Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Lublin: Dostawa narzędzi chirurgicznych (nr sprawy EO-2732 / 45 / 08)
Numer ogłoszenia: 163840 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych (nr sprawy EO-2732 / 45 / 08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - 4 pozycje, Zadanie 2 - 1 pozycja, Zadanie 3 - 8 pozycji, Zadanie 4 - 8 pozycji, Zadanie 5 - 4 pozycji, Zadanie 6 - 5 pozycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.20.00 - Wyroby wielokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223/2007 r., poz 1655), Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Opis oferowanego asortymentu wraz z oryginalnym katalogiem producenta (wymagane tłumaczenie na język polski oferowanych pozycji) z zaznaczeniem którego zadania i której pozycji dotyczą. 2. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego asortymentu, należy złożyć oświadczenie potwierdzone odpowiednim dokumentem wystawionym przez: - producenta, że Wykonawca jest jego autoryzowanym przedstawicielem lub upoważnionym do dokonania sprzedaży i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; - autoryzowanego przedstawiciela, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zaoferowania w jego imieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 3. Dotyczy zadania 1 - 5: Do oferty dołączyć instrukcje dotyczące mycia, dezynfekcji oraz parametry sterylizacji i konserwacji w języku polskim. 4. Dotyczy zadania 6: Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że narzędzia są kompatybilne z nożem harmonicznym produkcji Johnson&Johnson. 5. Do oferty należy dołączyć wszelkie wymagane dla danego towaru dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku polskim (np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny). 6. Dotyczy zadania 1 i 3: Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.Cena za SIWZ 10,00 PLN + 22% VAT..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. narzędzia okulistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki spojówkowe - wykonane ze stali chirurgicznej, dł. całkowita 11cm, dł. ostrza 30mm, końce ostre, zakrzywione - 5szt. 2. Penseta fiksacyjna - wykonana ze stali chirurgicznej matowej, dł. całkowita 11cm, zakończona drobnymi ząbkami, szer. części roboczej 4mm, rękojeść płaska o szer. 6mm.- 1szt. 3. Penseta epilacyjna - wykonana z matowej stali chirurgicznej, dł. całkowita 8,5cm, dł. części roboczej poprzecznie prążkowanej 0,6mm, szer. rękojeści 5mm, zakończona tępo, szer. części roboczej 2mm.- 3szt. 4. Penseta anatomiczna - wykonana z matowej stali chirurgicznej, dł. całkowita 9,5cm, dł. części roboczej 0,6mm, zakończona tępo, szerokość rękojeści 0,6mm, szer. końca 0,1mm, część robocza poprzecznie prążkowana, penseta prosta. - 5szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 narzędzia okulistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Haczyk do dzielenia jądra soczewki - DODICK-KAMMANN - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. narzędzia okulistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Narzędzie do rozwierania powiek - H.R.KOCH do ustawienia nosowego, drucikowy, o okrągłych i otwartych brzegach.- 5szt. 2. Narzędzie do rozwierania powiek - do ustawienia nosowego, drucikowy, o okrągłych zamkniętych brzegach - 5szt. 3. Haczyk do rotacji soczewki - manipulator SINSKEY do wejścia 0,2mm - 3szt. 4. Haczyk do dzielenia jądra soczewki - NAGAHARA - 1szt. 5. Imadło do szycia JACOBI - o dł. całkowitej 115mm i dł. części roboczej 7mm, proste - 2szt. 6. Nożyczki operacyjne duże, proste, o dł. całkowitej 14,5cm - 2szt. 7. Pean-penseta MOSQUITO, prosta o dł. całkowitej 125mm -5szt. 8. Penseta anatomiczna mikro, prosta, delikatna, do szycia o dł. całkowitej 9cm, wielorazowego użytku - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Narzędzia chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kleszczyki Kocher 160mm, proste - 3szt. 2. Kleszczyki Pean 140mm, proste - 3szt. 3. Nożyczki chirurgiczne 165mm, proste, jedna z części tnących nożyc ostro zakończona, druga część zaokrąglona - 2szt. 4. Nożyczki chirurgiczne 165mm, ostre, obie części tnące nożyc ostro zakończone -2szt. 5. Penseta chirurgiczna 145mm, 1 : 2 ząbki - 3szt. 6. Penseta anatomiczna 180mm - 3szt. 7. Trzonek do skalpela długości 130-135mm (do ostrza dużego nr 4) - 3szt. 8. Imadło typu Hegar- Mayo, długość 140-150mm - 3szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. narzędzia ginekologiczne, wielorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik Breiskego: dł.całkowita 320mm, 12 ¾cala, dł. łyżki 130 x 35 mm - 2szt. 2. Wziernik Breiskego: dł.całkowita 350mm, 14 cala, dł. łyżki 160 x 40 mm - 2szt. 3. Wziernik Breiskego: dł.całkowita 350mm, 14 cala, dł. łyżki 180 x 40 mm - 2szt. 4. Trzonek do ostrza małego (część do zakładania ostrza małego zakrzywiona), długość trzonka 230-235mm - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. narzędzia jednorazowe kompatybilne z nożem harmonicznym produkcji J&J.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki zakrzywione, 5mm, uchwyt pistoletowy, długość 36cm - 3szt. 2. Nożyczki zakrzywione, uchwyt nożycowy, 5mm, długość 23cm -4szt. 3. Ostry haczyk preparacyjny, 5mm, długość 32cm - 2szt. 4. Ostry haczyk preparacyjny, 5mm, długość 10cm z osłoną - 5szt. 5. Szpatułka zakrzywiona 5mm, długość 10cm. - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa systemu zarządzania kontrolą dostępu sieci LAN wraz z wdrożeniem systemu telefonii IP oraz dostawą urządzeń do kopii zapasowych, tabletów, laptopów oraz licencji CAL.
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rekrystalizowanego siarczanu wapnia zarejestrowanego do stosowania w infekcjach tkanek miękkich i kości
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójkątne
- Zakup sprzętu jednorazowego dla wszystkich oddziałów- powtórzenie
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.