eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonywanie świadczeń zdrowotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Katowice: Wykonywanie świadczeń zdrowotnych
Numer ogłoszenia: 163895 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie świadczeń zdrowotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczeń zdrowotnych dla potrzeb pacjentów Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. Rodzaj świadczeń zdrowotnych i szacunkową ilość określono w Załączniku Nr 2/A - E do SIWZ - Oferta Cenowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 Pakietów: Pakiet Nr 1 - badania densytometryczne kości udowej i kręgosłupa Pakiet Nr 2 - badania rezonansu magnetycznego Pakiet Nr 3 - badania scyntygrafii Pakiet Nr 4 - konsultacje kardiologiczne Pakiet Nr 5 - badania tomografii komputerowej na wypadek awarii aparatu TK Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby badania rezonansu magnetycznego oraz tomografii komputerowej były wykonywane całodobowo, 7 dni w tygodniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na kompletne Pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5, 85.12.12.31-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego,ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego,ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, Kancelaria Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 badania densytometryczne kości udowej i kręgosłupa: 1. Badanie densytometryczne kości udowej szacunkowa ilość świadczeń: 5 2. Badanie densytometryczne kręgosłupa szacunkowa ilość świadczeń: 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 badania rezonansu magnetycznego: Badanie rezonansu magnetycznego badanie jednej okolicy anatomicznej bez kontrastu: Badanie MR głowy - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR twarzoczaszki - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR zatok obocznych nosa - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR pogranicza czaszkowo - szyjnego - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 2 MR szyi - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 2 MR klatki piersiowej lub śródpiersia - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 2 MR miednicy - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR kończyn - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR kręgosłupa L - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 2 MR kości - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 2 MR tkanki miękkiej - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR angiografia - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 2 MR cholangiografia - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 1 Badanie rezonansu magnetycznegobadanie jednej okolicy anatomicznej przed i po kontraście: Badanie MR głowy - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 8 MR pogranicza czaszkowo - szyjnego - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 5 MR szyi i nosogardzieli - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR klatki piersiowej lub śródpiersia - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR jamy brzusznej - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 2 MR miednicy - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR kończyn - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR kręgosłupa (C lub Th ) - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR kręgosłupa L - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 2 MR kości - przed i po kontraście szacunkowa ilość świadczeń: 1 MR dwóch odcinków kręgosłupa bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 6 MR dwóch odcinków kręgosłupa z kontrastem szacunkowa ilość świadczeń: 6 MR badanie wątroby ze środkiem hepatotropowym szacunkowa ilość świadczeń: 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 badania scyntygrafii: 1. Scyntygrafia tarczycy Tc-99 szacunkowa ilość świadczeń: 2 2. Scyntygrafia kości szacunkowa ilość świadczeń: 4 3. Scyntygrafia wątroby (badanie statyczne) szacunkowa ilość świadczeń: 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 konsultacje kardiologiczne: 1. Konsultacja kardiologiczna szacunkowa ilość świadczeń: 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 badania tomografii komputerowej na wypadek awarii aparatu TK Zamawiającego: 1. TK głowy - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 50 2. TK twarzoczaszki - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 20 3. TK miednicy - bez kontrastu szacunkowa ilość świadczeń: 20 4. TK głowy - bez kontrastu z rekonstrukcjami szacunkowa ilość świadczeń: 20 5. TK twarzoczaszki - bez kontrastu z rekonstrukcjami szacunkowa ilość świadczeń: 5 6. TK klatki piersiowej i śródpiersia - bez kontrastu z rekonstrukcjami szacunkowa ilość świadczeń: 10 7. TK jamy brzusznej - bez kontrastu z rekonstrukcjami szacunkowa ilość świadczeń: 10 8. TK głowy - z kontrastem (lub przed i po kontraście) szacunkowa ilość świadczeń: 10 9. TK kończyn (kości i stawów) z podziałem na okolice anatomiczne - wielofazowe z kontrastem z rekonstrukcjami szacunkowa ilość świadczeń: 5 10. TK kręgosłupa (C lub Th lub L-S) - wielofazowe z kontrastem z rekonstrukcjami szacunkowa ilość świadczeń: 5 11. TK badanie dwóch lub więcej okolic anatomicznych - z kontrastem (lub przed i po kontraście) szacunkowa ilość świadczeń: 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.