Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Mirów: Przebudowa oraz wyrównanie i utwardzenie dróg gruntowych na terenie gminny Mirów
Numer ogłoszenia: 164075 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirów , Mirów Stary 27, 26-503 Mirów, woj. mazowieckie, tel. 48 628 38 89, faks 48 628 38 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oraz wyrównanie i utwardzenie dróg gruntowych na terenie gminny Mirów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wyrównanie i utwardzenie drogi w miejscowości Rogów dz. nr ewid. 1051 - odcinek drogi o długości 120 m, - usunięcie ziemi urodzajnej, - odwóz humusu - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie warstwy odsączającej o grub. po zagęszczeniu 10 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm. Szerokość nawierzchni 4,5 m. - wykonanie poboczy z pospółki gr. 15 cm po zagęszczeniu 2x0,5m 2. Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Rogów dz. nr ewid. 287 - odcinek o długości 1306 m, - usunięcie ziemi urodzajnej przyjęto 33 % powierzchni drogi, - odwóz humusu - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm. Szerokość nawierzchni 2,5 m. 3. Wyrównanie i utwardzenie drogi w miejscowości Mirów Nowy dz. nr ewid. 182, - odcinek drogi o długości 300 m, - roboty pomiarowe, - usunięcie ziemi urodzajnej, - odwóz humusu, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie warstwy odsączającej o grub. po zagęszczeniu 10 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm. Szerokość nawierzchni 4,5 m. - wykonanie poboczy z pospółki gr. 15 cm po zagęszczeniu 2x0,5m 4. Wyrównanie i utwardzenie drogi w miejscowości Mirów Nowy dz. nr ewid. 626 - odcinek drogi o długości 115 m, - roboty pomiarowe - usunięcie ziemi urodzajnej, - odwóz humusu - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie warstwy odsączającej o grub. po zagęszczeniu 10 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm. Szerokość nawierzchni 4,5 m. - wykonanie poboczy z pospółki gr. 15 cm po zagęszczeniu 2x0,5m 5) Wyrównanie i utwardzenie drogi w miejscowości Mirów Stary dz. nr ewid. 2236 na - odcinek drogi o długości 480 m, - roboty pomiarowe - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm. Szerokość nawierzchni 4,5 m. - wykonanie poboczy z pospółki gr. 8 cm po zagęszczeniu 2x0,5m 6) Wyrównanie i utwardzenie drogi w miejscowości Mirów Stary dz. nr ewid. 346 - odcinek drogi o długości 130 m, - roboty pomiarowe - usunięcie ziemi urodzajnej, - odwóz humusu - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm. Szerokość nawierzchni 4,5 m. - wykonanie poboczy z pospółki gr. 15 cm po zagęszczeniu 2x0,5m Szczegółowy zakres oraz ilość robót objętych przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jak w niniejszym postępowaniu
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaję się za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeśli: Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne. Dla osób które uzyskały uprawnienia budowlane poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) uznaje się w/w kwalifikacje na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest podać informację na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta dodatkowo musi zawierać: 1. Formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy (kosztorys ofertowy pełni jedynie charakter pomocniczy i informacyjny) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę(y) inną(e) niż upoważniona(e)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT nastąpi zmiana umowy w zakresie dostosowania cen do obowiązującej stawki podatku VAT, 2) w przypadku konieczności dostosowania treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, 3) dopuszcza się możliwość wprowadzania robót zamiennych pod warunkiem, iż nie wykraczają one poza kategorie określoną przy pomocy CPV, a robota zamienna nie jest nowym (dodatkowym elementem), nie wkracza w nową klasę czy grupę CPV, będzie jedynie zamianą określonych prac na inne w danej kategorii. 2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, 2) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub konieczności sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, wymagających dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian o których mowa w pkt. 2 i 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis zmiany wraz z jej uzasadnieniem. 4. Roboty zamienne mogą zostać wykonane wyłącznie na podstawie uprzednio sporządzonego protokołu konieczności, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mirow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mirów, Mirów Stary 27, 26-503 Mirów Stary pok. nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mirów, Mirów Stary 27, 26-503 Mirów Stary pok. nr 20 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej na terenie Gminy Lutomiersk
- Przebudowa drogi w miejscowości Dasze i Dasze - Kośna, gm. Kleszczele
- Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbinek
- "Poprawa gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Rowy w Gminie Ustka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Zagospodarowanie terenu przy Starostwie Powiatowym w Węgorzewie
- Remont dróg na terenie osiedla Andrzejów - 2 części
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.