eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzRoboty remontowe w SOSWNIS, w tymCzęść I - remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - etap II; Część II - doprowadzenie ciepłej wody do toalet w bud. Szkoły Podstawowej; Część III - remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Racibórz: Roboty remontowe w SOSWNIS, w tym: Część I - remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - etap II; Część II - doprowadzenie ciepłej wody do toalet w bud. Szkoły Podstawowej; Część III - remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej.
Numer ogłoszenia: 163800 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswnis.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w SOSWNIS, w tym: Część I - remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - etap II; Część II - doprowadzenie ciepłej wody do toalet w bud. Szkoły Podstawowej; Część III - remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - zadanie 1 - remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - (budynku mieszkalnym grup wychowawczych): - roboty demontażowe i rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie ścianki z cegieł ? ceg; - roboty murarskie i murowe: uzupełnienie ścianek z cegieł ? ceg., wykucie strzępi w płaszczyźnie ściany, wykonanie ścianek działowych z luksferów; - roboty w zakresie podłóg, posadzek i ścian: warstwy wyrównawcze, położenie posadzek z płytek GRES, uzupełnienie i wykonanie tynków wewnętrznych, wyłożenie płytkami ścian; - wymiana stolarki drzwiowej; - roboty instalacyjne kanalizacyjne i hydrauliczne: wykonanie podejść z rur PCW, wymiana urządzeń sanitarnych i baterii; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji; - roboty instalacyjne elektryczne; - roboty malarskie; - dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia socjalnego. Część II - zadanie 2 - doprowadzenie ciepłej wody do toalet w budynku Szkoły Podstawowej: - wykonanie instalacji ciepłej wody na I i II piętrze w toaletach; - wymiana części płytek okładzinowych ściennych (z dopasowaniem do istniejących); - wymiana baterii umywalkowych; - roboty elektryczne instalacyjne; - dostawa i montaż elektrycznych podgrzewaczy wody. Część III - zadanie 3 - remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej: - dostosowanie odpowiedniego natężenia oświetlenia gaśnic; - wykonanie oświetlenia drogi ewakuacyjnej, wyjścia głównego i holu II p.; - wymiana oprawy oświetlenia w piwnicy, - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w klatce schodowej bocznej, - dostosowanie instalacji do obowiązujących norm i przepisów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zakresie zadania nr 1 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, tj. remont dalszych pomieszczeń w pralni i piwnicy Internatu

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-6, 45.31.00.00-3, 31.51.82.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W zakresie części I - remont pomieszczeń pralni i piwnicy -Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset i 00/100 złotych). W zakresie części II i III wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do części I - warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną związaną z remontem w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 30 000,-zł brutto i udokumentuje, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia. W odniesieniu do części II i III - zamawiający nie stawia szczegółowych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do części I - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca w ofercie przedstawi kandydata/ów na stanowiska: a) kierownika robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającego nie mniej niż 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych. Ocena dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia. W odniesieniu do części II i III - zamawiający nie stawia szczegółowych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach; 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4) w razie ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnis.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących 47 - 400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących 47 - 400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4, budynek Szkoły Podstawowej - parter pokój nr 1.1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Remont pomieszczeń pralni i piwnicy w budynku Internatu - (budynku mieszkalnym grup wychowawczych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty demontażowe i rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie ścianki z cegieł ? ceg; - roboty murarskie i murowe: uzupełnienie ścianek z cegieł ? ceg., wykucie strzępi w płaszczyźnie ściany, wykonanie ścianek działowych z luksferów; - roboty w zakresie podłóg, posadzek i ścian: warstwy wyrównawcze, położenie posadzek z płytek GRES, uzupełnienie i wykonanie tynków wewnętrznych, wyłożenie płytkami ścian; - wymiana stolarki drzwiowej; - roboty instalacyjne kanalizacyjne i hydrauliczne: wykonanie podejść z rur PCW, wymiana urządzeń sanitarnych i baterii; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji; - roboty instalacyjne elektryczne; - roboty malarskie; - dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia socjalnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-6, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Doprowadzenie ciepłej wody do toalet w budynku Szkoły Podstawowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie instalacji ciepłej wody na I i II piętrze w toaletach; - wymiana części płytek okładzinowych ściennych (z dopasowaniem do istniejących); - wymiana baterii umywalkowych; - roboty elektryczne instalacyjne; - dostawa i montaż elektrycznych podgrzewaczy wody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.12.00-9, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-6, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Remont i rozbudowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostosowanie odpowiedniego natężenia oświetlenia gaśnic; - wykonanie oświetlenia drogi ewakuacyjnej, wyjścia głównego i holu II p.; - wymiana oprawy oświetlenia w piwnicy, - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w klatce schodowej bocznej, - dostosowanie instalacji do obowiązujących norm i przepisów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 31.51.82.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.