Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego 9/TBS wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Abpa. J. Ablewicza w Tarnowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., do kontaktów: Albin Doroż, ul. Graniczna 8a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6273857, fax 014 6273857, e-mail: albin.doroz@tarnowskietbs.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tarnowskietbs.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Budownictwo Społeczne (100% Gmina); Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego 9/TBS wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Abpa. J. Ablewicza w Tarnowie". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tarnów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego 9/TBS o 104 mieszkaniach i pow. użytk. = 5.400,32 m kw. oraz 52 miejscach postojowych wraz z dojazdem na poziomie piwnic = 1.506,05 m kw., z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu na działkach 69/5, 69/7, 65/9, 65/4, 2/3 obr. 102 przy ul. Abpa. J. Ablewicza w Tarnowie." 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. załączenie do oferty dokumentów wystawionych przez inwestorów, potwierdzających wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w tym jednego z miejscami postojowymi lub garażami na poziomie piwnic o powierzchni użytkowej powyżej 1000m kw. oraz że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo. 2. udokumentowanie w wymaganych załącznikach o personelu kierowniczym, doświadczenia w zakresie kierowania i nadzorowania robót: ogólnobudowlanych, robót sanitarnych i sieci oraz instalacji elektrycznych przynajmniej po jednej osobie, które w ostatnich 5-ciu latach były odpowiedzialne za budowę przynajmniej jednego zrealizowanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z miejscami postojowymi lub garażami na poziomie piwnic o powierzchni użytkowej powyżej 1000m kw. 3. Udokumentowanie w wymaganych załącznikach o sytuacji finansowej, posiadania środków finansowych na rachunku bieżącym w banku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrącenia na inne bieżące zobowiązania umowne. 4. Udokumentowanie w wymaganych załącznikach o sytuacji finansowej, minimalnego obrotu w wysokości 10 milionów PLN za ostatni rok obrachunkowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.22.21.00 - Zakłady uzdatniania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. EURO a mniejszej od kwot określonych w przepisach określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 17 data rozpoczęcia: 14.05.2007; lub data zakończenia: 31.10.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 300.000,00 PLN słownie: trzysta tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2, ustawy, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz dostarczą terminie ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: 1. oferta z podaną ceną ryczałtową netto i brutto, z informacjami ogólnymi i danymi o wykonawcy oraz potwierdzeniem wniesienia wadium 2. informacje o sytuacji finansowej, sprawozdania za ostatnie 3 lata a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach i innych dokumentów za okres ostatnich sześciu miesięcy określających obroty, zobowiązania i należności oraz posiadanie środków finansowych na rachunku bieżącym w banku/spółdzielczej kasie oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania) wystawione nie później niż na 3 miesiące od daty otwarcia ofert. W przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności wykonawcy, odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności 3. informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. I informacje o posiadanym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót 4. informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy 5. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny umownej, dane o podwykonawcach. 6. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. Zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. wypełniony i podpisany wzór umowy. 8. wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo finansowy. 9. przedmiar robót z wyceną i podaniem cen netto poszczególnych pozycji, elementów, branż i całkowitej. 10. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie pkt 6 lit a) - e) dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna. 11. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6 lit. a) - e)składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w p-kcie II. 1.6 i III. 1 niniejszego ogłoszenia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia - osobiście w Biurze spółki ul. Graniczna 8a, 33-100 Tarnów lub za zaliczeniem pocztowym Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowskietbs.pl. Opłata: 80 Waluta PLN za specyfikację istotnych warunków zamówienia (część ogólna, druki załączników, przedmiar robót do wyceny, płyta CD z dokumentacją projektową i STWiOR), w przypadku zamówienia ksero specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz projektu budowlanego i wykonawczego - dodatkowa opłata za koszt wykonania kserokopii papierowej (refakturaVAT). Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2007, godzina 09:00, Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. ul. Graniczna 8a.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.03.2007.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrotomu rotacyjnego, kriostatu, aparatu USG dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawa myjni - dezynfektora dla potrzeb Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Budowa boiska przy ul. Bitwy o Wał Pomorski w Tarnowie
- Modernizacja budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie - TRZECIE POSTĘPOWANIE
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.