Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Warszawa: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji :
Rozbudowy budynku Teatru Polskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 163871 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8261725, fax 022 8269278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-polski.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji : Rozbudowy budynku Teatru Polskiego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, obejmujące pełnienie nadzoru pełnobranżowego od przekazania terenu budowy do zakończenia zadania inwestycyjnego. Do obowiązków Inwestora Zastępczego w ramach wykonania tych zadań będzie nalażało m.in.: A. Prace od przejęcia budowy do dnia odbioru końcowego obiektu: a) wyznaczenie zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego, zaznajomienie ich z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, terenem budowy, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami oraz udział w przejęciu obowiązków od dotychczasowego Inwestora Zastępczego. b) wykonanie preliminarza wydatków i uzgodnienie harmonogramu budowy, stanowiącego podstawę rozliczeń umownych z Generalnym Wykonawcą i Podwykonawcami. c) Odbiór dokumentacji technicznej od Dotychczasowego Inwestora Zastępczego, jej sprawdzenie co do jej kompletności, sprawdzenie kompletności dokumentacji wykonawczej dostarczonej przez Zamawiającego, zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń i skierowanie jej do wykonania, d) egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy przypisanych mu obowiązków wobec Podwykonawców w zakresie koordynacji, bezpieczeństwa oraz innych wynikających z przepisów Prawa budowlanego, e) kontrola terminowości wykonania robót i zgodności przebiegu procesu budowlanego z obowiązującym harmonogramem budowy, rozliczanie bieżące i przekazywanie Zamawiającemu danych do sprawozdań statystycznych. f) zorganizowanie, na koszt Zamawiającego, udziału w odbiorach nadzoru specjalistycznego wymaganego przez instytucje państwowe i miejskie, g) egzekwowanie od Projektantów pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego, h) informowanie na bieżąco Zamawiającego o powodach wszczęcia procedur zmierzających do zawarcia umów z podaniem wszystkich warunków i okoliczności temu towarzyszącym, przygotowywanie aneksów do zawartych przez Zamawiającego umów na prace projektowe i realizacje robót oraz czynny udział w ewentualnych negocjacjach, i) doprowadzenie do opracowania przez Generalnego Wykonawcę projektu powykonawczego technicznej ochrony pożarowej obiektu i załączenie go do dokumentacji odbioru końcowego, j) uzyskanie od Generalnego Wykonawcy dokumentacji powykonawczej wraz z potwierdzonymi przez Projektanta zmianami w stosunku do projektu budowlanego oraz kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, k) przeprowadzenie odbioru końcowego obiektu oraz opracowanie opinii dotyczących wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy z określeniem utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty oraz rozliczenie inwestycji, l) zawiadomienie o zakończeniu budowy i przygotowanie dokumentów do zgłoszenia przez Zamawiającego obiektu do użytkowania, m) udzielanie niezbędnych konsultacji w czasie okresu gwarancyjnego, B. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wymaganym przez przepisy Prawa budowlanego. Zakres usługi obejmuje: a) wymagane prawem budowlanym i zawartą umową czynności związane z przejęciem obowiązków inwestora zastępczego od dotychczasowego inwestora zastępczego, a w szczególności dokumentacji technicznej, dokumentów budowy, dokumentacji finansowej . b) bieżący nadzór techniczny nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym przede wszystkim kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów oraz ich zgodności z dokumentacją techniczną i obowiązującymi przepisami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, c) sukcesywne sprawdzanie i odbiór elementów robót, instalacji i urządzeń, w tym elementów ulegających zakryciu, d) sprawdzenie i wyegzekwowanie od wykonawców wymaganych dokumentów, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, świadectw jakości materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, e) kontrola zaawansowania robót, ich ilości i jakości oraz potwierdzanie faktur do celów rozliczeniowych z uwzględnieniem ustaleń zawartych w umowach o realizacji i przedstawianie ich Zamawiającemu do akceptacji, f) nadzorowanie kompletowania prowadzonej przez Generalnego Wykonawcę dokumentacji powykonawczej łącznie z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, g) potwierdzanie rysunków powykonawczych opracowanych przez wykonawców, h) udział w odbiorze końcowym wykonanej budowy łącznie z przygotowaniem protokółu odbioru końcowego, i) nadzór nad usuwaniem przez Generalnego Wykonawcę usterek i sporządzanie odpowiednich protokółów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 6000zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z przetargu w oparciu o art. 22 i 24 ustawy, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ. 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: a) dysponowaniem w ostatnich 3 latach ( 2004, 2005 i 2006) w każdym roku nie mniej niż 4 osobami spełniającymi wymogi realizacji przedmiotu zamówienia. b) mają co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu obsługi inwestycji pełniąc rolę Inwestora Zastępczego wraz z Nadzorem Inwestorskim - minimum 3 inwestycje, w tym co najmniej 2 obiekty o powierzchni bliskiej 10.000 m2 w tym co najmniej 1 obiekt z funkcją widowiskową c) w ostatnich 3 latach przychód z działalności gospodarczej w dziedzinie dotyczącej przedmiotu zamówienia, osiągnięty przez Wykonawcę kształtował się na poziomie nie mniejszym niż 60.000 euro rocznie, d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż równowartość 1.000.000 PLN,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: 1) oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 i art. 24 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną , 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 5) zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykazu obiektów, w których Wykonawca uczestniczył pełniąc funkcję Inwestora zastępczego wraz z nadzorem inwestorskim, zrealizowanych w ciągu ostatnich 4 lat, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w p. 9. ust. 1. art. 24. ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, sporządzonego wg załączników Nr 4 do SIWZ, 9) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN, 10) dowodu wniesienia wadium : 6.000 PLN 11) Parafowany wzór umowy (Załącznik Nr 5). 2. Dokumenty, o których mowa w p.1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej instrukcji. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 1 pp. 2,5,7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p 1 pp. 4 i p. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w p. 3 i 4 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 6. Wykonawcą w przedmiotowym przetargu może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, nie posiadająca osobowości prawnej oraz te podmioty występujące wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i zobowiązane są załączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która zawiera w szczególności: 1) określenie wszystkich podmiotów występujących wspólnie, 2) określenie celu i przedmiotu umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3) wskazanie pełnomocnika wraz z określeniem kompetencji do wykonywania określonych czynności (np.: podpisanie oferty, podpisanie umowy, podpisanie faktury, itp.), udokumentowane pełnomocnictwem wydanym na podstawie umowy konsorcjum, podpisanym przez umocowanych przedstawicieli pozostałych podmiotów, 4) określenie zakresu wykonania przedmiotu zamówienia przez poszczególne podmioty występujące wspólnie, 5) w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej wszelkie zmiany w umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie wymagają zgody Zamawiającego, 6) wskazanie solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów występujących wspólnie zgodnie z dyspozycją art. 141 ustawy. 7. Opis sposobu wykonania zamówienia wraz ze schematem organizacyjnym, lista działań niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresami obowiązków i czynności członków zespołu, proponowany harmonogram wykonania. 8. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń), mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba składająca oświadczenia ponosi pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Sposób realizacji zakresu prac - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Teatr Polski w Warszawie ul. Karasia 2 pokój 27 pon .- pt. w godzinach 10:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Państwowy Teatr Polski w Warszawie ul. Karasia 2 pokój 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.