eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiWYKONANIE REMONTU DRÓG ELIMINUJĄCYCH NEGATYWNE SKUTKI ZIMY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE REMONTU DRÓG ELIMINUJĄCYCH NEGATYWNE SKUTKI ZIMY
Numer ogłoszenia: 163796 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139038 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU DRÓG ELIMINUJĄCYCH NEGATYWNE SKUTKI ZIMY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE: 1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych związanych z remontem dróg eliminujących negatywne skutki zimy obejmujących: Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, którego kserokopia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem robót / ilością wykonanych robót w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie oferty, o których mowa w ust.1, przy czym wartość przedmiotu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w §7 ust.6 umowy. 3. W ramach robót, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się do: - Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). Wyjątek stanowi kora asfaltowa, która jest własnością Inwestora i należy ją przewieźć na wskazane miejsce -Opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. -Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. -Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w wersji elektronicznej z możliwością odczytu krawędzi w programie CAD wersja nie wyższa niż 2004. -Wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu. -Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. -Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. -Przeniesienie na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji Kartografii i Katastru Urzędu Miasta w Piotrkowie Tryb. ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Tryb. UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności. ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): -przyspieszenie realizacji robót, -zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na: -zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: roboty nawierzchniowe 12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu). Tam, gdzie jest to możliwe należy wykorzystać odbiory częściowe prowadzonych prac w celu oddania fragmentu drogi do ruchu przed upływem terminu zakończenia całości zadania. UWAGA! Wykonawca wskaże lokalizację (dokładny adres) WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH, z której będzie dostarczona mieszanka mineralno-bitumiczna. Odległość wytwórni powinna zapewnić przewiezienie i wbudowanie betonu asfaltowego w prawidłowej technologicznej temperaturze, tj. należy zapewnić dostawę mieszanki mineralno - bitumicznej na miejsce prowadzenia robót w czasie nie przekraczającym dwóch godzin, zgodnie z nieobowiązującą Polską Normą PN-S-96025:2000 pkt. 3.4.2 Czas transportu mieszanek mineralno - bitumicznych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin. A TAKŻE WYKONAWCA POWINIEN POSIADAĆ LABORATORIUM LUB MIEĆ ZAWARTĄ UMOWĘ Z LABORATORIUM WYKONUJĄCYM BADANIA ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW Z SST. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1.Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2.Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4.Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. 6.Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4,5 i 6 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH PEUK S.A., UL. ROOSEVELTA 39, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2495891,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1962370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1962370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1962370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.