Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-25
Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW - UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/4/2016.
Numer ogłoszenia: 16402 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW - UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/4/2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW - UZUPEŁNIENIE Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów. Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 2.11, czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET NR I - Leki nr 1 - Załącznik nr 2 PAKIET NR II - Leki nr 2 - Załącznik nr 2.1 PAKIET NR III - Leki nr 3 - Załącznik nr 2.2 PAKIET NR IV - Leki nr 4 - Załącznik nr 2.3 PAKIET NR V - Leki nr 5 - Załącznik nr 2.4 PAKIET NR VI - Leki nr 6 - Załącznik nr 2.5 PAKIET NR VII - Leki nr 7 - Załącznik nr 2.6 PAKIET NR VIII - Leki nr 8 - Załącznik nr 2.7 PAKIET NR IX - Leki nr 9 - Załącznik nr 2.8 PAKIET NR X - Albumina - Załącznik nr 2.9 PAKIET NR XI - Produkty żywieniowe i przyrządy - Załącznik nr 2.10 PAKIET NR XII - Produkty żywieniowe i smoczki - Załącznik nr 2.11 Pod pojęciem dostaw należy rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 148 dni począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba. 7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. nr 144, poz. 1216). 8.Termin ważności dostarczonego towaru będzie wynosił minimum 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 9.ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, aby w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał również fakturę w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO. 10.W poszczególnym pakiecie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 11.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia leków będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Wartość zamówienia poniżej 209 000 euro.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 148.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument) w postaci: - ważnej koncesji lub zezwolenia w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną, - ważnego zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, - ważnego zezwolenia na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykazu innych wymaganych dokumentów - brak których spowoduje odrzucenie ofert/y: 1)Wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Załącznik Nr 1 do oferty. 2)Wypełnionych formularzy asortymentowo - cenowych - Załączniki Nr 2÷2.11 do oferty. Do oferty należy dołączyć tylko te formularze asortymentowo - cenowe, na które Wykonawca składa ofertę. 3)Zaakceptowanie istotnych postanowień umowy na zakup i dostawę leków - uzupełnienie - Załącznik Nr 8 do oferty. 4)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane leki znajdują się w: a)WYKAZIE PRODUKTÓW LECZNICZYCH DOPUSZCZONYCH DO OBROTU NA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ LUB; b)WYKAZIE PRODUKTÓW LECZNICZYCH DOPUSZCZONYCH DO OBROTU NA PODSTAWIE POZWOLEŃ WYDANYCH PRZEZ RADĘ UNII EUROPEJSKIEJ LUB KOMISJĘ EUROPEJSKĄ LUB; c)WYKAZIE PRODUKTÓW LECZNICZYCH DOPUSZCZONYCH DO OBROTU W RAMACH IMPORTU RÓWNOLEGŁEGO; oraz posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z w/w wykazami produktów leczniczych - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokument ten Wykonawca dołącza w formie oryginału.(jeżeli dotyczy) 5)Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy kartę charakterystyki produktu leczniczego, stanowiącego przedmiot zamówienia, na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania na w/w dokument - Załącznik Nr 10 do oferty. Dokument ten Wykonawca dołącza w formie oryginału. (jeżeli dotyczy) W przypadku, gdy zaoferowany asortyment będzie budził wątpliwość Zamawiającego co do jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w poszczególnym formularzu asortymentowo - cenowym, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega sobie prawo żądania karty charakterystyki produktu leczniczego na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do nadesłania wymaganych kart charakterystyki produktu leczniczego. 6)Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone - Załącznik Nr 11. 7)Wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 12 (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres niezmienności cen - 5
- 3 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy określają następujące zapisy zawarte w: 1. § 1 ust. 6 W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z obrotu zaoferowanego w formularzu asortymentowo - cenowym będącego przedmiotem niniejszej umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych cechach, bądź lepszych po cenie jednostkowej przedstawionej w ofercie w załączniku;ach nr do umowy lub niższej po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym i pisemnym uzasadnieniu zamiany przez WYKONAWCĘ oraz po wyrażeniu zgody przez ZAMAWIAJĄCEGO. 2. § 2 ust. 6 Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen po upływie okresu niezmienności cen (np. w wyniku zmian cen przez producenta), ale po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego wraz z przedstawieniem przez Wykonawcę stosownej kalkulacji zawierającej rachunkowe uzasadnienie nowych cen oraz stosownych dokumentów uwierzytelniających tą zmianę. 3 § 2 ust. 7 Zmiana cen, o których mowa w ust. 6 nie może być dokonywana częściej niż jeden raz na kwartał, a zwyżka cen w skali roku nie może przekroczyć 10 % cen jednostkowych netto zawartych w formularzu;ach asortymentowo - cenowym;ch. 4 § 2 ust. 8 Zakaz zmian ceny w okresie niezmienności nie obejmuje urzędowych zmian ceny. 5. § 2 ust. 9 Zmiana ceny, w przypadku określonym w ust. 8 następuje z dniem, z którym zmianę wprowadza stosowny akt prawny. 6. § 2 ust. 10 Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie. 7. § 2 ust. 14 W przypadku leków, na które obowiązuje cena urzędowa zmiana cen może następować według zasad określonych: a)W przypadku zmiany cen urzędowych leków na wyższe niż wynikające z niniejszej umowy lub wprowadzenia cen urzędowych leków wyższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny leków dostarczanych na podstawie niniejszej umowy mogą zostać podwyższone najwyżej do wysokości nowych hurtowych cen urzędowych leków. b)W przypadku zmiany cen urzędowych leków na niższe niż wynikające z niniejszej umowy lub wprowadzenia cen urzędowych leków niższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny leków dostarczanych na podstawie niniejszej umowy zostaną obniżone do poziomu nowych hurtowych cen urzędowych leków z dniem wprowadzenia tych cen.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR I - Leki nr 1 - Załącznik nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR II - Leki nr 2 - Załącznik nr 2.1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR III - Leki nr 3 - Załącznik nr 2.2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmiennosci cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR IV - Leki nr 4 - Załącznik nr 2.3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR V - Leki nr 5 - Załącznik nr 2.4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR VI - Leki nr 6 - Załącznik nr 2.5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR VII - Leki nr 7 - Załącznik nr 2.6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR VIII - Leki nr 8 - Załącznik nr 2.7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR IX - Leki nr 9 - Załącznik nr 2.8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR X - Albumina - Załącznik nr 2.9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albumina określona jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR XI - Produkty żywieniowe i przyrządy - Załącznik nr 2.10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty żywieniowe i przyrządy określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR XII - Produkty żywieniowe i smoczki - Załącznik nr 2.11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty żywieniowe i smoczki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 148.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 5
- 3. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- Dostawa leków Encorafenib oraz Binimetinib dla pacjenta zakwalifikowanego do leczenia przeciwnowotworowego w ramach Ratunkowego Dostępu do Technologii Lekowej w CPiT w Bystrej
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.