Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Kostrzyn: REMONT CHODNIKA I WJAZDÓW DO POSESJI W CIAGU UL. MICKIEWICZA W KOSTRZYNIE NA ODCINKU OD UL. SŁOWACKIEGO DO POSESJI NR 43
Numer ogłoszenia: 164207 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, fax 061 8178191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKA I WJAZDÓW DO POSESJI W CIAGU UL. MICKIEWICZA W KOSTRZYNIE NA ODCINKU OD UL. SŁOWACKIEGO DO POSESJI NR 43.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika i wjazdów w ciągu ulicy Mickiewicza w Kostrzynie na odcinku od ulicy Słowackiego do posesji nr 43. Szerokość chodnika wynosi 1,50 m, natomiast wjazdów jest zmienna i wynosi od 4,00 do 16,0 m. Do zadań Wykonawcy należy: 1. budowa chodnika (161,50 m2): warstwa nośna z kostki brukowej, gr. 6 cm typ cegła, ułożona na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm (gotowa mieszanka); warstwa podsypki piaskowej gr. 5 cm, ława betonowa pod krawężniki z oporem z betonu B 15, obrzeża betonowe; 2. budowa wjazdów (272,00 m2) do wszystkich posesji: warstwa ścieralna z kostki brukowej, gr. 8 cm typ dwuteownik koloru grafitowego, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm (gotowa mieszanka); warstwa podbudowy z chudego betonu B 7,5 o grubości 15 cm, warstwa odsączająca z piasku - po zagęszczeniu gr. 15 cm, 3. budowa przepustów żelbetowych pod zjazdami o ø 500 ze ścianami żelbetowymi prostopadłymi do osi przepustu, przepust ułożony na ławie betonowej z betonu B 2,5 4. regulacja pionowa studzienek, 5. budowa połączeń nawierzchni projektowanej z istniejącą nawierzchnią asfaltową poprzez ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 cm, wystającego 2 cm ponad krawędź jezdni, obrzeże betonowe 8 x 25 cm ułożone na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej zwykłej z betonu B 15, 6. wykonanie odwodnienia ulicy - budowa rowów o głębokości 1,50 m (budowa przykanalików i wpustów ulicznych nie jest przedmiotem niniejszego postępowania). 7. Obsługa geodezyjna budowy, 8. dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. Szczegółowy zakres robót został określony w : a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - roboty drogowe i kanalizacja odwodnieniowa (zał. Nr 4 do SIWZ) b) Projekcie wykonawczym opracowanym w lipcu 2007 r. przez GLOB-PROJEKT - Biuro Usług Projektowych, 60-175 Poznań, ul. Kaczeńcowa 6, znajdującej się w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pok. 31:ROBOTY DROGOWE UWAGA : dokumentacja projektowa została sporządzona do realizacji całej inwestycji, natomiast przedmiotem niniejszego postępowania jest część przedmiotowej inwestycji (odcinek ul. Mickiewicza od ul. Słowackiego do posesji nr 43). c) Przedmiarze robót, w Kosztorysie ofertowym - zał. Nr 5 do SIWZ. Inwestycja jest w 100 % związana z infrastrukturą mieszkaniową (podatek VAT 7 %) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi dysponować : a) pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b) osobą (osobami) wyznaczoną na kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych i przynależną (przynależnymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ. (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę). 3) Wykonawca posiada na swoim koncie lub ma do dyspozycji na realizację tej inwestycji -środki finansowe lub posiada zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto i może to udokumentować odpowiednim zaświadczeniem, 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności. 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania robót przez podwykonawców, z wyjątkiem zdarzeń losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem (wg wzoru - zał. Nr 7), b) wykaz osób i podmiotów (tylko kadra kierownicza), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru - zał. Nr 8) oraz uprawnienia i zaświadczenia, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach robót (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru -zał. Nr 6), d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia; 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, (tj. wystawione po dniu 02.07.2007 r.), Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (zamówienia publiczne, SIWZ 2007)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koszt 5,00 zł Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 31 (osobiście) faksem: 061 8178 191 lub na adres e-mail: um@kostrzyn.wlkp.pl (wymaga potwierdzenia pisemnego pocztą).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.11.2007.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Budowa ulic Konwaliowej, Bławatkowej, Andrzejewo, Jana Pawła II, Daliowej i Storczykowej(ostatni etap) oraz remont nawierzchni ulicy Fiołkowej w Kostrzynie
- Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gminy Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu dworsko-parkowego Lubomirskich w Dąbrowie Tarnowskiej
- Budowa chodnika w ciągu ul. Kominka w Radlinie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.