Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Łódź: Remont metodą recyklingu nawierzchni ul. Zapaśniczej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 163863 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie, ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385235, fax 042 6385234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont metodą recyklingu nawierzchni ul. Zapaśniczej w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont metodą recyklingu nawierzchni drogi dojazdowej od ul. Zapaśniczej do segmentów od nr 4 do nr 32 o powierzchni 460 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach; - min. 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - załącznik nr 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp, i że nie podlega wykluczeniu z postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. - załącznik nr 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokument składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1). - załącznik nr 3 Uprawnienia budowlane (wymienione w punkcie V.2) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). - załącznik nr 4 Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dokument w oryginale ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wypełniają załącznik nr 5 tj. Wykaz Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich robót lub czynności, rzeczowo i finansowo. - W przypadku, gdy części zamówienia będą realizować podwykonawcy należy w załączniku nr 6 wskazać te części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w zakresie wykonywanej przez nich części zamówienia. załącznik nr 7 Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiaru robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź - Polesie 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B pok. 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź - Polesie 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B pok. 305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.