eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskiePrzygotowanie i opracowanieCzęść 1projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich, Część 2projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ul

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Siemianowice Śląskie: Przygotowanie i opracowanie: Część 1: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich, Część 2: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Watoły w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych dokumentów.
Numer ogłoszenia: 163753 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie: Część 1: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich, Część 2: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Watoły w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych dokumentów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i opracowanie: Część 1: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich, Część 2: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Watoły w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych dokumentów. 2. Przedmiot ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz obszary objęte opracowaniami ujęte są odpowiednio w uchwałach: 1) Nr 499/2009 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 27 sierpnia 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich - dla Części 1 (Dodatek nr 6 do SIWZ), 2) Nr 500/2009 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 27 sierpnia 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Watoły w Siemianowicach Śląskich - dla Części 2 (Dodatek nr 7 do SIWZ), 3. Obszar i granice opracowania. Powierzchnie obszarów objętych opracowaniami wynoszą: 1) dla Części 1 - ok. 55 ha, 2) dla Części 2 - ok. 9 ha, 4. Szczegółowe granice opracowań Części 1oraz Części 2 określają odpowiednie załączniki graficzne do uchwał Rady Miasta Siemianowic Śląskich, stanowiących Dodatki nr 6, 7 do SIWZ. 5. Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest zmiana docelowego przeznaczenia obszarów w kierunku umożliwiającym dalszy ich rozwój zgodny z kierunkami określonymi w studium uwarunkowań i zawartymi w nim wytycznymi, a mianowicie: 1) dla Części 1: zmiana przeznaczenia terenu w kierunku Terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (i/lub wielorodzinnej) (MN2) z uwzględnieniem projektowanych ciągów komunikacyjnych oraz zieleni izolacyjnej; 2) dla Części 2: zmiana przeznaczenia terenu w kierunku Terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (i/lub wielorodzinnej) (MN2). 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) treścią w/w uchwał Rady Miasta Siemianowic Śląskich, 2) procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80. poz. 717, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), a także w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego w tym w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227); 3) Harmonogramem rzeczowym - zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Części 1 i 2 zamówienia (Dodatek nr 8 do SIWZ). 7. Każdy etap sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem odbioru, powinien zostać podpisany przez głównego projektanta i projektanta sprawdzającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W odniesieniu do Części 1, Części 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj.: 1. w odniesieniu do Części 1, Części 2: posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: w odniesieniu do Części 1, Części 2: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego obszarów, każdy w gminie miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców, z których co najmniej 1 obejmuje teren górniczy eksploatacji głębinowej, b) Wykonawca musi dysponować co najmniej: - głównym projektantem (1 osoba) i - projektantem sprawdzającym (1 osoba), z których każdy jest członkiem Izby Urbanistów, wpisanym aktualnie na listę członków tej Izby; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a) w odniesieniu do Części 1: na kwotę co najmniej 50 000 PLN, b) w odniesieniu do Części 2: na kwotę co najmniej 50 000 PLN; 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - w odniesieniu do Części 1, Części 2: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą dostarczyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty, potwierdzające, że: a) łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1, 2, 3 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 1, 2, 3 powyżej), b) każdy spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 4 powyżej); Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. w odniesieniu do Części 1, Części 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - oświadczenie składają wspólnie) 1.2. w odniesieniu do Części I, Części II: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa każdy z nich) 1.3. w odniesieniu do Części 1, Części 2: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokumenty te składa każdy z nich) 1.4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj.: w odniesieniu do Części 1, Części 2: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obszarów, każdy w gminie miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców, z których co najmniej 1 obejmuje teren górniczy eksploatacji głębinowej, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie) 1.5. w odniesieniu do Części 1, Części 2: Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa wykonawca, który potwierdza spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie) 1.6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. w odniesieniu do Części 1, Części 2: Wykaz obejmujący co najmniej następujące osoby: - główny projektant (1 osoba), - projektant sprawdzający (1 osoba), z których każdy jest członkiem Izby Urbanistów, wpisanym aktualnie na listę członków tej Izby; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie) 1.7 w odniesieniu do Części 1, Części 2: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa wykonawca, który potwierdza spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie) 1.8. w odniesieniu do Części 1, Części 2 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - główny projektant - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistów, - projektant sprawdzający - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistów, 1.9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a) w odniesieniu do Części 1: na kwotę co najmniej 50 000 PLN, b) w odniesieniu do Części 2: na kwotę co najmniej 50 000 PLN; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np.. konsorcjum - dokument ten składa wykonawca, który potwierdza spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie) Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część: A) zamawiający uzna za potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykazanie przez wykonawcę odpowiednio zarówno tych samych jak i różnych usług polegających na wykonaniu w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obszarów, każdy w gminie miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców, z których co najmniej 1 obejmuje teren górniczy eksploatacji głębinowej - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; B) zamawiający uzna za potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował zarówno tymi samymi jak i różnymi osobami wykonującymi czynności Głównego projektanta lub Projektanta sprawdzającego w odniesieniu do Części I, Części II; C) zamawiający uzna za potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności potwierdzonego zarówno tym samym jak i różnymi dokumentami ubezpieczenia lub polisami od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; D) zamawiający uzna, iż dokumenty wymienione w pkt 1.2.-1.3 powyżej złożone w celu potwierdzenia, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, są częścią oferty odnoszącej się do tych Części. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 1.2.,1.3., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, pok. nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym po wczesniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ: 15,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, w Biurze Obsługi Mieszkańców - Kancelarii Podawczej, przy ul. Michałkowickiej 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Watoły w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Watoły w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.