To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy zastawy stołowej i sprzętu kuchennego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.
Numer ogłoszenia: 164164 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121934 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A., ul. Wolności 4, Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy zastawy stołowej i sprzętu kuchennego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zastawy stolowej i sprzętu kuchennego dla uzdrowiska Lądek-Długopole SA zgodnie z zał. nr 1a,1b i 1c ( formularzami cenowymi), odpowiednio do cześci 1,2 i 3 zamówienia, które zostały przygotowanw w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska. Częśc 1 -Zastawa stołowa z porcelany z nadrukiem graficznym logo Uzdrowisko Lądek - Długopole SA określona w załączniku nr 1a; Talerze płytkie -50 szt., talerze głębokie -100 szt., talerze deserowe -300 szt., bulionówki ze spodkiem- 130 szt, kubki z uchem -300 szt., talerze deserowe (dżemówki)- 280 szt., filiżanka ze spodkiem-180 szt., salaterka miseczka - mała - 30 szt., półmiski duże - 60 szt. Część 2 - Zastawa stołowa określona w załączniku nr 1b; Talerze płytkie - 50 szt., talerze głębokie - 50 szt., talerze deserowe arcoroc - 100 szt., talerze deserowe szklane - 300 szt., bulionówki - 20 szt., szklanki kubki - 350 szt., talerze deserowe arcoroc - 100 szt., literatki - 230 szt., kieliszki do wódki - 230 szt., kieliszki do szampana - 280 szt., dzbanki do soków - 30 szt., pucharki na desery szklane - 390 szt., kieliszki do wina - 120 szt., kieliszki do soków - 100 szt., kubek z wzorem -300 szt., tacka kuchenna - 50 szt., filiżanki do kawy - 12 szt., szklanki do herbaty -120 szt. Część 3 - Sprzęt kuchenny określony w załączniku nr 1c; Waza nierdzewna - 24 szt., dzbanek nierdzewny - 50 szt., patelnia do naleśników - 6 szt., łyżka obiadowa - 120 szt., widelec - 500 szt., nóż - 350 szt., łyżeczka mała - 800 szt., patelnia głęboka - 4 szt., cedzak - 2 szt., wanna przecedzakowa - 2 szt., garnek ze stali nierdzewnej - 2 szt., garnek ze stali nierdzewnej - 2 szt., garnek z przykrywką - 2 szt., garnek z przykrywką - 4 szt., garnek niski z przykrywką - 4 szt., garnek średni z przykrywką - 4 szt., garnek niski - 5 szt., garnek średni - 2 szt., garnek do duszenia mięsa - 4 szt., gęsiarka żeliwna - 3 szt., garnek średni - 3 szt., kopyście drewniane -4 szt., patelnia do naleśników - 3 szt., rózga stalowa do ubijania piany - 3 szt., deska do krojenia - 1 szt., wanna okrągła - 4 szt., stolnice drewniane - 7 szt., sito stalowe -1 szt., sito z siatką - 2 szt., blachy do piekarnika - 2 szt., brytfanna z pokrywą - 2 szt., tace - 3 szt., tłuczek aluminiowy - 4 szt., wałek drewniany - 3 szt., cedzak sitkowy - 3 szt., nóż masarski - 8 szt., nóż do obierania -14 szt., nóż do oczkowania - 8 szt., worek do wyciskania - 2 szt., komplet końcówek stalowych do worka dekoracyjnego -1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26537.36 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zastawa stołowa z porcelany z nadrukiem graficznym logo Uzdrowisko Lądek - Długopole SA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Swisspol LTD, Sp. z o.o., Wrocław, ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5432.40
- Oferta z najniższą ceną: 5432.40 oferta z najwyższą ceną: 5432.40
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zastawa stołowa.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Swisspol LTD, Sp. z o.o., Wrocław, ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7415.36
- Oferta z najniższą ceną: 7415.36 oferta z najwyższą ceną: 7415.36
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzęt kuchenny.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Swisspol LTD, Sp. z o.o., Wrocław, ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13689.60
- Oferta z najniższą ceną: 13689.60 oferta z najwyższą ceną: 16500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Sukcesywne dostawy MROŻONEK dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa materiałów budowlanych i wyrobów instalacji sanitarnej
- Remont świetlicy Szkoły Podstawowej w Lądku-Zdroju zniszczonej w wyniku powodzi 2024
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- "Radosny świat przedszkola w Gminie Krzanowice"
- Dostawa materiałów i wyposażenia niezbędnego do realizacji działań projektu pn. "Serce łamie granice"
- Dostawa sprzętu kuchennego AGD do kuchni oraz wózków dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.