eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRemont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piłsudskiego 10 w Ełku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Ełk: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piłsudskiego 10 w Ełku
Numer ogłoszenia: 163971 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96465 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piłsudskiego 10 w Ełku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na parterze w budynku Nr 10 przy ul. Piłsudskiego w Ełku polegający na: 1.1 zeskrobaniu starej faktury, uzupełnieniu odpadających tynków na ścianach i sufitach, 1.2 wykonaniu gładzi gipsowych i malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów w pomieszczeniach, 1.3. zeskrobanie farby, przeszlifowanie i polakierowanie drewnianego sufitu w holu, 1.4. wykonanie podłóg z paneli, 1.5. opalenie, pomalowanie i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej, 1.6. wykonanie ścianek działowych, 1.7. wyłożenie ścian płytkami glazurowanymi, posadzek z terakoty, osadzenie drzwi płytowych w sanitariacie, 1.8. malowanie rur i grzejników co, 1.9. montaż urządzeń sanitarnych w łazience (sedes i umywalka), 1.10. remont instalacji elektrycznej, 1.11. wykonanie instalacji komputerowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys ślepy. Załączony kosztorys ślepy określa zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Rozliczenie robót odbywać się będzie na podstawie obmiaru i kosztorysu powykonawczego. Jeżeli w toku wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność przeprowadzenia prac, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą do obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, Wykonawca może żądać dodatkowego wynagrodzenia. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych oraz materiałów. 2. Gwarancja - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Transgraniczne Centra Aktywności Lokalnej jest wdrażany w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska, który ma na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju obszaru przygranicznego Litwy i Polski, poprzez podniesienie ekonomicznej, społecznej i terytorialnej spójności. Program jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski, ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82295,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41816,84

  • Oferta z najniższą ceną: 41816,84 / Oferta z najwyższą ceną: 93848,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.