Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Racibórz: Roboty remontowe w SOSWNIS, w tym:
Część I - remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - etap II;
Część II - doprowadzenie ciepłej wody do toalet w bud. Szkoły Podstawowej;
Część III - remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej.
Numer ogłoszenia: 163800 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswnis.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w SOSWNIS, w tym: Część I - remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - etap II; Część II - doprowadzenie ciepłej wody do toalet w bud. Szkoły Podstawowej; Część III - remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - zadanie 1 - remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - (budynku mieszkalnym grup wychowawczych): - roboty demontażowe i rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie ścianki z cegieł ? ceg; - roboty murarskie i murowe: uzupełnienie ścianek z cegieł ? ceg., wykucie strzępi w płaszczyźnie ściany, wykonanie ścianek działowych z luksferów; - roboty w zakresie podłóg, posadzek i ścian: warstwy wyrównawcze, położenie posadzek z płytek GRES, uzupełnienie i wykonanie tynków wewnętrznych, wyłożenie płytkami ścian; - wymiana stolarki drzwiowej; - roboty instalacyjne kanalizacyjne i hydrauliczne: wykonanie podejść z rur PCW, wymiana urządzeń sanitarnych i baterii; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji; - roboty instalacyjne elektryczne; - roboty malarskie; - dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia socjalnego. Część II - zadanie 2 - doprowadzenie ciepłej wody do toalet w budynku Szkoły Podstawowej: - wykonanie instalacji ciepłej wody na I i II piętrze w toaletach; - wymiana części płytek okładzinowych ściennych (z dopasowaniem do istniejących); - wymiana baterii umywalkowych; - roboty elektryczne instalacyjne; - dostawa i montaż elektrycznych podgrzewaczy wody. Część III - zadanie 3 - remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej: - dostosowanie odpowiedniego natężenia oświetlenia gaśnic; - wykonanie oświetlenia drogi ewakuacyjnej, wyjścia głównego i holu II p.; - wymiana oprawy oświetlenia w piwnicy, - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w klatce schodowej bocznej, - dostosowanie instalacji do obowiązujących norm i przepisów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W zakresie zadania nr 1 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, tj. remont dalszych pomieszczeń w pralni i piwnicy Internatu
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-6, 45.31.00.00-3, 31.51.82.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W zakresie części I - remont pomieszczeń pralni i piwnicy -Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset i 00/100 złotych). W zakresie części II i III wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do części I - warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną związaną z remontem w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 30 000,-zł brutto i udokumentuje, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia. W odniesieniu do części II i III - zamawiający nie stawia szczegółowych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do części I - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca w ofercie przedstawi kandydata/ów na stanowiska: a) kierownika robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającego nie mniej niż 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych. Ocena dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia. W odniesieniu do części II i III - zamawiający nie stawia szczegółowych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach; 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4) w razie ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnis.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
dla Niesłyszących i Słabosłyszących
47 - 400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących 47 - 400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4, budynek Szkoły Podstawowej - parter pokój nr 1.1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - (budynku mieszkalnym grup wychowawczych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty demontażowe i rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie ścianki z cegieł ? ceg; - roboty murarskie i murowe: uzupełnienie ścianek z cegieł ? ceg., wykucie strzępi w płaszczyźnie ściany, wykonanie ścianek działowych z luksferów; - roboty w zakresie podłóg, posadzek i ścian: warstwy wyrównawcze, położenie posadzek z płytek GRES, uzupełnienie i wykonanie tynków wewnętrznych, wyłożenie płytkami ścian; - wymiana stolarki drzwiowej; - roboty instalacyjne kanalizacyjne i hydrauliczne: wykonanie podejść z rur PCW, wymiana urządzeń sanitarnych i baterii; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji; - roboty instalacyjne elektryczne; - roboty malarskie; - dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia socjalnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-6, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Doprowadzenie ciepłej wody do toalet w budynku Szkoły Podstawowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie instalacji ciepłej wody na I i II piętrze w toaletach; - wymiana części płytek okładzinowych ściennych (z dopasowaniem do istniejących); - wymiana baterii umywalkowych; - roboty elektryczne instalacyjne; - dostawa i montaż elektrycznych podgrzewaczy wody.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.12.00-9, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-6, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostosowanie odpowiedniego natężenia oświetlenia gaśnic; - wykonanie oświetlenia drogi ewakuacyjnej, wyjścia głównego i holu II p.; - wymiana oprawy oświetlenia w piwnicy, - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w klatce schodowej bocznej, - dostosowanie instalacji do obowiązujących norm i przepisów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 31.51.82.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyrobów medycznych cz. II
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.