eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaKompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 oraz w Dziale Śledczym przy ul. Kilińskiego 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Świdnica: Kompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 oraz w Dziale Śledczym przy ul. Kilińskiego 1
Numer ogłoszenia: 163892 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129784 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy, ul. 1 Maja 21, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 850 34 00, faks 74 8520257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 oraz w Dziale Śledczym przy ul. Kilińskiego 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług porządkowo-czystościowych w dwóch budynkach Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu: przy Pl. Magistrackim 7 oraz przy ul. Kilińskiego 1 (Dział Śledczy). W budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości wejścia głównego, pomieszczeń biurowych, pokoi gościnnych wraz z zapleczem sanitarnym, sali narad wraz z zapleczem kuchennym znajdującej się w pomieszczeniach piwnicy, klatki schodowej, ciągów komunikacyjnych, WC, archiwum, magazynu dowodów rzeczowych, pomieszczenia kotłowni gazowej oraz innych pomieszczeń znajdujących się w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 o łącznej powierzchni użytkowej około 1.090,00 m2. Natomiast w budynku Działu Śledczego przy ul. Kilińskiego 1 kompleksowe wykonywanie usług porządkowo- czystościowych polegać ma na utrzymaniu w czystości pomieszczeń biurowych, pomieszczenia kancelarii tajnej, pomieszczenia socjalnego, klatki schodowej, ciągów komunikacyjnych, WC, archiwum podręcznego, pomieszczenia kotłowni gazowej, pomieszczeń: konwoju, zatrzymanych, przesłuchań i okazań, oszklonego korytarza - wiartołapu (wejście dla osób niepełnosprawnych) wraz z wejściem głównym oraz innych pomieszczeń znajdujących się w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu Działu Śledczego przy ul. Kilińskiego 1 o łącznej powierzchni użytkowej około 372,50 m2.Budynek Działu Śledczego Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy ul. Kilińskiego 1 zlokalizowany jest w sąsiedztwie obiektu przy Pl. Magistrackim 7 w odległości około 40 m. 1.Szczegółowy zakres sprzątania wraz z wykazem pomieszczeń znajdujących się w dwóch budynkach Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 oraz przy ul. Kilińskiego 1, a także powierzchnią przedstawiono w SIWZ. 2.Usługa ma być wykonywana codziennie w dniach pracy Urzędu: w budynku przy Pl. Magistrackim 7 od godz. 1500 począwszy od sprzątania pomieszczeń znajdujących się w piwnicy, natomiast w Dziale Śledczym przy ul. Kilińskiego 1 od godziny 15.30. 4.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do pobierania kluczy do obu budynków z portierni Ratusza, mieszczącego się naprzeciw budynku Prokuratury Rejonowej przy Pl. Magistrackim 7 (około 50 m). Po zakończonej pracy pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zamykania obu budynków, uzbrajania alarmu, odniesienia oraz zabezpieczenia kluczy w odpowiedniej kasetce w portierni Ratusza, gdzie jest całodobowa ochrona. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy: 5.1.zapewnienie kadry wykonawczej, 5.2.wyposażenie pracowników, na własny koszt w ubiory służbowe z nazwą firmy, 5.3świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością przez pracowników Wykonawcy, 5.4.zapewnienie środków higienicznych, dezynfekujących, zapachowych i czystościowych do: toalet (m.in. kostek WC dezynfekcyjno-zapachowych, odświeżaczy powietrza, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie), pomieszczeń socjalnych (płynu do mycia naczyń, zmywaków kuchennych i ścierek do zmywania) oraz innych środków czystościowych i konserwujących do każdego rodzaju powierzchni wymienionej w niniejszej SIWZ tj. mebli, stolarki drzwiowej i okiennej, podłóg oraz posadzek, glazury jak również sprzętu i urządzeń utrzymania czystości niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi.Dostarczone przez Wykonawcę środki muszą być skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, bezpieczne zarówno dla człowieka, środowiska naturalnego jaki i dla każdej zmywalnej powierzchni. Muszą być rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco -myjące. 5.5. minimalizowanie zmian personalnych pracowników, a w przypadku konieczności zmiany o jej fakcie zawiadomienie na piśmie Zamawiającego, 5.6. w trakcie trwania umowy, posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność, oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści polisy ubezpieczeniowej, 5.7. od Wykonawców oczekuje się, że w przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób nie karanych sądownie i przeciw, którym nie toczy się postępowanie karne, o pozytywnej opinii (wg zał. nr 4). 6. Pracownicy firmy sprzątającej zobowiązani są: 6.1.przychodzić do pracy w stanie zdrowia umożliwiającym jej wykonanie, 6.2.przestrzegać przepisów bhp, ppoż. obowiązujących w siedzibach Zamawiającego oraz innych ewentualnych zaleceń, z którymi zostaną zapoznani, 6.3.do zamknięcia jednostki i uzbrojenia alarmu po zakończonej pracy, zabezpieczenia kluczy w odpowiedniej kasetce w portierni Ratusza, 6.4.zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące obiektów, gdzie będzie wykonywana usługa oraz innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego. 7.Pracownikom firmy sprzątającej kategorycznie zabrania się: 7.1. spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, 7.2. przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu, 7.3. korzystania ze stacji telefonicznych znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach, oprócz koniecznych rozmów w sprawach związanych z wykonywaniem usługi lub innymi jednostkami w razie zagrożenia. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez swoich pracowników w toku wykonywania prac stanowiących przedmiot umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERVICE Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87048,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58665,12

  • Oferta z najniższą ceną: 58665,12 / Oferta z najwyższą ceną: 114960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.