Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-23
Nadarzyn: MECHANICZNE PROFILOWANIE Z ZAGĘSZCZENIEM NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I NIEULEPSZONYCH DRÓG NA TERENIE GMINY NADARZYN W 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 16386 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, fax 022 7298175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MECHANICZNE PROFILOWANIE Z ZAGĘSZCZENIEM NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I NIEULEPSZONYCH DRÓG NA TERENIE GMINY NADARZYN W 2008 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentach: 1) wykaz dróg i ulic gminnych o nawierzchni gruntowej i nieulepszonej przewidzianych do profilowania na terenie gminy Nadarzyn - zał. nr 1 do umowy, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do umowy, 3) kosztorys ofertowy - zał. nr 3 4) wzór umowy. B. Warunki płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia: Wykonawca wyrazi zgodę na wypłacenie 50% wynagrodzenia za wykonane roboty do terminu zakończenia robót, a pozostałe 50% wynagrodzenia po upływie 4-miesiecznej gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał min. 2 zamówienia odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia tzn. równania dróg, potwierdzone dokumentami/ referencjami o należytym wykonaniu, b) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj.: - równiarką samojezdną o mocy min. 74 kW - 1 szt., - walec drogowy - 1 szt., 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 4-miesięcznej gwarancji - licząc od daty odbioru końcowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) Wykonawca sporządzi wykaz min. 2 zamówień odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia tzn. równania dróg, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, potwierdzone dokumentami/ referencjami o należytym wykonaniu, b) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (oświadczenie) tj.: - równiarką samojezdną o mocy min. 74 kW - 1 szt., - walec drogowy - 1 szt., 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych pod formularzem oferty, 5) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 4-miesięcznej gwarancji - licząc od daty odbioru końcowego - oświadczenie w formularzu oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nadarzyn, 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, referat Inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Nadarzyn, 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, pokój nr 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dodatkowe konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w 2024 roku
- Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2024 roku z podziałem na dwie części "
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1430 D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1432 D (Młodzianów) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1436 D (Henrykowice)
- Utwardzenie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2025 roku.
- Rozbudowa systemu sieci wodociągowej w gminie Jaktorów
- Remont studni kanalizacyjnych na drogach wewnętrznych na osiedlu Groty w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.