eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych z zakresu chirurgii naczyniowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych z zakresu chirurgii naczyniowej
Numer ogłoszenia: 164019 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych z zakresu chirurgii naczyniowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych z zakresu chirurgii naczyniowej, w tym: cewników, introducerów, prowadników hydrofilnych, koszulek, łat naczyniowych i kompresów, z zakresu chirurgii naczyniowej dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora, 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki i koszulki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki i koszulki 1) cewniki - 60 szt. 2) Koszulki diagnostyczne długie - 50 szt. 3) Koszulki diagnostyczne krótkie - 60 szt. 4) Filtr przeciw zatorowy - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Introducer do żyły udowej i tętnicy szyjnej wewnętrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introducer do żyły udowej i tętnicy szyjnej wewnętrznej - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewnik do śródoperacyjnego czasowego krążenia obocznego w operacji tętnicy szyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do śródoperacyjnego czasowego krążenia obocznego w operacji tętnicy szyjnej - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadniki hydrofilne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Prowadniki hydrofilowe - 50 szt. 2) Zestaw transradialny ( w zestawie koszulka, miniprowadnik, igła)- 30 szt. 3) Koszulki z dostępu udowego w zestawie z mikroprowadnikiem i igłą - 70 szt. 4) Koszulki udowe o długości: 7-10 cm, 25 cm- 20 szt. 5) Koszulki udowe o długości: 25 cm- 20 szt 6) Koszulka naczyniowa zbrojona (prowadząca ) z markerem na końcu - destination z pokryciem hydrofilowym do trudnych odejść tęnicy - 45 szt. 7) Cewnik hydrofilowy, superselektywny, obwodowy - 30 szt. 8) Cewnik wspierający, do trudnych przejść - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki do embolektomii jedno i dwukanałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewniki do embolektomi jednokanałowe, sterylne do usuwania zatorów i skrzeplin z naczyń krwionośnych - 50 szt. 2) Cewniki do embolektomi dwukanałowe z otworami bocznymi, sterylne do usuwania zatorów i skrzeplin z naczyń krwionośnych - 30 szt. 3) Cewniki do embolektomi dwukanałowe z otworem centralnym, sterylne do usuwania zatorów i skrzeplin z naczyń krwionośnych - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Łata naczyniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łata naczyniowa z oznaczeniem ułatwiającym dobór strony wewnętrznej do naczynia pod postacią paska - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kompresy do zabiegów naczyniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe 17 nitkowe, 12 warstwowe z nitką RTG, rozm. 10cm x 20cm opak- 20000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewnik do trombektomii aspiracyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik balonowy do post dylatacji tętnicy szyjnej.-3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Łącznik dwuczęściowy typu Torquer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torquer Łącznik dwuczęściowy, z otworami symetrycznymi po obu stronach-100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Igła angiograficzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła angiograficzna 1,3x70 mm, cienkościenna, wykonana ze stali nierdzewnej z ostrym szlifem - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.