Ogłoszenie z dnia 2010-06-11
Kutno: Dostawa technicznych środków materiałowych (tśm) i opon do sprzętu lotniskowego
Numer ogłoszenia: 164096 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Baza Materiałowo-Techniczna , ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2536797, faks 024 2549365.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bmt.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.2bmt.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych (tśm) i opon do sprzętu lotniskowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych technicznych środków materiałowych (tśm) i opon do sprzętu lotniskowego, pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę. Miejsce realizacji zamówienia: 2 Baza Materiałowo Techniczna Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 KUTNO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.20.00-9, 34.96.00.00-4, 34.99.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: na przedmiot zamówienia 1 - 430,00 zł. (słownie: czterysta trzydzieści złotych 00/100) na przedmiot zamówienia 2 - 166,00 zł. (słownie: sto sześćdziesiąt sześć złotych 00/100) na przedmiot zamówienia 3 - 110,00 zł. (słownie: sto dziesięć złotych 00/100) na przedmiot zamówienia 4 - 121,00 zł. (słownie: sto dwadzieścia jeden złotych 00/100) na przedmiot zamówienia 5 - 60,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100) na przedmiot zamówienia 6 - 1.345,00 zł. (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści pięć złotych 00/100) na przedmiot zamówienia 7 - 990,00 zł. (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) na przedmiot zamówienia 8 - 145,00 zł. (słownie: sto czterdzieści pięć złotych 00/100) na przedmiot zamówienia 9 - 220,00 zł. (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100) Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.06.2010r. o godz. 11:00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełnionego ściśle wg dołączonego wzoru formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełnionego ściśle wg dołączonego wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwa do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z treścią art. 23 oraz art. 141 ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) w przypadku reprezentowania firmy przez pełnomocnika - pełnomocnictwa jednoznacznie określającego zakres umocowania w przedmiotowym postępowaniu, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 11:00, miejsce: 2 BAZA MATERIAŁOWO-TECHNICZNA, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno budynek nr 3, pokój nr 220 (kancelaria tajna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opony do sprzętu lotniskowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych opon do sprzętu lotniskowego, pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przekaźniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przekaźników pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: żarówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych żarówek pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zasilacze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zasilaczy pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Taśmy izolacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśm izolacyjnych pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elementy lamp lotniskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych elementów lamp lotniskowych pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lampy lotniskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych lamp lotniskowych pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Części do lamp lotniskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części do lamp lotniskowych pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Transformatory lotniskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych transformatorów lotniskowych pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2010 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku (łącznie z okresem przechowywania) liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Kutno, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Kutno
- Usługi transportowe przy remontach i działaniach porządkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi.
- BUDOWA KOMORY SYFONOWEJ DWUKOMOROWEJ Z DWOMA KRATAMI OCZYSZCZANIA WSTĘPNEGO ORAZ DROGAMI WEWNĘTRZNYMI NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 2 postępowanie
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.