Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Łódź: Dostawa leków narkotycznych, psychotropowych ,neuroleptycznych i methadonu
Numer ogłoszenia: 164189 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków narkotycznych, psychotropowych ,neuroleptycznych i methadonu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków narkotycznych, psychotropowych, neuroleptycznych i methadonu . Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów i przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ zał. nr 8 Pakiet nr 1Leki narkotyczne i psychotropowe zał. nr 9 Pakiet nr 2 Methadon; zał. nr 3 Neuroleptyki oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tzn. oferty można składać oddzielnie na każdy z trzech pakietów asortymentowych . W zakresie każdego z Pakietów oferta musi zawierać wszystkie pozycje nie dopuszcza się składania ofert które nie obejmują wszystkich pozycji w każdym Pakietów , który stanowi niepodzielną i kompletną całość wszystkie pozycje w pakiecie muszą być wypełnione. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na leki o innych nazwach handlowych niż wymienione w specyfikacji przetargowej lecz zawierające substancję czynną o tej samej nazwie międzynarodowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia .Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną , zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp , jest zobowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ , bądź tez przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Za zamiennik należy rozumieć preparat, który ma identyczne działanie , posiada taką samą dawkę leku oraz tą samą drogę podania . Zamawiający dopuszcza zamianę w postaci leków w zakresie tabletek, tabletek o przedłużanym uwalnianiu, kapsułek, drażetek, i.t.p. oraz leków iniekcyjnych w zakresie ampułek i fiolek. W przypadku gdy żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji tego leku, a nie ma równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnia cenę sprzedaży oraz uwagę o jego braku lub wstrzymaniu produkcji. W przypadku zaoferowania innych wielkości opakowań preparatów niż wymagane w SIWZ, należy dokonać z odpowiednim przeliczeniem ogólnej ilości i zaokrągleniem ewentualnych ułamkowych ilości do pełnego opakowania w górę. W zakresie Pakietu nr.2 methadon Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania innej postaci stężenia leku. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w innych wielkościach opakowania niż wymienione w specyfikacji lub innej postaci, należy przeliczyć odpowiednio ilość oferowaną zaokrąglając ją w górę do pełnego opakowania. W obu przypadkach pozycje taką należy wyróżnić w ofercie poprzez pogrubienie czcionki lub zacieniowanie tła..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.10.00-1, 33.66.00.00-4, 33.69.33.00-7, 33.66.15.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W powyższym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (załącznik nr 2) t.j: posiada aktualną koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwoleniem GIF na wytwarzanie produktów leczniczych (jeżeli Wykonawca jest wytwórcą) lub zezwolenie, stosowna koncesja, zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi i substancjami odurzającymi na prowadzenie składu konsygnacyjnego. Ocena warunku na zasadzie spełnia -nie spełnia . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy wymóg musi być spełniony przez każdego z nich z osobna
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagany dokument w celu potwierdzenia i spełnienia ww warunku: a)Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).Ocena warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Oświadczenie, Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ ).Ocena warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagany dokument w celu potwierdzenia i spełnienia w.w. warunku: a. Oświadczenie, Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena warunku na zasadzie spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz zobowiązuje się utrzymać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres obowiązywania umowy objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. (załącznik nr 2 do SIWZ ). Ocena warunku na zasadzie spełnia -nie spełnia . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy wymóg musi być spełniony co najmniej przez jednego z nich
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, iż wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków na rzecz Urzędu Skarbowego załącznik nr 4 do SIWZ 2.Oświadczenie iż wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załącznik nr 4 do SIWZ) 3. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 1do SIWZ ) 4.Zaakceptowany projekt umowy- zał. nr 7 do SIWZ 5.Załączniki asortymentowo-cenowe ( 8,9 i 10) do SIWZ 6. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby /osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych . Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być przedłożone w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie. 7.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia powyższe oświadczenie zobowiązanie należy załączyć do oferty. 3. 1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu z postępowania dla każdego z nich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97.00
- 2 - Termin płatności - 3.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy zawarte są paragrafie 5 Wartość umowy i Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy załącznika nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spec.ZOZ w Łodzi, Ul. Aleksandrowska 159 bud.A I piętro Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Spec.ZOZ W w Łodzi, Ul. Aleksandrowska 159 w sekretariacie szpitala bud.A II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Leki narkotyczne i psychotropowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Apteki Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leków narkotycznych i psychotropowych. Wielkość i zakres zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.10.00-1, 33.66.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Methadon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do apteki Spec. Psych. ZOZ methadonu . Szczegółowy przedmiotu zamówienia oraz wielkość zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.33.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Taerminpłatności faktury - 3.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Neuroleptyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa neuroleptyków do apteki Spec. Psych. ZOZ w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ - Neuroleptyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.15.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97.00
- 2. Termin płatności faktury - 3.00
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.