To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-18
Kraków: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 16421 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9920 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : dostawa materiałów biurowych spełniających wymogi opisane w siwz. 2. Zamówienie podzielone jest na 7 części : 1) dostawa materiałów biurowych różnych; załącznik nr 2a do siwz 2) dostawa tonerów do drukarek Xerox 3210 ; załącznik nr 2b do siwz; 3) dostawa tonerów do drukarek HP -oryginały; załącznik nr 2c do siwz; 4) dostawa tonerów i tuszy do drukarek; załącznik nr 2d do siwz; 5) dostawa kalendarzy ; załącznik nr 2e do siwz; 6) dostawa druków akcydensowych ; załącznik nr 2f do siwz; 7) dostawa druków wykonanych wg wzoru; załącznik nr 2g do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.82.20.00 - Formularze urzędowe 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych różnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- ProOffice net, ul. Łagiewnicka 33 a, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49993,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55736,10
Oferta z najniższą ceną: 55736,10 / Oferta z najwyższą ceną: 59453,33
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: dostawa tonerów do drukarek Xerox 3210
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nat-Com Sp. z o. o. Spółka Komandytowa, ul. Majowa 6, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57405,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63652,50
Oferta z najniższą ceną: 63652,50 / Oferta z najwyższą ceną: 101844,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: dostawa tonerów do drukarek HP -oryginały
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MCR electronics Piotr Bukowski, ul. Żwirki i Wigury 59/2, 02-091 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114412,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156643,28
Oferta z najniższą ceną: 156643,28 / Oferta z najwyższą ceną: 189939,64
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: dostawa tonerów i tuszy do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- ProOffice net, ul. Łagiewnicka 33 a, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55143,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60442,27
Oferta z najniższą ceną: 60442,27 / Oferta z najwyższą ceną: 72357,49
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: dostawa druków akcydensowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE S A ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE S A ODDZIAŁ KRAKÓW
- Wydawnictwa Akcydensowe Spółka Akcyjna, Oddział w Krakowie, ul. Łagiewnicka 39, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2790,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2504,95
Oferta z najniższą ceną: 2504,95 / Oferta z najwyższą ceną: 2504,95
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- 105.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji dwóch stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb Inst. GiG UJ.
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
więcej: Formularze urzędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.