Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Tuchola: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007 - 2008
Numer ogłoszenia: 164005 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, fax 052 5590112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tuchola.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007 - 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie sprzętu wraz z obsługą i materiałem do wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, leżących na terenie powiatu tucholskiego. Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi posiada w swoim zarządzie łącznie 394,3 km dróg powiatowych, które przebiegają przez 6 gmin: Cekcyn, Gostycyn, Kęsowo, Lubiewo, Tucholę i Śliwice, z czego 2,2 km występuje na terenie miasta Tuchola. Zamawiający, do celów zimowego utrzymania, podzielił sieć dróg powiatowych na pięć Stref Zimowego Utrzymania (SZU), które zostały ujęte w poszczególnych częściach zamówienia: CZĘŚĆ A. SZU I - GMINA GOSTYCYN I KĘSOWO Strefa I obejmuje obszar Gminy Gostycyn i Kęsowo. W strefie I leży 87.8 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: 1) nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 ton, 2) pług o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z: 1) jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 - 12%, szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 280 ton; 2) solą drogową, szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 34 tony. CZĘŚĆ B. SZU II - GMINA LUBIEWO Strefa II obejmuje obszar Gminy Lubiewo. W strefie II leży 78,0 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: 1) nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 ton, 2) pług o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z: 1) jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 - 12%, szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 250 ton; 2) solą drogową, szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 30 ton. CZĘŚĆ C. SZU III - CEKCYN Strefa III obejmuje obszar Gminy Cekcyn. W strefie III leży 83,7 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: 1) nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 10 ton, 2) pług o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z: 1) jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 - 12%, szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 270 ton; 2) solą drogową, szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 32 tony. CZĘŚĆ D. SZU IV - ŚLIWICE Strefa IV obejmuje obszar Gminy Śliwice. W strefie IV leży 64,0 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: 1) nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 8 ton, 2) pług o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z: 1) jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 - 12%, szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 200 tony; 2) solą drogową, szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 24 tony CZĘŚĆ E. Obejmuje obszar Powiatu Tucholskiego (SZU I, SZU II, SZU III, SZU IV, SZU V) oraz 394,3 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO - 64 CZĘŚĆ F. Obejmuje obszar Powiatu Tucholskiego (SZU I, SZU II, SZU III, SZU IV, SZU V) oraz 394,3 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO - 64 SZU V - GMINA TUCHOLA - w typowych warunkach Zamawiający utrzymuje drogi powiatowe we własnym zakresie. W trudnej sytuacji Zamawiający może posłużyć się sprzętem Wykonawcy. 1.1 Wymagania dla sprzętu: A. Wymagania dotyczące sprzętu do usuwania śliskości zimowej. Rozsypywarki (piaskarki) środków chemicznych i materiałów uszorstniających muszą zapewniać płynną regulację ilości rozsypywanych środków do usuwania śliskości zimowej oraz równomierny wydatek jednostkowy, bez względu na prędkość ruchu piaskarki. Piaskarki powinny mieć możliwości zmiany szerokości (symetrycznie i asymetrycznie) rozsypywania podczas jazdy, a także mogą być dodatkowo wyposażone w zbiorniki na solankę. Zbiorniki te powinny być wykonane z materiału odpornego na korozję. Sprzęt używany do robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Operatorem sprzętu może być osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, np. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość techniczną obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Przed rozpoczęciem pracy operator ma obowiązek dokonania sprawdzenia stanu technicznego nośnika i sprzętu, a w czasie pracy powinien: - wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu i prowadzenia nośnika, - obserwować w sposób ciągły sprzęt roboczy i zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, - przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu drogowego. Wszelkie uszkodzenia zagrażające bezpieczeństwu użytkowników dróg oraz obsługiwanego sprzętu należy niezwłocznie usunąć. B. Wymagania dotyczące sprzętu do odśnieżania. Nośnikami pługów odśnieżnych mogą być samochody lub inne pojazdy samobieżne z napędem na dwie lub więcej osi. Układ napędowy nośnika powinien zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów, przy pełnym obciążeniu silnika. Ponadto, podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy. Łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty powinny stanowić dodatkowe wyposażenie. Konstrukcja płyty czołowej (czołownicy) oraz jej mocowania musi być dostatecznie sztywna. Połączenie pługa z nośnikiem powinno umożliwiać regulację wysokości ostrza lemiesza nad powierzchnią jezdni. Konstrukcja czołownicy powinna umożliwiać szybki montaż i demontaż zespołu do odśnieżania. Odkładnice powinny być wykonane z blachy stalowej lub tworzywa sztucznego o dostatecznej wytrzymałości i elastyczności. W zależności od pracy, jaką mają wykonywać, lemiesze powinny być wykonane z gumy lub tworzywa sztucznego. Do zrywania naboju śnieżnego można używać specjalnych lemieszy wykonanych z bardzo twardej stali odpornej na ścieranie. Sprzęt używany do robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Operatorem sprzętu może być osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, np. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość techniczną obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Przed rozpoczęciem pracy operator ma obowiązek dokonać sprawdzenia stanu technicznego nośnika i sprzętu, a w czasie pracy powinien: - wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu i prowadzenia nośnika, - obserwować w sposób ciągły sprzęt roboczy i zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, - przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu drogowego. Wszelkie uszkodzenia zagrażające bezpieczeństwu użytkowników dróg oraz obsługiwanego sprzętu należy niezwłocznie usunąć. W przeciętnych warunkach zimowych, sprzęt będzie pracował na terenie określonym w SIWZ, ale w przypadku wystąpienia szczególnych warunków na drogach, Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania sprzętu wraz z materiałem na wszystkich zarządzanych drogach. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych, według cen jednostkowych podanych w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany cen w trakcie trwania umowy. 1.2 Wymagania dla jednorodnej mieszanki kruszyw z solą drogową: Zamawiający złoży zamówienie na jednorodną mieszankę kruszywa z solą drogową o zawartości wagowej soli w mieszance 10% - 12%. Cena 1 tony jednorodnej mieszanki zawiera cenę załadunku. A. Wymagania dla soli drogowej. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN - 86/C-84081/02. Zalecany skład soli drogowej to 96% NaCl + 2,5%CaCl2 + 0,2% K4Fe(CN)6. B. Wymagania dla kruszyw. Kruszywo stosowane do mieszanki nie powinno być zbyt łamliwe i nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych oraz gliniastych. Zawartość ziaren drobnych (<0,075 mm) powinna być minimalna (zaleca się do 3%), ponieważ ziarna te mogą zwiększać możliwość poślizgu. Ziarna nie mogą być spłaszczone i powinny mieć kształt regularny. Kruszywo powinno wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne niszczenie ich przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Zamawiający dopuszcza do zastosowania w mieszance: - piasek o uziarnieniu do 2 mm, wg PN-B-11113:1996 - kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm, wg PN-B-11111:1996 - kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu do 4 mm, w PN-B- 112:1996 Dostarczenie mieszanki o parametrach lub materiałach innych niż podane w umowie, a nieuzgodnionych z Zamawiającym, będzie skutkowało nałożeniem na Wykonawcę kary, której wysokość będzie równowartością 25% wartości dostarczonej mieszanki. Wykonawca zostanie obciążany fakturą VAT o wartości równej wysokości kary. Zastosowanie kary wobec Wykonawcy, nie zwalnia go od obowiązku dostarczenia mieszanki odpowiedniej jakości. Zastosowanie materiałów innych niż podane w SIWZ będzie dopuszczalne, ale tylko za zgodą Zamawiającego. Ze względu na brak możliwości określenia dokładnej ilości zamawianej mieszanki, Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych, według cen jednostkowych podanych w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany cen w trakcie trwania umowy. 1.3 Wymagania dla soli drogowej: Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN - 86/C-84081/02. Zalecany skład soli drogowej to 96% NaCl + 2,5%CaCl2 + 0,2% K4Fe(CN)6. Cena 1 tony soli drogowej zawiera cenę załadunku. Dostarczenie soli o parametrach innych niż podane w umowie, a nieuzgodnionych z Zamawiającym, będzie skutkowało nałożeniem na Wykonawcę kary, której wysokość będzie równowartością 25% wartości dostarczonej mieszanki. Wykonawca zostanie obciążany fakturą VAT o wartości równej wysokości kary. Zastosowanie kary wobec Wykonawcy, nie zwalnia go od obowiązku dostarczenia soli odpowiedniej jakości. Ze względu na brak możliwości określenia dokładnej ilości zamawianej soli drogowej, Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych, według cen jednostkowych podanych w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany cen w trakcie trwania umowy. 1.4 Prowadzenie akcji zimowej. Całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg powiatowych kieruje Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, zwany Zamawiającym. Wykonawca dostarcza sprzęt wraz z obsługą i materiałem, oddając go do dyspozycji Zamawiającego. Prowadzenie robót z zakresu zimowego utrzymania dróg będzie odbywać się według standardów uchwalonych przez Zarząd Powiatu Tucholskiego oraz potrzeb Zamawiającego. Kierowanie akcją zimową odbywa się z siedziby Zamawiającego przy ul. Przemysłowej 6 w Tucholi. Zamawiający wyznaczy imiennie osoby tzw. dyżurnych do kierowania akcją zimową. Dyżurny podejmuje decyzje dotyczące: - zakresu robót zimowego utrzymania potrzebnych do wykonania na drogach danego obszaru, - czasu trwania dyżuru operatorów sprzętu, - ilości potrzebnego materiału, - wezwania i zwolnienia Wykonawców, - ilości potrzebnego sprzętu i czasu jego pracy, - kontroli jakości wykonanej pracy przez Wykonawców. Sprzęt powinien być przystosowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili podjęcia decyzji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze. Wykonawca będzie wzywany do wykonywania robót z zakresu zimowego utrzymania dróg telefonicznie od godziny 000 do godziny 2400 przez dyżurnego, powołanego do kierowania akcją zimową na sieci dróg powiatowych. Operatorzy sprzętu, wyznaczeni do akcji zimowej muszą zgłosić się do dyżurnego przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu. Operator sprzętu zgłasza się do dyżurnego przed rozpoczęciem akcji na drodze po szczegółowe wytyczne dotyczące bieżących robót na drodze. Od tego momentu liczony jest czas dyżuru. Następnie zgłoszony do akcji sprzęt zostaje załadowany materiałem, w zależności od potrzeb Zamawiającego i zostaje wysłany na drogę. Od momentu wyjazdu na drogę zostanie rozpoczęte liczenie czasu pracy sprzętu. Każdy z operatorów musi posiadać sprawny telefon komórkowy. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu podczas wykonywania robót z zakresu zimowego utrzymania dróg, operator musi niezwłocznie powiadomić o tym dyżurnego. W tym momencie, czas pracy tego sprzętu zostanie przerwany, aż do chwili usunięcia awarii lub podstawienia innego, sprawnego sprzętu o podobnych parametrach. Ponowne przystąpienie do wykonywania powierzonych zadań również musi być zgłoszone dyżurnemu. W ekstremalnych warunkach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracę sprzętu przez całą dobę oraz konieczną wymianę obsługi. W bardzo sprzyjających warunkach atmosferycznych lub innych uzasadnionych okolicznościach istnieje możliwość czasowego zwolnienia sprzętu z gotowości do akcji zimowej, ale tylko po uzyskaniu zgody dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.30.00 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.30.00 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy Oryginalny kod CPV: 28.81.39.10 - Materiały do konserwacji nawierzchni w sezonie zimowym Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.39.10 - Materiały do konserwacji nawierzchni w sezonie zimowym Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu nieograniczonym mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, c) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, d) doświadczenie zawodowe - wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia - wymagane jest wykazanie min. 1 usługi, e) potencjał kadrowy do realizacji przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 - 500 Tuchola.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 - 500 Tuchola, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A. SZU I - GMINA GOSTYCYN I KĘSOWO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa Zimowego Utrzymania (SZU) I obejmuje obszar Gminy Gostycyn i Kęsowo. W strefie I leży 87.8 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: 1) nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 ton, 2) pług o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z: 1) jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 - 12%, szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 280 ton; 2) solą drogową, szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 34 tony..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.30.00-1, 28.81.39.10-6, 14.44.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B. SZU II - GMINA LUBIEWO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa Zimowego Utrzymania (SZU) II obejmuje obszar Gminy Lubiewo. W strefie II leży 78,0 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: 1) nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 ton, 2) pług o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z: 1) jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 - 12%, szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 250 ton; 2) solą drogową, szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 30 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.30.00-1, 28.81.39.10-6, 14.44.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C. SZU III - GMINA CEKCYN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa Zimowego Utrzymania (SZU) III obejmuje obszar Gminy Cekcyn. W strefie III leży 83,7 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: 1) nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 10 ton, 2) pług o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z: 1) jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 - 12%, szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 270 ton; 2) solą drogową, szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 32 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.30.00-1, 28.81.39.10-6, 14.44.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ D. SZU IV - GMINA ŚLIWICE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa Zimowego Utrzymania (SZU) IV obejmuje obszar Gminy Śliwice. W strefie IV leży 64,0 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: 1) nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 8 ton, 2) pług o parametrach nie mniejszych niż PO - 64. Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z: 1) jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 - 12%, szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 200 tony; 2) solą drogową, szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 24 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.30.00-1, 28.81.39.10-6, 14.44.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ E. SPRZĘT I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje obszar Powiatu Tucholskiego (SZU I, SZU II, SZU III, SZU IV, SZU V) oraz 394,3 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO - 64.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ F. SPRZĘT II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje obszar Powiatu Tucholskiego (SZU I, SZU II, SZU III, SZU IV, SZU V) oraz 394,3 km dróg powiatowych. Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO - 64.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Dostawa produktów mleczarskich na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Gostycyn - Piła od km 1+660 do km 2+323"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi stanowiącej ulicę Wybickiego w Tucholi wraz z dojściem od ulicy Kopernika
- "Budowa kanalizacji deszczowej w Małym Gacnie"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup materiałów opisanych w OPZ w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.