eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spaliowych i wentylacyjnych) budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Katowice: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spaliowych i wentylacyjnych) budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 164116 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spaliowych i wentylacyjnych) budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisują: - załącznik nr 1 do projektu umowy - zakres obowiązków umownych dla okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane, - załącznik nr 2 do projektu umowy - zestawienie ilości budynków i lokali..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu 2) W oparciu o powyższe zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim na każdą część (jeden EB), - wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, zamawiający rozumie usługi polegające na wykonaniu przeglądu przewodów kominowych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł (brutto) - wartość dotyczy każdej części z osobna (jednego EB), - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. UWAGA! Jeśli wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4) W przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5. 5.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie 6) W przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7) Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.) W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w ust. 2 mogą spełniać wykonawcy łącznie. Podmioty występujące wspólnie odpowiadają solidarnie przed zamawiającym..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w rozdziale II SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) Formularz Oferta - załącznik nr 1 - wypełniony odrębnie dla każdego Oddziału Eksploatacji Budynków objętego ofertą. 2) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów wymienionych w ust. 3. 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji i numerem uprawnień -załącznik nr 3. Osoby które będą odpowiedzialne za kontrolę i czyszczenie przewodów kominowych muszą posiadać kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje. 6) Wykaz usług (oświadczenie) odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (zgodnie z rozdziałem II ust. 2), wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi wartość brutto, datę i miejsce wykonania wskazanych usług oraz, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Wykonawca wykaże co najmniej jeden dokument potwierdzajacy wykonanie usług obejmujących przegląd przewodów kominowych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł (dla jednej części zamówienia - jednego EB). 7) Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację wykonawca powierzy podwykonawcom lub w przypadku, gdy wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców - oświadczenie, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi - załącznik nr 5. 8) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 3, składa każdy z podmiotów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie mogą złożyć oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp. Oświadczenie to musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. - Wymienione dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). - W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy dołączyć dokument potwierdzający udzielenie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargow, ul. Mieszka I 2, Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 07:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przwodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM W Katowicach - EB 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa, roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - EB 7..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.