eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaktorówPrzebudowa i utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Jaktorów: Przebudowa i utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów
Numer ogłoszenia: 164209 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów. Część I zamówienia: przebudowa dróg gminnych obejmuje 24 zadania. Nr zadania Nazwa zadania 1 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Powstańców od km 0+000 do km 0+137 2 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Zagłoby od km 0+000 do km 0+122 3 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Kmicica od km 0+000 do km 0+214 4 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Fabryczna od km 0+000 do km 0+404,50 5 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Skrzetuskiego od km 0+000 do km 0+145,50 6 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Ketlinga od km 0+000 do km 0+620 7 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Wołodyjowskiego od km 0+000 do km 0+254 8 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Oleńki od km 0+000 do km 0+130,50 9 Przebudowa drogi gminnej we wsi Chylice ul. Wojska Polskiego od km 0+000 do km 0+528 10 Przebudowa drogi gminnej we wsi Chylice ul. Ogrodowa od km 0+000 do km 0+144 11 Przebudowa drogi gminnej we wsi Budy-Grzybek ul. Grabiańskiego od km 0+000 do km 0+221 12 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Błotna od km 0+000 do km 0+369,50 13 Przebudowa drogi gminnej we wsi Jaktorów ul. Łąkowa od km 0+000 do km 0+300 14 Przebudowa drogi gminnej we wsi Chylice ul. Kazimierza Wielkiego od km 0+000 do km 0+245,50 15 Przebudowa drogi gminnej we wsi Bieganów (dz. nr ew. 78/2, 77/2, 22/2, 23/1, 24/1) w km 0+000 do km 0+570 16 Przebudowa drogi gminnej we wsi Bieganów (dz. nr ew. 146/2, 29/1, 37/3) w km 0+000 do km 0+909 17 Przebudowa drogi gminnej we wsi Bieganów (dz. nr ew. 233) w km od 0+000 do km 1+712 oraz drogi gminnej we wsi Bieganów (dz. nr ew. 191) od km 0+000 do km 0+387 18 Przebudowa drogi gminnej we wsi Sade Budy ul. Królowej Marysieńki od km 0+165 do km 0+889 19 Przebudowa drogi gminnej we wsi Sade Budy ul. Tuwima od km 0+000 do km 0+222,50 20 Przebudowa drogi gminnej we wsi Budy-Grzybek ul. Rowickiego od 0+000 do km 0+594 21 Przebudowa drogi gminnej we wsi Budy-Grzybek ul. Potockiego od km 0+000 do km 1+344 oraz ul. Stryjeńskiej od km 0+000 do km 0+618 22 Przebudowa drogi gminnej we wsi Sade Budy ul. Leśna od km 0+215 do km 0+838 23 Przebudowa drogi gminnej we wsi Chylice ul. Wojtkiewicza od km 0+000 do km 0+240 24 Uzupełnienie nawierzchni istniejących zjazdów przebudowanych dróg - wyrównanie z uzupełnieniem żużlem Zakres robót obejmuje: Zadania: 1-3, 5, 7-16, 18-23 obejmują wykonanie wyrównania istniejącego profilu poprzecznego i podłużnego nawierzchni dróg, wykonanie ulepszenia (podbudowy) z gruzu betonowego po przebiciu na frakcję 0/63 o grub. 10 cm z zamknięciem powierzchni destruktem pozyskanym po frezowaniu nawierzchni z betonu asfaltowego grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm (szczelność konstrukcji oraz równość poprzeczna i podłużna ulicy) oraz profilowanie i zagęszczenie poboczy do spadku 6%. Szerokości części jezdnej dróg zmienna w przedziale od 3,50÷5,00mb. Zadanie 4 obejmuje wykonanie wyrównania istniejącego profilu poprzecznego i podłużnego nawierzchni drogi, wykonanie ulepszenia (podbudowy) z gruzu betonowego po przebiciu na frakcję 0/63 o grub. 10 cm (w km 0+000 do km 0+214 grub. 10, w km od 0+214 do km 0+404,5 grub. 25 cm gruzu) z zamknięciem powierzchni destruktem pozyskanym po frezowaniu nawierzchni z betonu asfaltowego grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm (szczelność konstrukcji oraz równość poprzeczna i podłużna ulicy) oraz profilowanie i zagęszczenie poboczy do spadku 6%. Szerokość części jezdnej drogi - 4,50mb. Zadanie 6 obejmuje wykonanie wyrównania istniejącego profilu poprzecznego i podłużnego nawierzchni drogi, wykonanie ulepszenia (podbudowy) z gruzu betonowego po przebiciu na frakcję 0/63 o grub. 10 cm (w km 0+000 do km 0+250 grub. 10, w km od 0+250 do km 0+620 grub. 25 cm gruzu betonowego) z zamknięciem powierzchni destruktem pozyskanym po frezowaniu nawierzchni z betonu asfaltowego grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm na całej jej długości (szczelność konstrukcji oraz równość poprzeczna i podłużna ulicy) oraz profilowanie i zagęszczenie poboczy do spadku 6%. Szerokość części jezdnej drogi 4,50mb. Zadanie 17 obejmuje wykonanie wyrównania istniejącego profilu poprzecznego i podłużnego nawierzchni drogi oraz wykonanie przebudowy z zamknięciem powierzchni destruktem pozyskanym po frezowaniu nawierzchni z betonu asfaltowego grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm na całej jej długości (szczelność konstrukcji oraz równość poprzeczna i podłużna ulicy) oraz profilowanie i zagęszczenie poboczy do spadku 6%. Szerokość części jezdnej drogi 4,00mb. Zadanie nr 24 obejmuje wyrównanie istniejących zjazdów przebudowanych dróg, Założenia [w mb] planowana długość zjazdu 4,00 planowana szerokość zjazdu 5,00 planowana wysokość nawierzchni zjazdu konieczna do położenia 0,15 Ilość żużlu niezbędna do wykonania jednego zjazdu [w m3] 3,00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1. Przedmiar robót 2. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Część II zamówienia: utrzymanie dróg gminnych poprzez wypełnienie wybojów w nawierzchni dróg gruntowych gruzem betonowym, żużlem, i destruktem asfaltowym. Zakres zamówienia obejmuje:: 1) gruz betonowy kruszony w ilości 15.000,00 ton, 2) żużel o frakcji 20-40mm w ilości 750 m3, 3) destrukt asfaltowy w ilości 12.000,00 ton. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1. Przedmiar robót 2. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Ilość robót objętych zamówieniem jest ilością przewidywaną i orientacyjną. W konsekwencji ilość każdej z rodzajów robót wskazanych w przedmiarach może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od faktycznych okoliczności i potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie następować będzie za faktycznie wykonane prace według cen jednostkowych podanych w wycenionych przedmiarach robót. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu robót niż wskazany w przedmiarze Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części robót. W przypadku I i II części zamówienia należy wykonać utrwalenie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami bazaltowymi i asfaltową emulsją kationową. Proponowane zastosowanie materiałów: emulsja kationowa K1na70,zalecany rodzaj grysów o frakcji 6,3mm do 10mm. Zamawiający wymaga aby podczas robót drogowych objętych zamówieniem w części I i II, Wykonawca ustabilizował do poziomu powierzchni drogi zawory wodociągowe, gazowe, kanalizacyjne wraz z istniejącymi studzienkami. Sieć podziemna, o której mowa w powyższym zapisie, zostanie wskazana na bieżąco przy wykonywaniu robót przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. zezwolenie właściwego organu ( Starostwa ) na prowadzenie odzysku odpadów żużlu, gruzu betonowego; 2. zezwolenie ze Starostwa na transport odpadów żużlu, gruzu betonowego. zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia : wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na przebudowie/remoncie/budowie/utrzymaniu nawierzchni dróg wykonanych zgodnie z opisem technicznym dla przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto; Część II zamówienia: wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na remoncie/konserwacji/utrzymaniu nawierzchni dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie: Część I zamówienia: dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. 2 sztuki samochód ciężarowy, samowyładowczy o ładowności min. 25 ton, 2 sztuki samochód ciężarowy, samowyładowczy o ładowności min. 12 ton, koparko - ładowarką z osprzętem wymiennym 1 szt., walcem drogowym z wibratorem min. 11 t; rozściełaczem do masy asfaltowej 1 szt., zagęszczarką 1 szt. Część II zamówienia: dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min. po 1 sztuce: samochodem ciężarowym, samowyładowczym o ładowności 16 - 25 ton, koparko - ładowarką z łyżką o pojemności min. 0,6 m3 oraz walcem drogowym z wibratorem min. 4 t; zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I i II zamówienia: dysponowanie kierownikiem robót posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczny będzie dodatkowy czas na wykonanie robót budowlanych, w przypadku: a) zmiany specyfikacji technicznej; b) siły wyższej c) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie tj. w przypadku: - występowania intensywnych opadów deszczu, 4. Potwierdzeniem wystąpienia okoliczności, o których mowa będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i Inspektora nadzoru protokół, zatwierdzony przez zamawiającego. 5. Protokół o , którym mowa, będzie stanowił podstawę do sporządzenia aneksu w formie pisemnej podpisanego przez obie strony. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia o zadania nr 18, 23 z części I. Strony przewidują, iż zmiana może nastąpić w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaktorow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jaktorowie ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jaktorowie ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.