktywna integracja w powiecie płockim na rok 2013 Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na następujące części: Część I - dwudniowy wyjazd z 1 noclegiem dla 33 osób w granicach administracyjnych miasta Ciechocinek w dowolnym terminie pomiędzy: 6-9 maja 2013r., w ramach: Wsparcia grupowego z doradcą zawodowym, psychologiem i prawnikiem. Cześć II - dwudniowy wyjazd z 1 noclegiem dla 33 osób w maksymalnej odległości 30 km od Warszawy w dowolnym terminie pomiędzy: 3 - 6 czerwiec 2013r. w ramach: Warsztatów z autoprezentacji, wparcia i aktywizacji uczestników projektu. Część III - dwudniowy wyjazd z 1 noclegiem dla 60 osób, na terenie wiejskim, maksymalnie 30 km od siedziby Zamawiającego, w terminie 1-2 lipiec 2013r., w ramach: Warsztatów z zakresu motywacji i umiejętności psychospołecznych z psychologiem, pedagogiem i pracownikiem socjalnym. Część IV - dwudniowy wyjazd z 1 noclegiem dla 15 osób w miejscowości Toruń, bądź w maksymalnej odległości 30 km od miasta Toruń, w dowolnym terminie pomiędzy: 16-18 wrzesień 2013r., w ramach: Wyjazdu połączonego z warsztatem z zakresu motywacji i umiejętności psychospołecznych z psychologiem, pedagogiem i pracownikiem socjalnym. Część V - jednodniowa usługa hotelarska w zakresie organizacji spotkań i konferencji dla 60 osób, realizowana w granicach administracyjnych miasta w którym znajduje się siedziba Zamawiającego - Płock; w dowolnym dniu pomiędzy 10-13 czerwiec 2013r., w ramach: Forum dotyczącego praw i obowiązków dla rodzin zastępczych i ich otoczenia. Część VI - dwudniowy wyjazd dla 76 osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z usługą hotelarsko-gastronomiczno-konferencyjną wraz z rekreacją, w obiekcie dostosowanym dla osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w ramach Wsparcia grupowego z doradcą zawodowym, prawnikiem i psychologiem w Toruniu, bądź miejscowości oddalonej od Torunia w odległości nie większej niż 40 km, w dniach 11-12 maja lub 25-26 maja 2013 r. Cześć VII - dwudniowy wyjazd dla 76 osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z usługą hotelarsko-gastronomiczno-konferencyjną wraz z rekreacją, w obiekcie dostosowanym dla osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w ramach Wyjazdu połączonego z warsztatami podstawowych kompetencji społecznych w dniach 7-8 czerwca lub 14-15 czerwca 2013 r., w miejscowości Toruń, bądź miejscowości oddalonej od Torunia w odległości nie większej niż 20 km. Część VIII - dwudniowy wyjazd dla 76 osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z usługą hotelarsko-gastronomiczno-konferencyjną wraz z rekreacją, w obiekcie dostosowanym dla osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, mieszczącym się w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego, w ramach Warsztatów z autoprezentacji oraz wsparcia i aktywizacji zawodowej, w dniach 20-21 września 2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja przedmiotowego zamówienia dotyczy zadań wykonywanych na rzecz Beneficjentów Projektu, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013: Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, na podstawie umowy nr UDA-POKL.07.01.02. - 14-007/08-04..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dwudniowy wyjazd dla 33 osób w ramach: Wsparcia grupowego z doradcą zawodowym, psychologiem i prawnikiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RB Events &Travel Kinga Koprowska, Kolonia Łódź 32, 87-890 Lubraniec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15970,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11095,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11095,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12255,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dwudniowy wyjazd dla 33 osób w ramach: Warsztatów z autoprezentacji, wparcia i aktywizacji uczestników projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bowl Sp. z o.o., ul. Świerkowa 2, 05-805 Otrębusy, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9597,15

  • Oferta z najniższą ceną: 9597,15 / Oferta z najwyższą ceną: 12255,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dwudniowy wyjazd dla 60 osób w ramach: Warsztatów z zakresu motywacji i umiejętności psychospołecznych z psychologiem, pedagogiem i pracownikiem socjalnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RB Events &Travel Kinga Koprowska, Kolonia Łódź 32, 87-890 Lubraniec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14953,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dwudniowy wyjazd dla 15 osób w ramach: Wyjazdu połączonego z warsztatem z zakresu motywacji i umiejętności psychospołecznych z psychologiem, pedagogiem i pracownikiem socjalnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RB Events &Travel Kinga Koprowska, Kolonia Łódź 32, 87-890 Lubraniec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4768,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7545,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8975,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Jednodniowa usługa hotelarska, w zakresie organizacji spotkań i konferencji, dla 60 osób w ramach: Forum dotyczącego praw i obowiązków dla rodzin zastępczych i ich otoczenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RB Events &Travel Kinga Koprowska, Kolonia Łódź 32, 87-890 Lubraniec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5046,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dwudniowy wyjazd dla 76 osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w ramach Wsparcia grupowego z doradcą zawodowym, prawnikiem i psychologiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FGH Kaskada S.C. Hotel Rubbens & Monet, ul. Toruńska 10 a, 87-148 Łysomice k. Torunia, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17425,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23144,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23144,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dwudniowy wyjazd dla grupy 76 osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w ramach Wyjazdu połączonego z warsztatem podstawowych kompetencji społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FGH Kaskada S.C. Hotel Rubbens & Monet, ul. Toruńska 10 a, 87-148 Łysomice k. Torunia, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24444,80

  • Oferta z najniższą ceną: 24444,80 / Oferta z najwyższą ceną: 38000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dwudniowy wyjazd dla grupy 76 osób niepełnosprawnych w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w ramach Warsztatów z autoprezentacji oraz wsparcia i aktywizacji zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FGH Kaskada S.C. Hotel Rubbens & Monet, ul. Toruńska 10 a, 87-148 Łysomice k. Torunia, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17425,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23144,80

  • Oferta z najniższą ceną: 23144,80 / Oferta z najwyższą ceną: 37140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.